Adore Box

by Adore Box
Beauty & lifestyle subscription includes 4-7 selected items. These items may be sample or full size

Plans as low as

$15.83/ quarter

Buying Options

Adore Box reviewsReviews

Write a Review

HORRIBLE company!

Jan 04, 2019
Amanda G.
1 Review
35 Helpful Votes
Subscribed for 2 months
Overall

I have read complaints about different companies before. I always thought the customer misunderstood or something. But I literally have had the worst experience with this joke for a company. The first month was ok. Didn't like my products, but whatever. That's a chance you take with a subscription box. They took out my money for the next month the same day I got my first box in the mail. The date was the first. It is now 3 days into the next month, and they have taken my money out again on the first. The problem is that I never got the box from last month. I wrote them a few times with no response. So I am out $30 now. Such a rip off. Because you all know how these scammer companies work. If I cancel before I get sent the box I paid for, they won't send me what I paid for, and have some backwards policy about no refunds. DO NOT waste your money and get caught up in their fraudulent excuse for a company.

Verified Purchase
Adore Box said...Dec 20, 2019

Amanda, I apologize about your bad experience. Our billing is set by our software. In all our emails we send out in our email software, there is a reminder that billing is on the 1st and you can edit your subscription. I show a tracking number and a delivery from the post office for every box you ordered.

Don’t order from their site either! Scam

Feb 16, 2019
Melissa C.
1 Review
29 Helpful Votes
Subscribed for 6 months
Overall

I subscribed to this box in the past.... and received an email about buying 50% offfrom their store. So I bought around 20$ of mystery boxes. Shipping was over 20$ lol. Anyway, my order was placed on jan21st. I waited a week and emailed them asking if I would get a tracking number and they responded within 2 hours stating yes when the order ships. It is now Feb 16, no tracking, no package and I have emailed them again over a week ago asking for a refund with no response..... PLEASE be careful dealing with this company!!! I probably won’t ever see my 40$ again but maybe I can help someone else save theirs!!!!!!!

Verified Purchase

Worst, misrepresented subscription box

Jan 14, 2019
Heather M.
4 Reviews
2 Pictures
23 Helpful Votes
Subscribed for 29 days
Overall

KEY: Always read the reviews!!I sure hope you do a nicer job than Adore Me subscription box! I was highly disappointed in the low quality of products, packaging & obvious fake pictures they have on their website! Completely fake, I was so upset but I should have read the reviews on Cratejoy & would have saved myself the trouble!

Verified Purchase
Adore Box said...Dec 20, 2019

Heather, we are not affiliated with Adore Me.

Junk

Feb 04, 2021
Dawn A.
10 Reviews
2 Pictures
8 Helpful Votes
Subscribed for 24 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

Dollar store junk! Would not recommend.

Verified Purchase
Adore Box said...Mar 02, 2021

Dawn, your box included the following items:
Leather Wristlet Keychain with Tassel, sold on Deal Sites such as Jane and Amazon for $10+
Riah Fashion Natural Stone Pendant Bar Necklace, sold on their website for $33
NYX Plush Gel Lipstick, sold at Target, Walmart, Ulta etc for $7
Yes to Cotton Anti-Pollution Oxygenated Facial Mask, sold at Target, Walmart, Ulta etc for $6
Ardell Pro Brow Micro-Fill Marker, sold at Target, Walmart, Ulta etc for $7
True Lemon Crystallized packets, sold at Target, Walmart, and used on Airlines and at bars across the country
Many of these items are household names for many women across the country and sold at reputable stores.

Really Disappointing

Jan 23, 2021
Michelle B.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 29 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

I was so disappointed. I got this as a gift for my sister in law, and I was honestly embarrassed when she opened it. Drug-store quality make-up, cheap-looking earrings, a decorative gnome (cute holiday touch but I'd have rather had a skin or beauty product, as advertised). In addition, I ordered the 2x monthly subscription hoping for a greater variety, and instead got 2 of everything!I would not recommend this box

Verified Purchase
Adore Box said...Mar 02, 2021

Michelle. As stated on the website 2x monthly box is literally double the items of the monthly box, great to share.

