InJoyBox

by InJoyBox
Deliver Joy to yourself or others with personalized, encouraging, faith based, care packages ❤️
64 reviews

Plans as low as

$21.00/ month

Buying Options

InJoyBox reviewsReviews

Write a Review
64

Welll.... I have nothing to review

May 23, 2021
Chelsie C.
1 Review
1 Picture
Subscribed for 24 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

I hate leaving bad reviews. I don’t even know if that’s what this would be considered.. but I order my box on April 29th to ensure the box would be received by my mom on Mother’s Day. I’ve tried o contact the seller last week and still have yet to here a reply. I could have spent my $30 on something purchased in person but this box screeeeams my mom. I’m so sad we didn’t get it and kind of bummed I lost money. I hope some way we can fix this! I thought by writing a review I may get some answers. Thank you! Chelsie

Verified Purchase
InJoyBox said...May 25, 2021

I am so sorry that your moms box still has not arrived. We shipped it on May 3rd which was more than enough time for it to arrive by Mother's Day. We put in a search request with USPS. Also, I am not sure why you have not received our email response that we sent on the 13th. Sometimes our emails go to SPAM, so you may check there? We sent you an additional email response today. We'll be sure that your mom gets her box :)