"Monthly Delight" Box

"Monthly Delight" Box

by Docent Delivered CBD
USE CODE "MOMSDAY2022" FOR 20% OFF YOUR ORDER!

Plans as low as

$35.10/ month

Buying Options

Reviews (24)

Stay away

Aug 26, 2022
Overall
Shipping
Quality
Curation
Julie L.
1 Review
Subscribed for 1 month

Merchant is non-responsive. I was refunded by CrateJoy bc my box never arrived. About a month later my box comes and it's just a bunch of boring, junk products (sunscreen, a straw of honey, a 2pc sample of gummies, and some stinky bar shampoo?? Hardly "curated".

Verified Purchase

Beware of hidden costs

May 22, 2021
Overall
Shipping
Quality
Curation
Sally S.
1 Review
Subscribed for 3 months

Sample sizes only. I got hit with a steep shipping charge to Canada PLUS had to pay an additional $25 in duty. Have reached out to the company and they are not responding. NOT WORTH THE PRICE!!!!!

Verified Purchase
Docent Delivered CBD said...May 26, 2021

Hi Sally,
We're so sorry to hear you weren't happy with your delivery. We took a look at our records, and it looks like you received three Full Size products in your May delivery. All of the products in your ($30) delivery were worth over $65! If you'd like to receive even more products than what is included in our themed "Monthly Delight" deliveries, we offer multiple larger box subscriptions as well. We also responded to your inquiry regarding the Canadian duty charge last week - please check your e-mail :)
Best,
Your Docents

Not Worth The Price

Apr 08, 2021
Overall
Shipping
Quality
Curation
Kathy N.
4 Reviews
1 Picture
2 Helpful
Subscribed for 1 month

5 little products is not worth the price.

Verified Purchase
Docent Delivered CBD said...Apr 09, 2021

Hi Kathy,
Our standard April delivery was worth over $61! We curate only the highest quality CBD products available; Other boxes receive may send you mislabeled and untested products. Also, if you complete your CBD Personalization Survey, we'll be able to ensure your next delivery better meet your needs. We thank you for taking the time to check us out!
-Heidi

HORRIBLE CUSTOMER SERVICE - BUYER BEWARE

Apr 08, 2021
Overall
Shipping
Quality
Curation
Rachel R.
1 Review
4 Helpful
Subscribed for 3 months

Update - August 2021. You respond to our reviews, that matters like duties have been taken care of, yet I have yet to see a refund. Or a response addressing the matter. The last communication I received was to send photos of duties charges months ago, which I already had. Throwing extra products in a box and ignoring answering emails or communicating, is not “addressing the matter” I’m not “salty” and am a subscriber of 3 other CBD boxes that I think are fantastic. Zero Issues. No complaints. If you want to stay in business, my friend, your company’s communication skills require a serious overhaul.
***WARNING TO ALL CANADIANS - DO NOT BUY*** my second box was dinged at the border and I was required to pay an ADDITIONAL $26 CAD on top of already steep shipping costs. This was well over a month ago. Docent Delivered asked for photos of proof - which I have emailed more than once, and they are not responding regarding a reimbursement or sending complimentary product or a free box for all the cost and trouble. Horrible.
I’ll have to Agree with Angie on this one. I will give kudos for the beautiful laminated cards and packaging. That’s about it. I received ALL samples, aside from a lip balm. Which really should be a sample in and of itself. The milligrams of CBD per container/serving are not listed. As a Canadian, I paid $22 USD per box delivery ON TOP of the cost of the box...

Verified Purchase
Docent Delivered CBD said...Apr 08, 2021

Hi Rachel,
As you know, you had one single issue with a Canadian shipping charge, and we resolved it for you immediately months ago! :)
We also have responded to you many, many times over the last several months. Despite resolving the shipping charge in May, you still demanded - and we gladly sent you - more than $350.00 in additional products over the last several months. Despite apparently being pleased with these shipments, you then sent an e-mail after your subscription ended threatening that if we did not continue sending you additional free product, you would publicly trash our small wellness-focused business.
In sum, we have done everything you've asked, and have responded to your threats for months. Nevertheless, we are sorry that we just can't seem...

More like CBDon't

Apr 06, 2021
Overall
Shipping
Quality
Curation
Angie L.
7 Reviews
5 Helpful
Subscribed for 17 days

I feel like for $35 you really aren't getting anywhere near the value with the small sample size cbd items. The information in the box didn't even say how much CBD was in each item. Very let down and will not be buying this box again or recommending it to others.

Verified Purchase
Docent Delivered CBD said...Apr 07, 2021

Hi Angie, Thank you for taking the time to review our delivery. I took a moment to look over your package contents, and the products in your delivery were worth over $61. Two of five products were full-size items. Still, we're sad to hear you were disappointed. Your feedback regarding adding the CBD content to the product descriptions is very helpful, and we'll include that in future packages! Best of luck to you in the future! -Heidi


Customers who bought this also bought...