Home > Food & Drink > Tea > Free Your Tea > Free Your Tea reviews
This summer discover the world’s most delicious loose leaf ICED TEAS tailored to your taste!

Plans as low as $16.00 / month

Free Your Tea reviewsReviews

Write a Review

Unhappy

by Kaitey C., Oct 04, 2018

I loved all the samples I received, but I didn't know that I was supposed to rate them to receive a larger amount of something similar to my tastes. I got a 3.5 oz bag in the mail of a tea that I cannot drink and do not even like very much, it gives me a really itchy throat. I wrote on my preferences not to include this specific tea in any shipment, it was Chamomile. I am disappointed because I paid 20$ to get a tea I can't even drink, it was a waste of my money for the month and I will just have to give the bag away to someone who can drink it.

Verified Purchase
|Report abuse
Free Your Tea said...
Oct 04, 2018

Dear Kaitey,

We're sorry to hear you were disappointed in the tea you received this month! Since you loved all the samples we'll send you a full size bag of one of those teas to try to make up for the one you didn't like. We are implementing new routines to nudge subscribers who haven't rated their teas to do so. Should you decide to restart your subscription you'll get those emails so you can rate the teas and we can tailor future teas to your tastes.

Customer service is lacking

by Kayla A., Jun 15, 2018

It's been 9 days since they said they'd ship my subscription. All they did was create a shipping label and it's been sitting there ever since.

Verified Purchase
|Report abuse
Free Your Tea said...
Dec 29, 2017

Dear Kayla, We apologize that we made a mistake and your box ended up in the wrong crate before we left the office for Christmas. The box finally made it in into the mail today. We are refunding your order and issuing you a gift card for 3 months. We sincerely hope this will make up for our mistake and that you will enjoy the tea!

Buying Options