Personal Growth, Curated Products, and Life Coach delivered to your door!

CoachCrate reviewsReviews

Write a Review

horrible.

Jun 12, 2020
Novalee M.
2 Reviews
2 Helpful Votes
Subscribed for 18 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

didn’t even receive it.

Verified Purchase
CoachCrate said...Jun 12, 2020

Hi Novalee!
I'm so sorry for the confusion and disappointment. After you canceled your order, you were sent a refund for your purchase that same day. When the refund was issued, the box's shipment was canceled, that's why it never made it to you. Please let us know if you have any questions!

Buying Options