Oh Baby Boxes

Oh Baby Boxes

by Oh Baby Boxes
Pregnancy & postpartum lifestyle box filled with healthy & fun products tailored to your due date!

Plans as low as

$39.99/ month

Buying Options

Reviews (306)

Disappointed

May 20, 2022
β˜…β˜†β˜†β˜†β˜†
Overall
β˜…β˜…β˜…β˜…β˜…
Shipping
β˜…β˜…β˜†β˜†β˜†
Quality
β˜…β˜†β˜†β˜†β˜†
Curation
Krista M.
1 Review
Subscribed for 2 months

The products in the boxes where a disappointment to me. I was looking to see more items for baby or items that Momma might actually use. But most of it was kind of random stuff that unless you use any kind of products on your skin... just wasn’t really for me.

Verified Purchase

It’s just ok

Apr 23, 2022
β˜…β˜†β˜†β˜†β˜†
Overall
β˜…β˜†β˜†β˜†β˜†
Shipping
β˜…β˜…β˜†β˜†β˜†
Quality
β˜…β˜…β˜†β˜†β˜†
Curation
Judith I.
3 Reviews
Subscribed for 2 months

It’s okay not really anything to be excited about

Verified Purchase

DO NOT RECOMMEND!

Feb 25, 2020
β˜…β˜†β˜†β˜†β˜†
Overall
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Shipping
β˜…β˜…β˜†β˜†β˜†
Quality
β˜…β˜†β˜†β˜†β˜†
Curation
Laramie C.
1 Review
2 Helpful
Subscribed for 5 months

I ordered this box under the impression that it is for the momma to get some relaxation before the baby is born. Obviously there will be some baby stuff in the box and something for my husband every so often. I received my first box super excited since this is my first pregnancy and I opened it and I was crushed. Practically none of it was for me to enjoy then. The point of the box is that they know your due date so they know what trimester you are in. Almost all of the items I received in my box were for someone way further along in pregnancy than me. I received items for right before delivery and I was still in the first trimester. I contacted the company about this and they issued me a small part of a refund back for that box. I decided to give them another chance since I had prepaid for the 6 month subscription and when I received it the items in the box were more curated for where I was in my pregnancy but as it turned out I did not receive everything I was supposed to receive.
So I contacted the company about this and want my full refund. I am going to send back all of the items that I do not choose to keep or if I have already opened them and hope I get my almost $200.00 back from them within some time frame. I am very...

Verified Purchase
Oh Baby Boxes said...Feb 26, 2020

Hi Laramie,
Thank you for your valuable feedback and we do hope we've handled your request to your satisfaction. While our team works diligently to make no mistakes, our boxes are carefully hand packaged monthly and as a result, one does fall through the cracks once in awhile. Additionally, our curation team some times include products that may be used to help prepare for your hospital bag. Thank you for your understanding and for giving us the opportunity to be with your on your pregnancy journey.
Warmly,
OBB Team

Don’t do it !!!!

Jul 03, 2021
β˜…β˜†β˜†β˜†β˜†
Overall
β˜…β˜†β˜†β˜†β˜†
Shipping
β˜…β˜…β˜…β˜…β˜†
Quality
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Curation
Asia G.
1 Review
Subscribed for 2 months

I regret signing up for this so much. I was disappointed with my first box and it’s been two months and still no second. Never AGAIN

Verified Purchase
Oh Baby Boxes said...Jul 04, 2021

Hi Asia,
We're so sorry to hear you haven't received your second box yet. Not to worry, we'll check this for you and make sure your order is fulfilled asap.
Upon checking our records, I see that you purchased an Oh Baby Boxes after our cut-off date. As stated in the Oh Baby Boxes FAQ, if you purchase a box after the cut-off date, the first box will still ship within 1-3 days of your purchase date but the next box will ship about 1.5 months later or between the 15-20th of the next following month. Your 1st box was shipped to you 1-3 days after you have placed an order but the second box was shipped between June 15th-20th, rather than May 15th-20th. This...

Not worth the $

May 21, 2021
β˜…β˜†β˜†β˜†β˜†
Overall
β˜…β˜…β˜…β˜…β˜†
Shipping
β˜…β˜†β˜†β˜†β˜†
Quality
β˜…β˜†β˜†β˜†β˜†
Curation
Kaytee S.
1 Review
Subscribed for 3 months

I wanted to love this box so much! I got three of them and it was all a waste of money. Nothing was of use to me and it all was just more stuff around the house. My favorite item was a pair of socks but that’s not worth $40/month. I was really really disappointed.

Verified Purchase

A little let down

Jan 04, 2021
β˜…β˜†β˜†β˜†β˜†
Overall
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Shipping
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Quality
β˜…β˜…β˜†β˜†β˜†
Curation
Kate K.
1 Review
Subscribed for 23 days

First box. Hoping next one will be better. The size of contents are great. However very pungent belly lotion. Gave most of it away as presents. Didn’t fit my style or expectations.

Verified Purchase
Oh Baby Boxes said...Jan 04, 2021

Hello Kate,
Thank you for giving us the opportunity to pamper you monthly with our Oh Baby Boxes! We're very sorry to hear that some of the items in your first box weren't to your liking.Β We completely understand that this may not be for everyone and we do appreciate you letting us know about it. We sincerely thank you for your feedback as well as this will help us improve not only our products but also the services that we provide. Please don't hesitate to reach out to us if you need our help with anything. Wishing you a wonderful 2021! Take care, Mama Kate.
Warmly,
OBB Team

Review of Box

Dec 21, 2020
β˜…β˜†β˜†β˜†β˜†
Overall
β˜…β˜…β˜…β˜…β˜…
Shipping
β˜…β˜…β˜…β˜…β˜…
Quality
β˜…β˜†β˜†β˜†β˜†
Curation
Kathy S.
1 Review
Subscribed for 3 months

I love the boxes, although in my last box, I got 3 duplicates.

Verified Purchase

Change of address

Aug 17, 2020
β˜…β˜†β˜†β˜†β˜†
Overall
β˜…β˜†β˜†β˜†β˜†
Shipping
β˜…β˜…β˜…β˜…β˜…
Quality
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Curation
Jeannie M.
1 Review
Subscribed for 4 months

Was very happy until after I made an address change and they continued to deliver to old address. My daughter never received one box and is still trying to locate another.

Verified Purchase