Similar Items

Monthly Beauty & Lifestyle box

by Adore Box
Beauty & lifestyle subscription includes 4-7 selected items. These items may be sample or full size

Product Details

Adore Box

With a monthly beauty & lifestyle box subscription, you will receive a box of 4-10 carefully hand selected items. These items may include: Makeup, Hair Care, Skin Care, Jewelry, Edibles (We are talking chocolate here...), Accessories, and/or Housewares. These items may be sample, full size or a combination of both.

  • Wide Variety of Products

Customer Questions (5)

2

Q: What is the last day that I can subscribe to get this month's box?Asked by Christopher C., September 2020

Adore Box answered...March 2021

Monthly and 2x Boxes:
Boxes ship between the 1st and the 30th. We cannot predict when you will receive your box, post office transit times vary depending on location and times of the year. Boxes are shipped in random order, so you may not get your box the same time each month.
Our cutoff date for a month's box is 15 days before the end of the month, if you signed up on the 17th of a month with 30 days, you will receive the following month's box and will not be billed at the beginning of the month with the recurring billing. If you signed up prior to 15 days before the end of the month, you will receive that months box.
2x monthly...


1

Q: Where is my box, I paid for it & never received it. I see a lot of people don’t get their boxes I’m turning you in to the BBB & attorney general for theft & fraud and filing a complaint with cratejoyAsked by Dawn M., October 2020

Adore Box answered...March 2021

Dawn,
You first subscribed September 3, 2020 with a 50% off coupon for a total of $7.50. Your first box was shipped September 17, 2020 under tracking 9400109205568802687369. It shows it was delivered by the post office.
Your subscription renewed on October 1, 2020. We refunded you as you had requested.

I also am dealing with this! I have already turned them into the better business bureau. I ordered 2 boxes back in December!

by Lelajo C., January 2021

I ordered my box November 25th. They took my money and I never received a box AND they will not respond to my repeated emails. SCAM.

by Kristen L., January 2021

I am still waiting on my box from December!!! I know it is only $10 but it is still money and all this time my daughter was waiting on this box!!!! Anybody have any idea what is going on with the company? It is still listed on cratejoy and when i call it always goes to voicemail

by Lisa E., February 2021

1

Q: When is my subscription going to be shipped?Asked by Christopher C., September 2020

Adore Box answered...March 2021

I do not show a subscription under your name. The best thing to do is email us at contact at adorebox dot com under the email address you registered.


0

Q: What is the last day of the month I can purchase this box?Asked by Breanna F., September 2020

Adore Box answered...March 2021

Our cutoff date for a month's box is 15 days before the end of the month, if you signed up on the 17th of a month with 30 days, you will receive the following month's box and will not be billed at the beginning of the month with the recurring billing. If you signed up prior to 15 days before the end of the month, you will receive that months box.

Reviews (49)

Horrible everything

Jan 20, 2022
Verified Purchase
Leann W.
1 Review
1 Helpful
Subscribed for 3 months

I ordered a box on December 2nd 2021 I never received it I have sent emails for times I have not received any response I've tried to cancel my subscription four times with no response. Horrible everything. Maybe with this review I'll finally be able to get a response.

May be out of business

Nov 23, 2021
Verified Purchase
Jennifer Q.
1 Review
Subscribed for 5 years

I’ve not gotten my last few boxes (in all fairness we have had a lot going on and I wasn’t paying attention). I tried emailing them NUMEROUS times but …. Crickets. I cancelled it but it still says my October box ad “Label Created” by the post office.

Buyer beware

Apr 02, 2021
Verified Purchase
Lyndie H.
1 Review
Subscribed for 4 months

DO NOT order from this company. I continue to be charged in a monthly basis for a one time purchase I made in Dec. I received my Dec box...months late but I’ve been charged for Jan Feb Mae & April and have never received anything. I’ve also reached out to the seller and they never reply. Buyer beware. TERRIBLE SERVICE

Adore Box said...Apr 02, 2021

Lyndie,
We understand your frustration, however you signed up without a name on your account then emailed us through another email address stating that you didn't have access to that email it was beyond our privacy policy. We do not give out information on anyone else's account for privacy reasons. We work with a couple battered women's/ domestic violence survivors groups and privacy is our top priority as we have had non-account holders try to access sensitive information.
Without a way to verify your identity, there was no way to verify your account. We had replied to you at the originally registered email.
We recommend you keep your usernames and passwords safe as you could have logged in and changed this information at anytime...

