Hairstylist Club Box

Hairstylist Club Box

by Hairstylist Club Box
A monthly subscription box for hairstylists. Every box contains unique & custom hairdresser items.

0Buying Options

Reviews (76)

Customer service is horrible steals mone

Dec 24, 2021
Overall
Shipping
Quality
Curation
Jodi B.
1 Review
1 Helpful
Subscribed for 1 year

Funny how they can respond to the positive reviews but not the negative. I have been trying to get somebody to respond to me for over a month without any luck. I have $118 in credits that I can't use as their website doesn't load for me to use the money. I have sent over 6 emails since December 2 as they claim they hired a girl named Ali for all customer service and emails are being answered in 1 day... I call lies. They can send me the same email about blankets 3 times a day for the last 4 days , but can't respond to my email wanting my $118 back. That my friends is theft and fraud. Will never do business with this fraud of a company ever again.

Verified Purchase

Scammers

Nov 18, 2021
Overall
Shipping
Quality
Curation
Dana H.
1 Review
1 Helpful
Subscribed for 3 years

I have been trying to cancel my subscription for the box for 6 months. I have sent many emails. No response. And I’m still getting charged each month but I do not get the box anymore. DO NOT GET A SUBSCRIPTION !!!!!!!!! Horrible nightmare

Verified Purchase

Bad Business!

Jul 09, 2021
Overall
Shipping
Quality
Curation
Tammy H.
1 Review
1 Helpful
Subscribed for 5 months

After canceling this so called subscription service, removing all forms of payment, somehow this company still has access to my checking account and is withdrawing money without authorization! That is theft!! Customer service is non existent! They do not answer phones nor acknowledge emails. I will pursue legal action against you Hairstylist Club Box if you do not refund the money you have stolen from my account!

Verified Purchase

Bad Business

Jul 04, 2021
Overall
Shipping
Quality
Curation
Lisa S.
1 Review
1 Helpful
Subscribed for 1 year

I have not received my April, May or June box. I have reached out to your business on all methods of contact with no response. This WAS a cool box but I no longer recommended this box. Stop charging if you can't deliver. F- with a report to the BBB and my credit card company for fraud.

Verified Purchase

Awful people and services

Apr 22, 2021
Overall
Sa G.
1 Review
1 Helpful
Subscribed for 1 month

This website is very disrespectful, i sign up on march of 2021 never received my box in april . After that i signed up for the $39 . And in april they took it upon themselves to chage my plan to 59 and till that day almost may i never received anything. And not only that is hard to get in contact with anyone their number sounds busy when you call and they dont respond to emails quickly, also they try to test my knowledge letting me know that this is for cosmetologist or people that do hair. Fisrt of all i am student . That is the reason why i wanted overall tbey are bad buisness and risky.

Verified Purchase

Wasted money

Apr 21, 2021
Overall
Shipping
Quality
Curation
Veronica E.
1 Review
1 Helpful
Subscribed for 24 days

Thought I was ordering a box of goodies. In reality I paid to have a credit to spend money on a website that is out of stock on everything. Waste of $50. I could have gone on Amazon and done that.

Verified Purchase

Do not pay for junk

Feb 19, 2021
Overall
Shipping
Quality
Curation
Christine C.
1 Review
Subscribed for 3 months

Not only did it take forever to get two boxes, but both boxes were filled with junk that you can buy at the dollar store they printed "hairstylist club box" or "hair hustler" on. One box had a color brush that was maybe worth $2 and the other had a styling brush that was worth about $3. Not worth it whatsoever. Customer service, although nice enough, is a big joke. Do not waste your money.

Verified Purchase

No do not do it

Feb 19, 2021
Overall
Christine P.
1 Review
1 Picture
2 Helpful
Subscribed for 1 month

What a scam !!! Do not sign up for this !!!

Verified Purchase

Scammers

Feb 15, 2021
Overall
Shipping
Quality
Curation
Cindy S.
1 Review
3 Helpful
Subscribed for 25 days

Terrible, it is a SCAM. I wanted to try it out and i haven’t even received my January box, not even a shipping number. They are so quick to take your money but when you ask for it back because you have not received anything they play dumb.

Verified Purchase

Disappointed with every box. Low quality

Oct 09, 2020
Overall
Shipping
Quality
Curation
Chelly E.
1 Review
1 Helpful
Subscribed for 3 months

Have been disappointed with every box. Apparently I signed up for a year. I can’t cancel and have never been able to get a hold of this subscription after the fact. Items have been poorly made not worth paying for. I have no use for all but maybe kinda one per box. Nothing has been better than anything I already have or use. PLEASE CANCEL THIS SUBSCRIPTION! It’s not worth it.

