Disney Inspired Bibbidi Box

Disney Inspired Bibbidi Box

by Bibbidi Boxes
The Most Magical Boxes, the Fairy Godmother herself would subscribe!

Plans as low as

$59.00/ month

Buying Options

Reviews (13)

Such a let down

May 06, 2022
Overall
Shipping
Quality
Curation
Casey N.
9 Reviews
Subscribed for 24 days

This box contained a snow globe that was broken, two keychains (for a 7 year old) & a magnet with a character we had to look up. Boo

Verified Purchase
Bibbidi Boxes said...7 days ago

Oh No! So sorry to hear about this! We never want a customer to be disappointed with their box! We are always willing to work with our customers especially when there are broken items! Customers should never receive duplicate types of items in the same box unless specifically requested. :) We are always happy to have a 1 on 1 preference consult to make sure we understand all your special requests and likes/dislikes. Also, we do have a 100% Customer Satisfaction money-back guarantee where you can send back your box for a full refund as well. Please reach out to our customer service and we will be happy to work with you so you can receive a box you will love!

This was the worst experience I had

Sep 22, 2021
Overall
Shipping
Quality
Curation
Astrid
2 Reviews
3 Helpful
Subscribed for 2 months

This was the worst experience I had ever had with a box, I purchased two subscriptions. The Imagination Box and the wizard box.
The Imagination Box for August was never sent and every time I asked I kept getting is being curated, until I canceled it and they I got, it must have been a glitch on the system. And they also refunded me September, so I guess they were not planning to send it either. The wizard box was sent late (August), and I was not informed that was going to be sent late until the day it was sent. The customer service is terrible, because they don't fully read the email nor the fully investigate the issue. I will see what will happen with the wizard box in September, but my own personal experience was bad... and it is too bad, because i really had high hopes.

Verified Purchase
Bibbidi Boxes said...Sep 26, 2021

Hi! We are deeply sorry for your negative experience, since customer satisfaction is our top priority. We have recently re-integrated with the CJ Marketplace, and are working through a couple kinks with our curation platform. I reviewed your customer service tickets and it looks like all your tickets were promptly replied to with the most up to date information we had. Upon cancelling your box, our customer service rep reached out to us and notified us you requested a refund, so we thought we were honoring your request by refunding your renewal order.
Wizard boxes have different shipment cycles from our Disney themed boxes, so that is why it seemed late. They actually begin shipping a full week after Disney boxes have completed the shipment cycle....