My two cents.

Apr 08, 2019
Alisha R.
2 Reviews
11 Helpful Votes
Subscribed for 28 days
Overall

I sudscrided in may and only got three items but above says 4 to 7. I paid 15+ for three items and then I tried messaging by soical media, emailed several times no answer at all. So I canceled and would never sudscribe to them aging beware if they miss an item or mess up, they will not get back to you at all I waited a good three weeks before saying enough In done. Be careful with what you choose to sudscribe to.... I am very angry I lost my money!!!!

Verified Purchase
Adore Box said...Dec 20, 2019

Alisha. We showed you subscribed in March 3rd 2019, your box shipped March 13, 2019 not in May. We have every email from day one saved and we don't see one from you. Additional, on our social media, it states we are managed by a third party we does not answer emails, their response would have been to contact our customer service department via email.

Poorly packaged and opened product

Jul 24, 2018
Bryan O.
1 Review
11 Helpful Votes
Subscribed for 6 months
Overall

I am not a fan of giving low scores/ratings, but this one deserved it. All the shipments were gifts, but none came packaged nicely; all manilla mailers. On top of that, I think every single package contained an OPENED, and worse, USED product. some of them were half empty when delivered!

Verified Purchase
Adore Box said...Dec 20, 2019

Bryan, we have never shipped our items in manilla mailers in all the years we have been in business. We do not even stock manilla mailers in our warehouses for any of our shipments.

Buyer beware

Apr 02, 2021
Lyndie H.
1 Review
Subscribed for 3 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

DO NOT order from this company. I continue to be charged in a monthly basis for a one time purchase I made in Dec. I received my Dec box...months late but I’ve been charged for Jan Feb Mae & April and have never received anything. I’ve also reached out to the seller and they never reply. Buyer beware. TERRIBLE SERVICE

Verified Purchase
Adore Box said...Apr 02, 2021

Lyndie,
We understand your frustration, however you signed up without a name on your account then emailed us through another email address stating that you didn't have access to that email it was beyond our privacy policy. We do not give out information on anyone else's account for privacy reasons. We work with a couple battered women's/ domestic violence survivors groups and privacy is our top priority as we have had non-account holders try to access sensitive information.
Without a way to verify your identity, there was no way to verify your account. We had replied to you at the originally registered email.
We recommend you keep your usernames and passwords safe as you could have logged in and changed this information at anytime...

Goodness

Mar 18, 2019
Brittany J.
1 Review
9 Helpful Votes
Subscribed for 20 days
Overall

Horrible. I got 3 things ain't worth a $1

Verified Purchase
Adore Box said...Dec 20, 2019

Brittany, I apologize for your issue. It looks like you subscribed on February 26th. Your first box shipped on March 13th, 2019 to which you were subscribed till July 17th when you cancelled. We wish you had cancelled sooner and stated another reason other than "it's very dull not exciting to get." Our staff does not learn from the experience if we don't see your honest opinion as you had wrote here.

NEVER RECEIVED MY BOX

May 22, 2018
Meagan G.
4 Reviews
13 Helpful Votes
Subscribed for 6 months
Overall

I subscribed as quarterly as well as monthly.. I was charged in JANUARY and still not received a box. I reached out to them over 10 times in the past MONTH and no response. Meanwhile, I keep getting emails to renew the subscription trying to CHARGE ME?!?! THIS IS A SCAM. TERRIBLE SERVICE. TERRIBLE COMPANY. I have reached out so many times and no response and not a single box yet.. in MAY when I paid in January!!!!