Verified Purchase
Hairstylist Club Box said...Oct 09, 2020

Hi Chelly,
Thank you for reaching out.
I see that you have found the cancel button; as your account has been cancelled.
There seems to be some confusion.
You have stated that you have a one-year subscription and you can't cancel. Also, that you cannot get a hold of us.
That simply is not accurate. You had selected the three-month term prepay and that is what you received and now that you have cancelled you will not renew on the next renewal. You may cancel at any time; as stated on our website.
Also, we have never received an email from you prior to today; stating you cannot find the cancel button. Which when I went to assist you; I saw that you had already found it. All...

Bed experience

Aug 18, 2020
Overall
Shipping
Quality
Curation
Susel A.
1 Review
1 Helpful
Subscribed for 23 days

Super bad quality and cheap items;; be aware the items they send are very far from the ones they have post in pictures of past boxes at their website. I couldn’t use any of them
A waste of money
The company doesn’t accept returns

Verified Purchase
Hairstylist Club Box said...Sep 25, 2020

Hi Susel,
I apologize that was your experience. We know not all products in our boxes will appeal to everyone. We put a lot of thought and time into our boxes and are so happy that so many enjoy their monthly surprise! Our return policy is posted when you sign up in the product description and on our website.
We wish you all the best!

Unhappy stylist

Aug 11, 2020
Overall
Shipping
Quality
Priscilla B.
1 Review
Subscribed for 3 months

Poor customer service. They really don’t a flip if you’re u happy. And frankly you can only use covid as an excuse for so long be fore it’s obvious that they need some quality control.

Verified Purchase
Hairstylist Club Box said...Sep 25, 2020

Hi Priscilla,
We apologize for your experience. We understand there have been shipping issues within the last few months due to COVID, USPS shipping errors/delays as well as changing our warehouse. However, our customer service is something we are very proud of.
I did review our emails and I could not find any from you. If you have a concern or would like to talk, please email us at our support email listed on our website.
Thank you!

Not good experience

Aug 09, 2020
Overall
Shipping
Quality
Curation
Megan M.
1 Review
2 Helpful
Subscribed for 2 months

I waited 2 months for my June and July subscription boxes. When I finally got them, they were the exact same so now I have 2 of everything. Also, in my opinion, the things in the box that I got were not worth the price. It’s a great concept but I believe it is being poorly executed.

Verified Purchase
Hairstylist Club Box said...Sep 25, 2020

Hi Megan,
I apologize for your experience. We definitely admit we had issues with our June and July boxes; most being out of our control. However, we are happy to announce that we are now shipping out of our home base warehouse! This has streamlined our process and shipping is running more smoothly. I do not see you have ever reached out to us, so please feel free to reach out to our support email with any questions or concerns. Thank you!

haven't heard a peep from anyone

Jul 28, 2020
Overall
Shipping
Quality
Curation
Melissa J.
1 Review
2 Helpful
Subscribed for 19 days

haven't heard a peep since i made my order... i have recieved 8 emails along with a different box i ordered on the same exact day... looks like i will be canceling and maybe fighting the charge as well.... :( disappointed

Verified Purchase
Hairstylist Club Box said...Sep 25, 2020

Hi Melissa, I am sorry to hear of your disappointment. We send notifications and updates out to all of our members. Please, if you decide to give us another chance, all you need to do is email any issues or concerns to our support email. We have a 48 hr turnaround time. We wish you all the best!

Buyer beware!

Jul 24, 2020
Overall
Shipping
Quality
Curation
Brandie F.
1 Review
2 Helpful
Subscribed for 1 month

Buyer beware! I've been charged twice and received nothing but emails stating they are having label problems that are supposedly resolved but my items still have not shipped according to the tracking number for USPS. Apologies mean nothing if you don't follow through with what you say. I've asked for a refund now twice. After the first time they wrote me and told me I miss understood. If you write them it takes them a couple of days to write back. Horrible customer service.

Verified Purchase
Hairstylist Club Box said...Sep 25, 2020

Hi Brandie,
I apologize for your experience. We did have an issue with our July boxes and we were very transparent and apologetic to our members. We sent out numerous emails and posted on social media of the delay and update info. I also believe you had some confusion of how the first box works; that it is ships the following month from the date of order.
This is explained in the product description when you order, on our website and I responded to your email with an explanation.
We have a 24-48 hour response time due to high volume, but we always respond, as we pride ourselves on excellent customer service. We apologize if you feel that was not what you were given.
Thank you for...

