Confetti Collection Subscription Box

by Confetti Collection
Every other month, be surprised with a selection of giftables, stationery, and other fun novelties!
231 reviews

Plans as low as

$19.99/ box

Buying Options

Reviews (231)

Seriously?

Apr 08, 2019
Overall
Theresa G.
1 Review
3 Helpful
Subscribed for 2 months

A packet of beverage napkins. Coasters with a Hangman outline, which if you use them UNDER A DRINK, how do you draw on them? And why do I need coasters AND beverage napkins? Am I having a humongous party? No. I am not.
A “free gift” (?) box of very plain thank you notes.
A packet of tiny curly gift wrap ribbons and a small spool of skinny ribbon, both in baby pink. A plastic tumbler. A gift bag that doesn’t go with the ribbon and has no tissue or anything to go with it. All of these items are dollar-store quality. Oh, I forgot the little notebook, that might retail for $5. This is a $35 box?! (The 2-month cost per box)
SO disappointed. Canceling as soon as I finish writing. Sorry, Confetti, but for this lack of effort, you don’t get another chance.

Verified Purchase
Confetti Collection said...Apr 11, 2019

Hi,

We're sorry you weren't happy with your box. We appreciate the honest feedback. We apologize if there was any confusion with the cost. Each box is $19.99 or $17.50 if purchasing the upfront plan (plus applicable tax & shipping). Charges shown are per box, not per month.

Thanks,

February Box

Feb 01, 2020
Overall
Shipping
Quality
Curation
Sheri H.
1 Review
2 Helpful
Subscribed for 8 months

I just received the February Box and for the second time in a row I was so disappointed. I won’t be keeping anything. The quality of the products were so cheap and there was hardly anything in it. I don’t know who is coming up with the latest curations but I really hope things change. Go back to the notepads, folders, pens, etc... Unfortunately, if things keep going the way the last 2 boxes have, I will definitely be canceling my subscription. I don’t want to waste my money on junk!

Verified Purchase

thumbs down

May 28, 2021
Overall
Shipping
Quality
Curation
Sherry D.
1 Review
2 Helpful
Subscribed for 1 month

I feel like this box was full of china made junk. sorry but it was disappointing big time.

Verified Purchase

False advertised

Apr 10, 2019
Overall
Mei M.
1 Review
1 Helpful
Subscribed for 2 months

this was not worth it. I can't believe it's 40$ for one box. The box i received was not nearly as nice as the one that's advertised.

Verified Purchase
Confetti Collection said...Apr 11, 2019

Hi,

We're sorry you weren't happy with the products in your box and apologize if there was any confusion with the cost. Each box is $19.99 or $17.50 if purchasing the upfront plan (plus applicable tax & shipping). Charges shown are per box, not per month.

Thanks,

June Box omitted my Cup

Sep 11, 2019
Overall
Shipping
Quality
Curation
Ellen P.
6 Reviews
8 Helpful
Subscribed for 1 year

It seems that certain folks receive a China cup in their June month box and I didn't receive one. That's a problem for me.

Verified Purchase

Sadly this box is gone downhill

May 29, 2021
Overall
Shipping
Quality
Curation
Kaila B.
1 Review
1 Helpful
Subscribed for 4 months

This must have been a good box in the past but it is no longer a good box I have received it twice and it has been full of cheap junk not a stationary subscription like I think it used to be. The stuff they sent me I literally would buy at the dollar store and I’ve spent five dollars on it.

Verified Purchase

Not pleased

Jul 25, 2021
Overall
Shipping
Quality
Curation
Katherine P.
1 Review
Subscribed for 2 months

This box has yet to be what I expected so I have canceled my subscription after 2 boxes

Verified Purchase

Feb/March 2020 was awful

Feb 05, 2020
Overall
Shipping
Quality
Curation
Anna W.
4 Reviews
1 Helpful
Subscribed for 12 months

This box was a thrown together mess of items that had no theme and looked like they came from the dollar store. It was not worth $20. I cancelled my annual membership with four boxes left and was refunded.

