Home > Books > Young Adult Books > EnchantedBookBox

EnchantedBookBox

Enchanting YA subscription box! Every box is a new adventure!

Use code WELCOME at checkout to get a special discount
Loading options...
$16.99 / month
Product Overview
  • Our current shipping time is the 20th-27th of every month! For example, If you purchased a box in August you will be receiving our September box! And that will ship out in September.
  • Ships worldwide from United States
  • Subscriptions automatically renew. Cancel anytime
Enchanted Book Box - Every box is a new adventure!
Enchanted Book Box is a monthly young adult subscription box that brings you new releases every month! We deliver highly anticipated releases and themed goodies to your door. Our boxes are sure to enchant any and all young adult readers. Now including a monthly enamel pin to go along with that months book! Check out our shop to purchase extras!
  • 4 or more items! Most are exclusive
  • New release YA book
  • Includes a month enamel pin!

Subscriber Reviews

Hopeful

by Raejean, Oct 04, 2018

I ordered my box Aug. 8th which made the first box I recieve the September box. That was fine but it is now October 4th and I have yet to get my box. In the meantime my subscription would have renewed twice already without recieving my first box yet to even see if I liked it. I recieved an email saying shipping was delayed and if you haven't recieved any tracking number by the 3rd contact them. I have and with no response. I was really looking forward to this box from watching all the YouTube unboxing videos. I might still be happy enough to renew if I ever get my box. I am not happy with the wait time or lack of response.

Verified Purchase
EnchantedBookBox said...
Oct 09, 2018
Hi there! We apologize for this box going out late. We sent out a newsletter talking about why the boxes would be late. The reason they were shipped late was because the books themselves were shipped to us much later then expected. Your account did renew a second time on accident but the payment was refunded. I do understand your frustration about your account renewing the first of October when you haven’t received September’s yet. We’ve tired to get in contact to fix the issue and see if you’ve received your box but haven’t heard back. On our side it shows it was delivered but if it wasn’t, we’d really like to correct it for you! Please contact us at enchantedbookbox@gmail.com. Thank you!

One of my best experiences!

by Andra, Sep 20, 2018

The owner is really helpful and answered my millions of questions without a problem. I’ve had many bad experiences with subscription boxes but haven’t had any with this one. I love this box and all it’s goodies! It will be one that I stick with. You can really tell how much the owner cares about her customers.

Paid for 3 months

by Campina, Sep 20, 2018

Paid for a 3 month subscription, first month box was delivered in the following month. Understood that would happened after it was questioned. Cancelled the subscription but was never reimbursed for the 2 other boxes. Thinking she was going to send the 2 other boxes but August came and went without one. Was amazed that no refund was offered for the two paid for boxes that have not showed up. Be warned.

Verified Purchase
EnchantedBookBox said...
Sep 20, 2018
We are so sorry you had a bad experience with your second box purchase. We were unaware that you hadn’t received your August box. We are looking into your account now and will be in touch very soon!
Read More Reviews
Subscribe Now
Give as a Gift