Junk

Feb 04, 2021
Verified Purchase
Dawn A.
10 Reviews
8 Helpful
Subscribed for 24 days

Dollar store junk! Would not recommend.

Adore Box said...Mar 02, 2021

Dawn, your box included the following items:
Leather Wristlet Keychain with Tassel, sold on Deal Sites such as Jane and Amazon for $10+
Riah Fashion Natural Stone Pendant Bar Necklace, sold on their website for $33
NYX Plush Gel Lipstick, sold at Target, Walmart, Ulta etc for $7
Yes to Cotton Anti-Pollution Oxygenated Facial Mask, sold at Target, Walmart, Ulta etc for $6
Ardell Pro Brow Micro-Fill Marker, sold at Target, Walmart, Ulta etc for $7
True Lemon Crystallized packets, sold at Target, Walmart, and used on Airlines and at bars across the country
Many of these items are household names for many women across the country and sold at reputable stores.

Really Disappointing

Jan 23, 2021
Verified Purchase
Michelle B.
1 Review
1 Helpful
Subscribed for 29 days

I was so disappointed. I got this as a gift for my sister in law, and I was honestly embarrassed when she opened it. Drug-store quality make-up, cheap-looking earrings, a decorative gnome (cute holiday touch but I'd have rather had a skin or beauty product, as advertised). In addition, I ordered the 2x monthly subscription hoping for a greater variety, and instead got 2 of everything!I would not recommend this box

Adore Box said...Mar 02, 2021

Michelle. As stated on the website 2x monthly box is literally double the items of the monthly box, great to share.

They take your money and ghost you

Oct 16, 2020
Verified Purchase
Andrea K.
19 Reviews
4 Pictures
21 Helpful
Subscribed for 21 days

I ordered 10 mystery boxes in July. Paid 40 dollars. It’s not October. Nothing. They don’t respond to any messages. Never got any of my 10 boxes. Buyer beware!!!!

Adore Box said...Mar 02, 2021

Dawn, on June 26 you ordered 5 mini mystery boxes, which was shipped. Then on July 30th you ordered 10, but we were unable to fulfill, so we refunded you. This can be confirmed with your bank or credit card company.

Adore box Review

Sep 18, 2020
Verified Purchase
Yvette O.
1 Review
1 Helpful
Subscribed for 25 days

Box wasn't what I expected. The box did contain some items that were nice but all in not not my idea of a subscription box

disappointed

May 10, 2020
Verified Purchase
Nicole B.
1 Review
Subscribed for 20 days

Never received my first box or a refund

Adore Box said...May 12, 2020

Nicole, You never received your first box because you asked to cancel it and requested a refund. Refund was processed April 27, 2020 and you were sent an email regarding this via the Cratejoy system.

Never Received box or refund, save your

Apr 26, 2020
Verified Purchase
Mari S.
1 Review
3 Helpful
Subscribed for 24 days

I paid for a $15 dollar box with taxes and haven't gotten any response about a tracking number. Neither have I received a box within almost a month! I would love either a refund or my box, but I haven't gotten any response from the seller. Please read the reviews before you waste your money on this box.

Adore Box said...Apr 27, 2020

We searched your email address in our system and you did not send us an email. We send our subscriptions in the order they are received. Due to COVID-19, we moved our shipping to in-house and only have one employee touching all products from start to finish to insure a lack of contact with items subscribers receive. As stated in our FAQ, we ship from the 1st to the 25th for the month.
Your cancellation reason was as stated: I love the box, and it was an awesome thing to try.
As you can imagine, your review was confusing as well as your cancellation reason.
We will refund you right now as to avoid any confusion in the future.

Pretty good box!

Sep 17, 2019
Verified Purchase
Heidi B.
1 Review
1 Picture
Subscribed for 2 years

I have been very happy with the quality and quantity of products in my AdoreBox! I too wish it actually came in a box or a cute reusable bag, but other than that I have been very happy. There are usually at least one to two items that are full sized and they pay for the box right there, It is a great way to try out new products!!

Photos from reviews of Monthly Beauty & Lifestyle box


Past boxes from Monthly Beauty & Lifestyle box


Customers who bought this also bought...

Adore Box appears in these collections...



Last Minute Gift? No worries.
Download and print this note to let them know their gift is on the way.

Shipping Policy
Boxes ship between the 1st and the 25th. Post office transit times vary depending on location and times of the year. Our cutoff date for that month's...
Cancellation & Refund Policy

Questions for Adore Box?