The Premium Subscription Box Exclusively for Stationery Lovers!

Plans as low as $19.99 / month

In Your Case Stationery Box reviewsReviews

Write a Review

Not bad.

Jun 20, 2019
Shabina D.
1 Review
Subscribed for 27 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

Box was overall pretty nice. One of my highlighters came with no tip.

Verified Purchase

May 25, 2019
Sydney T.
2 Reviews
Subscribed for 3 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

I loved the cactus theme of this box. I think the paperclips and the pen are the cutest! But I am confused by the inclusion of a "catch-all" box. This is not something that I need or want and it won't go with my decor, so I'll end up giving it away. In every box I get there's always something included that just doesn't really make sense. I don't get this box for storage options; I get it for stationary products.

Verified Purchase

Fair

Mar 26, 2019
Jayne F.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 2 months
Overall

I probably wouldn't purchase any of the products myself but value is there. I am sure not every case will be to my taste.

Verified Purchase
In Your Case Stationery Box said...Mar 26, 2019

Thank you for your review. We strive to put unique, but useful items in our boxes. Hope you will enjoy the next box.

First box pleasant surprise

Feb 27, 2019
Stephanie S.
1 Review
Subscribed for 2 months
Overall

Received our first box and was pleasantly surprised by the quality of the goods. Loved the feather theme. Can’t wait to see what comes in the next box.

Verified Purchase

Fun box

Feb 26, 2019
Krista E.
1 Review
Subscribed for 4 months
Overall

Such a fun box! I love receiving this box every month!

Verified Purchase

Jan 28, 2019
Amberly G.
1 Review
Subscribed for 2 months
Overall

The item in the January box were great. The tracking on the box is a bit flaky, but overall I like the box.

Verified Purchase

A lot of Fun!

Jan 08, 2019
Kailee F.
2 Reviews
2 Helpful Votes
Subscribed for 8 months
Overall

This subscription box is a lot of fun to receive each month! I really enjoyed all the cute and unique items that go with the theme each month.

Verified Purchase

First Stationery Box

Oct 19, 2018
Susan M.
1 Review
Subscribed for 1 month
Overall

It was quite surprising what was in it. All things useful in the office, and it was like getting a little birthday surprise.

Verified Purchase

Sep 20, 2018
Jada P.
5 Reviews
Subscribed for 26 days
Overall

Loved the items I received. Good mix of writing implements and paper products. Fun lunch bag was the best part of it.

Verified Purchase

So cute

Sep 01, 2018
Jodie M.
2 Reviews
Subscribed for 2 months
Overall

Took along time for my first case to arrive and was worried as my second payment came out before it came but it was worth the wait
I think it was worth the money but otnworth as much as they say necessarily. Will keep seeing how
It goes

Verified Purchase

Majorly Dissapointed

Aug 22, 2018
Abbey F.
2 Reviews
1 Helpful Vote
Subscribed for 1 month
Overall

Honestly not worth the $30 CAD that I spent. I got a low quality pencil case, one pen two erasers, a paper lip and a notebook. Definitely wasn’t worth it and it was a huge disappointment. The theme was unicorns and the patterns and such looked like it was for a 5 year old. I gave it two stars because I kept the fine tip pen, it was alright.

Verified Purchase
In Your Case Stationery Box said...Aug 23, 2018

Hi Abbey, I’m sorry you did not like your pack. Your order was for the “mini pack” not the “stationery box” and as such was geared towards a younger person. We usually have different themes each month - cactus, flamingos, Paris, diamonds/gems etc. The theme for August was unicorns. We'll be sending you an email with a detailed price list on the items in your pack, but we would also like to make this up to you and offer September’s Box for a reduced price of $24.99, including a few bonus items. We hope you will give us another chance!

Tween box an improvement

Jun 15, 2018
Angela M.
2 Reviews
1 Helpful Vote
Subscribed for 2 months
Overall

I was provided with a free teen box after a complaint about the kid box I received - this box met our needs better and my daughter was pleased to receive it.

Verified Purchase

Late, low quality, not worth the money.

Jun 15, 2018
Anna P.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 28 days
Overall

I must say I was disappointed.
This is one of the pricey boxes I picked (35$/month is pricey for me), and shipping added extra to this! So it totaled a whopping 55$. I noticed it immediately after my purchase so I canceled my subscription, but I was expecting to at least get a taste of it.
Well, I ordered it on February 10th. It got it today - April 27th. It's a monthly box, mind you! There is no box - it comes crammed in a plastic packet. So already minus points from me.
The set itself contained a pocket-sized notebook, with low-quality paper and a very thin soft-cover; a nice polyvinyl pencil case (the only nice thing, tbh); finger-sized sticky notes with clear damages on them (and of course, they're not even sticky); bigger sticky notes that are slightly stickier; an erasable pen with low quality plastic and barely writing ink; a set of cardboard cards with plain white envelopes; and a teeny-tiny amount of washi tape (seriously, even the samples I get on ebay have more tape than that).

That's it. No note, no explanation, no nothing. And all of this somehow evaluates to 35$?! How the hell?!

Do not recommend. Terrible quality, low-cost materials and late delivery (I live in Israel and got all of my other crates on time - and I ordered like 5 more types to try out).

I evaluate its actual cost to be around 12$, not including the pencil case, and I'm not intending to pay 23$...

