The perfect subscription box for dog lovers and their pooch!

Plans as low as $7.99 / month

Pooch Perks Premium Customized Dog Boxes reviewsReviews

Write a Review

Rip off!!!!

Sep 12, 2018
Bobbie L.
1 Review
3 Helpful Votes
Subscribed for 1 month
Overall

First, I signed up for 1 box only. Of course I got charged a 2nd month. I called AND emailed the cancellation but they REFUSED to give me a refund. When I called they told me that the box hadn't gone out yet but still REFUSED to give me a refund. Now I'm out $60 for $15 worth of product!

Verified Purchase
Pooch Perks Premium Customized Dog Boxes said...Sep 14, 2018

We sincerely apologize for your bad experience. Our website and subsequent email notices clearly state that this is a subscription box. Our team will review the process to ensure our customers are well aware of the subscription. Your box had already been packaged and bundled for shipping. The 2 boxes you received are an excellent value! If purchased online, the toys and treats would be over $94.00. We pride ourselves in providing great customer service and we will make more clarifications to our policies. We hope to resolve this to your benefit and earn you back as a customer.

BEWARE if you have a LARGE dog

Jul 19, 2017
Alix E.
1 Review
Overall

I've tried twice now to post a review on their Facebook page but they repeatedly have deleted mine and other negative comments. It's also worth noting that two of their five star reviews on FB are from the exact employees I worked with regarding my issues. So they have their employees write fake reviews...They have repeatedly sent inappropriately sized toys for my large breed dog (German Shepherd/Husky Mix). I reached out and paid an additional fee for "durable dog toys" and was assured that going forward I would received durable toys only. I have in an email an exact quote from their staff stating "Would you like me to upgrade you to the Durable Toy option so you will no receive any plush toys. If so, I’d be happy to send a replacement for the bear for an item that is made of the rubber, durable material." I was also charged the fee for the box I had already received, so Pooch Perks assured me I would receive a replacement "durable" toy by May 22nd. I have yet to recieve that toy... My next box came containing ONLY small plush toys the size of my hand. When I reached out regarding these toys I was NOW told that a durable toy qualifies as anything longer than 7inches...nothing about the actual durability of the toy. This company does nothing to actually customize the boxes for your individual dogs needs (despite that being one of their selling points). Don't waste your...

Buying Options