Verified Purchase

So disappointed 🙄🙄🙄

Feb 10, 2020
Overall
Shipping
Quality
Curation
Betsaida A.
1 Review
Subscribed for 2 months

Once I saw reviews on YouTube on this box I subscribed... the boxes shown were very nice.... BUT I was very very disappointed in this one especially since it was my first box from them. I am contemplating canceling but I want to give the benefit of the doubt and wait for one more box. If the next one is as disappointing as this one then I will cancel my subscription♡♡♡

Verified Purchase

Disappointed

May 20, 2020
Overall
Shipping
Quality
Curation
Annie Z.
1 Review
Subscribed for 6 months

I was very excited to receive my box after joining because my friend showed her box on a Facebook live video. I was so very disappointed in my box. Some weird tiger sippy cup, 2 gift card boxes and magnets that were broken. This was my very first box so I will give it one more month but my first impression was NOT favorable.

Verified Purchase

Party box.

Sep 29, 2019
Overall
Shipping
Quality
Curation
Debra C.
3 Reviews
1 Helpful
Subscribed for 4 months

This is my third box. I did not like it because it was all paper. I do not write any one so this was a waste of my money. I cancelled my subscription.

Verified Purchase

Very disappointed!!!

Sep 17, 2020
Overall
Shipping
Quality
Curation
Kimberly S.
1 Review
Subscribed for 9 months

Very disappointed with the box I received. It is my first box. I watched a few YouTube video opening of this month's box which lead me to want to subscribe to this box. The few items I really cared about came different than what I saw on YouTube. The paper plates I saw on YouTube had a beautiful flower pattern, the plates I received are a ugly navy blue with beverages on them. I would never buy these ugly plates, and would be embarrassed to use them with people I know. They look like cheap dollar store paper plates.
The other item that lead me to get this box was a recipe book. Once again the one I received is very different from what I saw on YouTube. The one on YouTube was the size of a normal three ring binder. That was what I wanted because I print a lot of recipes off the internet. I planned on finally organizing all my printed recipes that are printed on regular computer paper. The recipe book I received is not only ugly but small and bound in a way no papers can be added (not that they would fit.). It also looks like a cheap dollar store item. Beyond disappointed.
In total I received three packs of ugly paper plates, one pack of ugly paper napkins, one pack of paper straws, one wine bottle size gift bag, the cheap and ugly recipe book and one magnetic meal planner note pad. ...

Verified Purchase

October 2020 was a fail.

Oct 25, 2020
Overall
Shipping
Quality
Curation
Kathy C.
1 Review
Subscribed for 6 months

I did not like the October 2020 box. I will not use the family tree book. The folders are iffy. Everyone keeps everything electronic now. I would have received the usual paper products or party supplies. Not sure if I will continue my subscription at this point.

Verified Purchase

Lost in mail

Jan 08, 2021
Overall
Shipping
Quality
Curation
Candy M.
1 Review
Subscribed for 4 months

Lost in mail, did not feceive. Post office cant deliver anymore, please cancel membership

Verified Purchase

Very Disappointed!

Jan 27, 2020
Overall
Shipping
Quality
Curation
Tina W.
1 Review
Subscribed for 12 months

I watched unboxing after unboxing of very cute merchandise and was so excited to subscribe! My first box was shipped very quickly and was a huge dud! Very little thought or imagination went into this box of junk I received. No theme, just random things. I paid for a year upfront and I’ve already emailed customer service to see if I can get a refund for the remainder of my subscription. I honestly am not sure I want to give it another chance. Had such high hopes but was completely disappointed.

Verified Purchase

Disappointed box , very little in box

Dec 23, 2019
Overall
Shipping
Quality
Curation
Wanda H.
1 Review
Subscribed for 2 years

Wasn't happy with this box for Christmas I was expecting Christmas surprises. The star shaped paper clips was the only thing I kept. .did not seem to have much in this box . Paper clips little bag with confetti. And string clips, a key chain. That was it. I know all that did not even cost 19.99. so yes I was disappointed very. Never have been disappointed before. Truly this box made me want to cancel, but I'm going to give you a second chance to redeem yourselves.
Wanda hughes

Verified Purchase

NOT WORTH IT

Aug 10, 2019
Overall
Shipping
Quality
Curation
Nicole C.
1 Review
Subscribed for 2 months

I wasn't expecting this at all. These are stuff I'd get on a dollar store to throw a party. But this is not a party box, right? I mean, I see a nice cup, a planner and USEFUL stuff in the other boxes. Why did I napkins, paper dishes, ribbons... then TWO notepads and a bunch of folders. WHAT AM I SUPPOSED TO DO WITH THIS??? I'm a busy woman who uses her cals and planners to organize her life. Not notepads AND PAPER DISHES!!!! I'm crying.

