Make time for self-care by bringing hygge into your home with this box!

Plans as low as $34.00 / month

Hygge Box - Coziness & Happiness Delivered reviewsReviews

Write a Review

Never received

Sep 11, 2019
Maggie C.
1 Review
Subscribed for 20 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

Never got my August box.

Verified Purchase
Hygge Box - Coziness & Happiness Delivered said...Sep 11, 2019

Hej Maggie!

Checking here in our system, it looks like your Hygge Box subscription under this account was placed on August 21st. Shipments go out between the 15th-18th for orders placed by the last day of the previous month. Your order is scheduled for a September box that will ship out next week. You will receive an email with tracking information when the box ships. Please contact us at customercare@shophyggebox.com if you have any questions.

Seller

Disappointed

Jun 15, 2018
Leslie F.
5 Reviews
1 Helpful Vote
Subscribed for 28 days
Overall

It’s not what I expected, I’m not pleased don’t believe the hype. Learn to Hygge on your own, there’s enough resources, not worth $55.

I’ve tried to contact you and no response, I don’t want this subscription again

Verified Purchase
Hygge Box - Coziness & Happiness Delivered said...Apr 18, 2018

Hej Leslie. We are sorry to hear that the April Hygge Box you received didn't meet your expectations. We replied to your emails and cancelled your subscription within 2 hours of receiving your request. We apologize if this wasn't as prompt as you had hoped but it has been taken care of. You can reply to our email if you have any additional questions or comments. Thank you.

Seller

First and only hygge box

Jun 15, 2018
Rose M.
2 Reviews
Subscribed for 1 month
Overall

Maybe I just got a bad box, but this was horrible. I received a box of cookies, four small coasters and a crochet bag with large holes in it that makes it completely unusable. The soy candle was melted and leaking and the tiny book is more geared towards children. The box as a whole was a complete disappointment.

Verified Purchase
Hygge Box - Coziness & Happiness Delivered said...Mar 30, 2018

Hej Rose, It sounds like you received a box similar to the one reviewed here - https://www.cratejoy.com/box-insider/hygge-box-review-may-2017/. We are sorry to hear that the items in your Hygge Box did not meet your expectations. We appreciate you taking time to share your comments and will follow up via email to get more details.

Seller
Buying Options