Mermaid Kid Box

by Mermaid Kid Box
Mermaid themed monthly subscription for kids! Now available for teens and adults!

Plans as low as

$26.00/ month

Buying Options

Mermaid Kid Box reviewsReviews

Write a Review

Money Hungry Company!

Feb 22, 2021
Aspen B.
1 Review
Subscribed for 29 days
Overall
Shipping
Quality

Scam Service!! This company charged my credit card, and then NEVER sent me the product. Also, they don't respond to emails once they have your money. Be careful with this website. I will be disputing the charges with my Bank.

Verified Purchase
Mermaid Kid Box said...Feb 22, 2021

Hi Aspen,
We are truly sorry that you have not received your Mermaid Mail yet.
Your email was received over the weekend and replied to you with shipping updates.
We have issued a refund for your subscription. Please let us know if you have any questions by emailing us.
-The Mermaid Kid Box Team-

NO response to cancellation!!!

Oct 26, 2019
Lynn M.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 6 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

I enjoyed gifting this product to my Granddaughters BUT am SO dissatisfied with getting OFF of it. I have not received responses to CANCELLATION of ALL future orders! The sign up page doesn’t allow you to cancel or remove your credit card so they CONTINUE to charge after I cancelled MONTHS ago!! BE AWARE before signing up!!!

Verified Purchase
Mermaid Kid Box said...Apr 24, 2020

Hi Lynn,
We are truly sorry to hear that you had problems when trying to cancel your subscription.
Changes and cancellation can be made thru Cratejoy's portal by login into your account.
Your subscription renewed January 24th for 3 months and you cancelled February 5th using your Cratejoy's account. However, you did not request a refund for this order or emailed us on this matter. All 3 mails has been shipped ( February, March and April )
Your subscription is cancelled and you will not be charged again.
Please let us know if you have questions by reaching us via email.
We apologize for any inconvenience this has caused and hope you enjoyed your mermaid mails.
Have an amazing day!
-The Mermaid Kid Box Team-

Not impressed

Oct 01, 2018
Vicky P.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 2 months
Overall

The first box was great this one was blah! Nothing daughter liked. I will try one more if not cancel

Verified Purchase
Mermaid Kid Box said...Oct 02, 2018

Hi Vicky,
We're truly sorry that you're not happy with this month's Mail.
We would love to hear more from you to know how we can improve it.
Customer Satisfaction is our number one priority!
Please email us at mermaidkidbox@gmail.com

Not happy

Jul 20, 2018
Brandy A.
12 Reviews
9 Helpful Votes
Subscribed for 7 days
Overall

This is false advertising. First off, you don't send me this stuff in a box, it's in a bag. Secondly you tell me the value of this stuff and it's not worth the 17.95 i paid for. All of these things i could find at a 99 cent store, dollar tree or dollar general. So not worth the money.

Verified Purchase
Mermaid Kid Box said...Jul 20, 2018

Hi Brandy! We're truly sorry that you have mistaken the Mermaid Kid MAIL ($30+ value) for the Mermaid Kid BOX ($70+ value). Please email us at mermaidkidbox@gmail.com so we can further assist you. Best, Mermaid Kid Box.