Verified Purchase

disappointed

Jul 08, 2017
Cindy F.
4 Reviews
8 Helpful Votes
Subscribed for 1 month
Overall

Finally got my "box" after trying for 3 months, they were "sold out" twice and had to refund me. I got a small padded envelope, not even a box. It has bath tea which I can't use b/c we don't have a bathtub, a lip gloss that is not a shade I can wear, under eye mask things and eye liner. It had a cart listing a tshirt that was not in the package. So i'm pretty dissatisfied that I paid $15 for only one item and didn't even get all of the items that were supposed to be in the package.

Verified Purchase
Adore Box said...Dec 20, 2019

Cindy, we ask for a shirt size because we occasionally ship out clothing. This is not a guarantee but we like to have the information on file for when we do. Additionally we are a subscription box with beauty & lifestyle items.

They take your money and ghost you

Oct 16, 2020
Andrea K.
25 Reviews
4 Pictures
26 Helpful Votes
Subscribed for 21 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

I ordered 10 mystery boxes in July. Paid 40 dollars. It’s not October. Nothing. They don’t respond to any messages. Never got any of my 10 boxes. Buyer beware!!!!

Verified Purchase
Adore Box said...Mar 02, 2021

Dawn, on June 26 you ordered 5 mini mystery boxes, which was shipped. Then on July 30th you ordered 10, but we were unable to fulfill, so we refunded you. This can be confirmed with your bank or credit card company.

Never Received box or refund, save your

Apr 26, 2020
Mari S.
1 Review
2 Helpful Votes
Subscribed for 20 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

I paid for a $15 dollar box with taxes and haven't gotten any response about a tracking number. Neither have I received a box within almost a month! I would love either a refund or my box, but I haven't gotten any response from the seller. Please read the reviews before you waste your money on this box.

Verified Purchase
Adore Box said...Apr 27, 2020

We searched your email address in our system and you did not send us an email. We send our subscriptions in the order they are received. Due to COVID-19, we moved our shipping to in-house and only have one employee touching all products from start to finish to insure a lack of contact with items subscribers receive. As stated in our FAQ, we ship from the 1st to the 25th for the month.
Your cancellation reason was as stated: I love the box, and it was an awesome thing to try.
As you can imagine, your review was confusing as well as your cancellation reason.
We will refund you right now as to avoid any confusion in the future.

Terrible customer service

Nov 03, 2015
Linda B.
2 Reviews
2 Helpful Votes
Subscribed for 1 month
Overall

I joined on the 17th of a month--according to their policies, that first month's box should have shipped out on the 21st, giving me time to receive the box and decide if I liked it before the next scheduled billing date on the 1st. Instead, the box didn't ship until the 30th. Since I didn't get a box for October, I should have received a box in November, but should not have been billed again. However, instead, I was charged for another box--all without having had the chance to see the initial box and decide if it was worth it. When I tried to contact customer service to ask about the incorrect billing/shipping (which was not alignment with their published FAQ), I received no response.
I don't know how the box itself will be, but I definitely know the service is terrible--if you're in the mood for a beauty box at around this price point, I suggest Ipsy or the like.

Verified Purchase

Total crap used products

Oct 28, 2016
Leslie B.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 2 months
Overall

This is the biggest joke/fraud I've ever seen in my life! I've emailed them telling them what a complete JOKE/RIPOFF/SCAM this is and got SERO reply...my ENTIRE orders have been either hotel soap, shampoo and lotion...YES FREE ITEMS THEY HAVE TAKEN FROM HOTELS...and opened taped back used, swatched products if they aren't hotel free products. This is NOT a box ANYONE SHOULD EVER SUBSCRIBE TO....THIS IS FRAUD AT ITS FINEST!

Verified Purchase
Adore Box said...Dec 20, 2019

Leslie, I apologize that you were not happy. However if you didn't like our products why have you signed up to get free products from our company as a brand ambassador on 12/27/2016 15:53:07 and on 1/15/2018 15:52:52.

Junk!

