Themed sex toy kits in discreet book-style storage or try our Kinky item of the Month Club!

Plans as low as $19.00 / month

Novel-Erotics reviewsReviews

Write a Review

Less than perfect

Oct 20, 2020
Katherine C.
1 Review
Subscribed for 1 month
Overall
Shipping
Quality
Curation

This package likes creativity

Verified Purchase
Novel-Erotics said...Oct 21, 2020

We are so sorry you were disappointed in this month's shipment. It looks like you ordered our new offering -the kink of the month club. I'd love to have more details to go with your comments (we have an email contact insert that shipped with your package). This is a new offering for us, and is intended to be one primary item each month, although sometimes we are able to work in more. With the product cost at around $20, we have limited flexibility and we are proud of what we can offer our customers at this price point. Since we haven't communicated outside of this review, I am going to presume that you thought you were getting our...

Disappointed

Dec 12, 2019
Emily E.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 3 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

My box had to be thrown away because the battery exploded in the box and went everywhere. There’s nothing I would use in this box and I noticed it’s the same one everyone posted about on YouTube in 2017/2018. So I paid full price for a 2 year old box full of stuff I can’t/won’t use. Waste of money.

Verified Purchase
Novel-Erotics said...Dec 12, 2019

Emily - we are so very sorry you experienced a problem with our box. We do wish you would have given us just a few minutes to respond to your first communication so we could have made this right for you. Mistakes happen, although we try our best. The box you received was packed last month. Second, we always send the Rendezvous box as our introductory box, with a few of the items updated, because it is broadly popular with our audience. I sincerely hope tomorrow is a better day for you.

Feb 04, 2019
Christina B.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 4 months
Overall

My latest boxes are completely disappointing. I feel the last box titled Illusion is just that an illusion and not worth the money. I received one toy that I had already recieved in a previous shipment, a massage candle that I have already revieved, a bath bomb with bath lotion and some leopard print thing stuffed blindfold.

Verified Purchase
Novel-Erotics said...Feb 05, 2019

We are truly sorry you were disappointed. We exchanged your second shipment twice. Our planned box theme was not your kink, so we quickly reshipped another product. After receiving your comments on the second box, we promptly refunded you and cancelled your subscription.

Ripped off

Jan 24, 2020
Tiffy C.
1 Review
Subscribed for 6 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

Did not like so returned but never received refund or reply

Verified Purchase
Novel-Erotics said...Jan 26, 2020

We've had the opportunity to check into this, and have tried to reach back out to you. We did not receive a return from you, but we have now issued a refund and cancelled your subscription. Thanks for giving us a try and have a great day!

Buying Options