Don’t fall into this trap

Mar 18, 2020
Overall
Shipping
Quality
Curation
Joe H.
1 Review
2 Helpful
Subscribed for 30 days

I joined in February. After waiting nearly a month, I called twice and left a message about shipping, as that’s all you can do. No response! When the package did finally arrive, it only contained “Personal Care Items”. Nothing related to the trade. Could have went to Bed, Bath, and Beyond if that’s what I had wanted. To make matters worse, this was a gift. How embarrassing! Save your money and look elsewhere.

Verified Purchase
Hairstylist Club Box said...Apr 04, 2020

Hi! I'm so sorry that you were confused on what you ordered. Our March edition was created by our long time hairstylist subscribers as a self care edition for hairstylists. We sent out numerous emails and advertising for it and was by far our most loved box, especially during this unprecedented time.

Not worth it

Aug 05, 2019
Overall
Shipping
Quality
Curation
Shannon M.
1 Review
1 Helpful
Subscribed for 6 days

Over priced, not worth it at all, no response from customer service. You would be better off to just go to the supply house and buy what you want, I paid with shipping $25 got a plastic cup and 2 color Brushes, The Mini Box is a small envelope with 2 items per month .

Verified Purchase
Hairstylist Club Box said...Sep 20, 2019

You received our mini box that contained a custom made mint silicone wine glass for the summer time along with 2 Balay brushes that were manufactured by us that can’t be found in stores or online. If any customers are interested in seeing what our August mini was you can view it on our Instagram at @hairstylistclubbox

Bad.

Jun 27, 2019
Overall
Shipping
Quality
Curation
Brittany C.
1 Review
2 Helpful
Subscribed for 2 months

The products in this box are very poor quality and overpriced. I found the company unresponsive when I was charged for a box I did not receive and wanted to be reimbursed. When I asked for my subscription to be canceled they continued to charge me for boxes to the point I had to block payments from my visa. Also I have unsubscribed from their mailing list multiple times and my inbox is still getting daily junk. I do not recommend.

Verified Purchase
Hairstylist Club Box said...Sep 20, 2019

To cancel all you have to do is login to your account on our website and click the cancel subscription button...also if anyone wants to see what our June box was (one our most loved boxes from customers) you can look up our subscribers photos using the hashtag #hairstylistclubbox

Total scam

May 03, 2019
Overall
Shipping
Quality
Curation
Paige S.
1 Review
2 Helpful
Subscribed for 23 days

It’s been over a month and I still never received my very first box! It’s about to charge me again before I even receive it! Total scam I want a refund !

Verified Purchase
Hairstylist Club Box said...May 03, 2019

Our boxes only ship once a month so if you sign up in April your 1st box ships early May. All information is stated on our website before ordering.

Still haven't gotten a response **

Mar 03, 2019
Overall
Tammy P.
1 Review
2 Helpful
Subscribed for 5 months

I cancelled this ---I paid for a. hairstylist water bottle and they sent the wrong item .... so I emailed them and emailed them. And emailed them. ( at least 10 times ) no response. This was in Dec. I finally got an email stating they would ship.it right out. Almost 4 mos later I still havent gottenit and I am not happy at all. No customer service.

Verified Purchase

Hate it

Jan 08, 2019
Overall
Jennifer M.
1 Review
3 Helpful
Subscribed for 7 days

Worst subscription box ever , I can do that with my cricut , for less and buy the brush from bueaty supply .

Verified Purchase

Do not subscribe!!!!

Jun 18, 2018
Overall
Leighann B.
1 Review
6 Helpful
Subscribed for 5 months

Buyer beware!!!!
I purchased a 6 month, one time subscription for my daughters birthday. This company auto renewed the purchase even though I specifically chose not to check the box to have it auto renew. I have screenshots of how I filled out the subscription and they claim ALL subscriptions renew so it doesn’t even matter what was selected. Terrible customer service.
90% of the products have been exceptionally cheap. Sizes are a joke. Material is thin and unusable. Shoes are Dollar General quality at best. DO NOT WASTE YOUR MONEY.

Verified Purchase

Horrible!

Apr 04, 2018
Overall
Tricia V.
1 Review
3 Helpful
Subscribed for 9 months

Most products are cheaply made from China and smell horrible of chemicals! It is impossible to cancel! A lot can be purchased at Sally’s for under $6
Worst subscription ever and cost way to much!

Verified Purchase

Havnt received my box

Mar 20, 2018
Overall
Brianna S.
1 Review
2 Helpful

I ordered March 8th. Was wondering if it took my. $49.99 and not send me my box!! I want my box! How long does it take??

Mar 13, 2018
Overall
Marka S.
1 Review
1 Helpful
Subscribed for 3 months

This is not worth the monthly cost. I am not sure who decides on the clothing and how it is sized. It it is a joke. I am canceling my subscription.

Verified Purchase