Verified Purchase

December Disappointment

Dec 10, 2019
Overall
Shipping
Quality
Curation
Carol M.
1 Review
Subscribed for 2 years

This box was really disappointing. As another review said, the items were not related to the season at all. I kept the pen and notepad/box, but will probably give them as gifts, as I am doing will most everything else. The items don't really seem like a collection, but just assorted stuff. I was really disappointed to see that there was a Christmas/Holiday themed box, but only available to new subscribers. I have a year's subscription and have received two boxes. At this time, I don't think I'll renew my subscription. Positive notes: The items are well-packed in a quality box. I was able to use the shredded paper when wrapping Christmas gifts!

Verified Purchase

First box

Jan 28, 2020
Overall
Shipping
Quality
Curation
Tara B.
10 Reviews
2 Pictures
6 Helpful
Subscribed for 2 months

Disappointed. Who needs a piece of resin that says laugh? The mermaid key chain did not suit my tastes at all. Other than that, all I got was rolls of ribbon and cards I'll never send to anyone

Verified Purchase

Very underwhelmed

Aug 05, 2019
Overall
Shipping
Quality
Curation
Lisa C.
1 Review
Subscribed for 6 months

This was my third box and was very underwhelmed. What I liked most about the first two boxes was the fact that they contained an acrylic wine glass and then a beautiful enamel mug. The shipping cost is ridiculous, so you are not paying $19.99 for the box. And I was part of the massive screw up in May in which I was charged for six boxes! I only stuck around again because they did reverse all charges and gave me that box free (plus it had the beautiful enamel mug) but after the boring box I received last week I am finished.

Verified Purchase

Total misrepresentation. Bunch of junk.

Feb 12, 2020
Overall
Shipping
Quality
Curation
Jacqueline H.
1 Review
Subscribed for 10 months

I already emailed my comments regarding the total box of junk" i received. Could have purchased the items from a dollar store or thrift store; however, would not have purchased any of that stuff from anywhere. Total misuse of my money. Cancelled my subscription yesterday 2/11/20. By the way, one star is too much it should be 0 stars.
Only a total looser would want any of this stuff.

Verified Purchase

February 2020 Box

Mar 03, 2020
Overall
Shipping
Quality
Curation
Loretta B.
1 Review
Subscribed for 12 months

I'm so disappointed - again! Please return to curating notepads, folders, pens, etc. First, my December box had a summer theme, then this box felt like overstock from that box! If things keep going this way, I will definitely be canceling my subscription.

Verified Purchase

Amazing Box

Apr 25, 2020
Overall
Shipping
Quality
Curation
Cara C.
2 Reviews
1 Helpful
Subscribed for 2 months

I love this box. Everything in it was super cute, especially the glass cup. The presentation was amazing and I will definitely be ordering again in the future.

Verified Purchase

Cancel subscription now.

Jun 30, 2020
Overall
Shipping
Quality
Curation
Carol O.
1 Review
Subscribed for 1 year

I would like to cancel my subscription as of today. June 30, 2020. Account #2587858310 Carol Ostopowicz.

Verified Purchase

Didn't do it for me at all.... Let down.

Jul 09, 2019
Overall
Shipping
Quality
Curation
Amy L.
1 Review
Subscribed for 2 years

I was not thrilled with this box . The best think was the star socks. I love stationary and ribbons and pens. This box had a little note book I could find anywhere and no ribbons no cute cute or matching napkins. Didn't care for the tassle key chain or the luggage name card. Hope the next one is better or more in themed like the other ones I received or I may have to cancel my subscription.

Verified Purchase