Give the gift of local. Bring Texas to your doorstep!

Plans as low as $47.50 / quarter

My Texas Market reviewsReviews

Write a Review
5

Lack of response and resolution

Oct 12, 2020
Celeste Z.
1 Review
Subscribed for 3 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

Ordered in July and when I placed order it was not clear on when seasonal boxes were shipped. So contacted company and told it was seasonal and would ship seasonally. I waited and now middle of October my recipient does not have her gift! Lack of response when I ask when it will be shipped. Had them contact me last week to verify mailing address and I replied with correct address and asked when I would get shipping confirmation and NO reply! Just contacted them asking when my box would ship and they said "Seasonal boxes ship in December" What?????

Verified Purchase
My Texas Market said...Oct 12, 2020

Hi Celeste,
We sincerely apologize for any inconvenience. Our seasonal Fall boxes were shipped starting the 2nd week of September. The reason you were asked to confirm the address was because the postal carrier had marked it as invalid. Once the address was confirmed we mailed out the box the following day. The box was then returned to us due to invalid address as the postal carrier was unable to find the location (we sent you the tracking number that states the invalid address). We emailed you back giving you an option for a refund or for it to be sent to another address. The Winter seasonal box will be shipped in December. We apologize for any miscommunication or inconvenience and we will be glad...

Buying Options