Verified Purchase
In Your Case Stationery Box said...May 22, 2018

Thank you for your feedback! We strive towards keeping our customers happy. We would like to send you a FREE box to make up for the International shipping time.

I love the pens!

Jun 15, 2018
Christine H.
1 Review
Subscribed for 4 months
Overall

I have received some really neat things in the 2 packages that I have got so far. I love the pens especially. Everything is fancy and super girly which I love. The pencil case with the stone attached is also one of my favourite items. I would not normally pick most of the things I have received and that's why i'm enjoying this pack. Thank you <3

Verified Purchase

very disappointed

Jun 15, 2018
Angela M.
2 Reviews
1 Helpful Vote
Subscribed for 2 months
Overall

I ordered this for my 11 year old daughter - more appropriate for a four to six year old. Also disappointed with the quality of the items in the box - a trip to the dollar store would have been more successful.

Verified Purchase
In Your Case Stationery Box said...May 22, 2018

Thank you for your feedback. We strive toward keeping our customers happy & are so glad we were able to send you a FREE box with a better fit to your needs.

Yours truly,

In Your Case Stationery

Horrible - everything space n stars

Oct 25, 2019
Sheryl C.
1 Review
Subscribed for 25 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

Definitely not my style at all. Considering canceling as that was a waste of money. Gave the stuff away to a elementary school neighbor.

Verified Purchase
In Your Case Stationery Box said...Oct 25, 2019

Hello. Sorry you did not like the "galaxy" themed box. We had a lot of requests for this theme and spent a long time putting it together. Hope you will enjoy the next box more.

I haven´t receive the box

Oct 23, 2019
Andrea S.
1 Review
Subscribed for 2 months
Overall
Shipping

I haven´t receive the box

Verified Purchase
In Your Case Stationery Box said...Oct 24, 2019

Sorry you have not received your box yet.
International shipping does take longer for the package to arrive.
We would like to offer you a special double box for November and free upgraded shipping. Thank you.

Unhappy but hopeful

Aug 04, 2019
Justina S.
1 Review
Subscribed for 26 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

Overall I was disappointed. I'm giving it another month because I'm hoping the reason my box wasn't so promising was because I signed up late in the month. It was just very strewn together. Things didn't seem to go together and it just didn't seem out together with any care. Again, I'm hoping this coming month turns out better.

Verified Purchase
In Your Case Stationery Box said...Aug 04, 2019

Hello.
Thank you for your reviews
We hope you will like future boxes more and thank you for giving us another chance.

Jan 26, 2019
Aynsley H.
1 Review
Subscribed for 12 months
Overall

The items in the boxes were satisfactory. I was not impressed with the shipment of the boxes. At least two of my boxes never arrived. The address on the shipping label often dropped part of my address causing problems. And tracking of the boxes was terrible. The site says the boxes ship from Canada but at least three of the ones I received shipped from the USA.

Verified Purchase
In Your Case Stationery Box said...Jan 28, 2019

Hello.
Nice to hear you were pleased with the items in your box.
Shipping to customers in Canada is with Canada Post from Halifax, Nova Scotia and a tracking number is provided. Shipping to the US is with UPS. We are sorry to hear there have been shipping issues and will do our best to ensure this does not happen again.

Not impressed

Nov 18, 2018
Judith G.
1 Review
Subscribed for 22 days
Overall

I wasn’t impressed. The things looked cheap and the tapes were crushed. Too much money for that. Cancelled subscription.

Verified Purchase
In Your Case Stationery Box said...Nov 19, 2018

Hi Judith,

Sorry to hear you were not happy with your November Box.

The value of the items in the box was well over the cost of the box & included 10 items, instead of the advertised 6-8.

We would like to make this up to you and will be including a number of bonus items in your December box! Hope you will enjoy this box more!

Nov 18, 2018
Sheila M.
2 Reviews
Subscribed for 2 months
Overall

It wasn't what I expected. My subscription renewed before I received my first package. Really disappointed . Already canceled my subcription.

Verified Purchase
In Your Case Stationery Box said...Nov 19, 2018

Sorry to hear you were not happy with your November Mini Pack.

We would like to make this up to you and will include a bonus item in your December pack!

Not worth the money.

Aug 18, 2018
Nicole B.
1 Review
Subscribed for 1 month
Overall

There was nothing in it worth anything.

Verified Purchase
In Your Case Stationery Box said...Aug 20, 2018

Hello.
We are sorry you did not enjoy your August box. The value of the items was well over the $34.99 cost:
Studio Oh Weekly Desk Pad $9.99
Studio Oh Notebook $4.99
Greeting cards $3.99
Whiteout $3.99
Stay Sweet Pencil case $10.99
Unicorn pen $3.99
Gel pen $2.99
Unicorn clip $1.99
3 Geometric Erasers $2.99
Shipping 9.99

Hope you will give us another chance!

Aug 18, 2018
Josh K.
1 Review
Subscribed for 4 months
Overall

Too much unicorn

Verified Purchase
In Your Case Stationery Box said...Aug 20, 2018

Hello.
We are sorry you did not enjoy the Unicorn themed box. There is usually a different theme each month. Some past themes include - flamingos, diamonds/crystals, Paris, cactus.
We hope you will enjoy the upcoming themes - back to school, monsters, marble, cats, and more!

Everything it quality!

Oct 29, 2019
Laura S.
1 Review
Overall
Shipping