Sep 26, 2016
Mandy W.
2 Reviews
1 Helpful Vote
Subscribed for 3 months
Overall

I sub'd to this box about a year ago and received 2 or 3 boxes and each one was worse than the one before. All of the products looked like they came from the dollar store. I've sub'd to Birchbox, Beaity Box 5, Allure and others and this box doesn't even compare to any one of them. I think the total value was about $4 to $8 per box. I wouldn't waste my time or money on this box!

Verified Purchase
Adore Box said...Dec 20, 2019

Mandy, I apologize you didn't like our box. Your log shows you've updated your payment information regularly on our website. Included in the 3 boxes you received from July 2015 to September 2015 were items from Rimmel London; Yankee Candle; MAC Cosmetics; Maybelline; Milani.

This stuff is junk

Dec 23, 2015
Maeve P.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 3 months
Overall

There are a lot of good beauty subscription boxes out there. This isn't one of them! Don't waste your money. The one box I received contained a lipstick pencil that was taped closed (no doubt because it was used), an eyebrow kit (black) that looks like it came from the dollar store, stretchy bead bracelets I'll be giving some 3 year old to wear & a foil packet sample (.25 oz) of hair gel. There was a Lorac eyeliner, which is a good name, but I'm pretty sure it came from what Lorac discards as unsellable. Oh, and vitamins...because that makes total sense. Glad I only bought one box. It's value was about $1.50 so I guess Adore box made a 90% profit. Won't make that mistake twice.

Verified Purchase
Adore Box said...Dec 20, 2019

Maeve, the lipstick was tapped shut so it wouldn't open during shipment. We are a beauty and lifestyle box who tries to include a variety of items, which may include vitamins.

Products are awful--not worth the price

Nov 30, 2015
Linda B.
2 Reviews
2 Helpful Votes
Subscribed for 1 month
Overall

I couldn't figure out how to revise my previous review, but since I finally did receive two boxes (against my wishes, since I most definitely wouldn't have paid for the second one if I'd had a chance to see the first one) I can now comment on the quality of the products. And there really is no quality at all. The value they are claiming for the boxes is a joke at best. What's more, they are calling it a "box" but it's really a padded envelope. Which isn't a problem, but since the name of the service implies it's a box, you expect to get a nice box to store the products in. Also as I mentioned in my first review, their customer service is practically non-existent. I think they only check emails once per month, right around shipping time, and don't bother again until the following month. I absolutely do NOT recommend buying this box, even at a discounted "try me" price, because it isn't worth the hassle.

Verified Purchase

disappointed

May 10, 2020
Nicole B.
1 Review
Subscribed for 20 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

Never received my first box or a refund

Verified Purchase
Adore Box said...May 12, 2020

Nicole, You never received your first box because you asked to cancel it and requested a refund. Refund was processed April 27, 2020 and you were sent an email regarding this via the Cratejoy system.

Sold Out

Jun 26, 2017
Cindy F.
4 Reviews
8 Helpful Votes
Subscribed for 1 month
Overall

I have tried to subscribe for the past 2months and every time I do I get an email that they are sold out and they wait a few days and then refund my money. I would rather have the box. They should have more inventory :(

Verified Purchase
Adore Box said...Dec 20, 2019

Cindy, again, we are sold out and sent you a refund we are sold out instead of keeping your money. Somehow you bypassed the sold out and signed up anyway even though the button says we are sold out.

Jun 16, 2017
Cynthia V.
1 Review
Subscribed for 2 months
Overall

I was expecting more... Very disappointed, Didn't even want to do an unboxing of Adore.. First of all it came in a small package, not a box. 2 full size products, lip and nail polish, and 2 samples. Not worth the money. I read the other reviews and maybe I just got some left overs.......I will keep looking for my new favorite box.

Verified Purchase
Adore Box said...Dec 20, 2019

Cynthia, as stated on our website, this is a box that compromises of full size and sample items. Though we try to include more full size items, it's not always possible and is sometimes dependent on our suppliers.