Kea

Reviewer on Cratejoy


Reviews (3)

Has been 6 weeks and still no package

HappyGal Monthly on Dec 2018

I ordered this box back in November, and have not yet even received a tracking number for this package almost 6 weeks later. If orders ship weekly Monday Through Wednesday I should've received a box the week of November 26th. if packages ship within 2 weeks. Requesting a refund through my bank if product is not received by end of this week.

Verified Purchase

Box was missing items...

Lotus Box on Nov 2018

I wanted to appreciate this box but I couldn't. I understand the photos do not represent any particular box. However, I ordered the "lite" box with a mixture of tampons and pads, and a panty. Instead of a panty I received a pair or socks that do not fit me because I picked a panty size not a sock size so how can they know? Why were socks sent and not the panty I picked out? Instead of 2 wipes as listed in their box description I received one wipe, a blank post card, red nail polish (I def can't wear because of work), 1 cute candle, 3 tea bags, 1 under eye mask from wish. com, 1 heat pad, 1 large pad, 1 liner, 1 reg tampon, 1 super tampon. This box would be great if it were marketed, shipped, and arrived as promised with no items missing or items just thrown together. There was no snack, but there was a mini Ghiarardi dark chocolate bar.

Verified Purchase

My Response when asked to change 1 Star

Rose War Panty Power on Nov 2018

Thank you for your email. Fact is whether it’s knock off or not is not the issue... placing it on a card saying it costs 18 dollars is the issue. I’m okay with dollar store product because it’s honest. Also the panty tag has the letter “S” printed on the label not M for medium. You stated this was because your panties come a different size. Example you gave was: (not per say) if it comes large it may be a small large. Which would’ve been fine if it had of still said “M” for medium and then if it fit small what you stated would actually make sense but you sent a small marked by a letter “M”. Also see the photos attached in the email. The first photo is directly from their site. If you read the label from the first picture closely the bottle actually says "Rose Oil" from Modern Skyn Alchemy. The bottle you sent me shows "Rose water". If you go to the site, "Rose Water" is not listed. Nor do they sell Rose Water if you search the entire site. So I feel this was deceptive along with the bottle and label. Lastly, I liked your box for shipping, but expected a "RWPP (just the lettering AS SHOWN because as someone else stated I prefer privacy), labeled box as you have displayed on your shop on Cratejoy, but this is deceptive as well because even if I ordered a small box I expected to...

Verified Purchase
Quick Stats
3 Reviews
14 Helpful Votes