SLAY! Another day, Another Slay.

Plans as low as $12.08 / month

Slay Glam Box reviewsReviews

Write a Review

No, thank you.

Jul 03, 2020
Rotem S.
2 Reviews
6 Helpful Votes
Subscribed for 3 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

the shipping and dealing with slay glam was manged very poorly, they barely answered, and when they do, they kept on promising me things that didn't happen (the box will be shipped on next Monday, on next Wednesday, at the end of next week by the latest etc.) it took them more them a month and half to ship my box, and even when i did receive (finally) my tracking email, it showed that my box wasn't shipped from the mailing center or whatever for another 3 weeks!
the products are pretty poor quality as well.
canceled after 1 month.

Verified Purchase
Slay Glam Box said...Jul 03, 2020

We apologize it took so long to receive your box during the pandemic. We made a decision to cancel our May box in order to catch up. We apologize the quality was not up to par. We appreciate your subscription and thank you for your review as it helps us better our business.

4 mos in, Billed 2x, Still no box

Jul 11, 2020
Deborah C.
2 Reviews
2 Helpful Votes
Subscribed for 3 months
Overall

We signed up in April. I have just been billed for my 2nd 3 month subscription and I have yet to get even 1 box. I have contacted the seller numerous times (3 times by FB messenger and 2x by email) and responses are spotty at best. I even contacted them shortly before the subscription was to be renewed to make sure that I wasn't charged again but got not response. My subscription says that a shipment was sent to me June 26 but I haven't received even that one. When I contacted the seller, I was told that there was a mix up with the shipping label.

Verified Purchase
Slay Glam Box said...Jul 11, 2020

Hello Deborah, we apologize for our software error. We addressed this in many lives and on IG TV. We leave the managing and billing subscription part up to the customer so that they do not get billed automatically. You can find out more on our FAQ on our site. Subscriptions can be managed 24/7 on our website using the email and password you have created to skip, cancel or even reactivate. In short, since we paused billing for May due to COVID-19, the shipments were not stopped. Over 50% of our subscribers got two boxes. For the people who say label created, we are sorting through to ensure there are not double boxes still in order to mitigate our losses. Our emails are extremely overwhelming...

Shipping horrible billed 2 months in adv

Jul 12, 2020
Melody A.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 3 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

Shipping is horrible! They've billed me for july and i have yet to recive my june box. Theres no # to call to speak to anyone and after sending several emails they'll respond with an automated message always claiming software issues. The products were ok but their shipping makes them seem more of a scam. I cancelled my subscription and am STILL awaiting 2 boxes since they won't refund! Slay glam box you lost a good customer!

Verified Purchase

Dont recommend

Aug 06, 2019
Brandy V.
3 Reviews
2 Pictures
12 Helpful Votes
Subscribed for 18 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

This company is unprofessional, i still haven't received my box. the seller does communicate on social media though. I dont recommend this box to anyone. Stick to ispy!

Verified Purchase
Slay Glam Box said...Aug 06, 2019

Hello, sorry for your experience. You signed up for the August box which started shipping yesterday. You asked for July's box which was sold out. Although it was sold out we made an exception to send it out manually, your tracking number was provided. I offered an immediate refund and the box in transit for the inconvenience. Tracking does take some time to update. Sorry again for you experience and we value your feedback as it helps better our operation.

Never received box!!!!

Jun 07, 2019
Brandi M.
1 Review
2 Helpful Votes
Subscribed for 1 month
Overall
Shipping
Quality
Curation

It is a scam!!!! Almost 2 months and never received a box! I asked for my money to be returned and for them to cancel and NOTHING!!!!! DO NOT WASTE YOUR MONEY!!!!

Verified Purchase
Slay Glam Box said...Jun 07, 2019

Hello,

Sorry to hear about the delay in your box! That is not the experience we want you to have.

Please email your name so I can look into this for you.

I cannot post an email in this section.

It's listed on the website and below are all our social media sites.

Thanks so much,

@slayglambox
Facebook is Slayglambox

PLEASE FOLLOW SOCIAL MEDIA FOR LIVE Q&As and IMPORTANT ANNOUNCEMENTS, SNEAK PEEKS AND MORE!

Unsatisfied

Feb 21, 2020
April H.
3 Reviews
3 Pictures
2 Helpful Votes
Subscribed for 5 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

I have contacted the seller both here and via email, I haven’t heard anything yet. I have not received my box, but I was notified it was shipped. I tried to track it, DHL said tracking number no good. USPS said they only have a label being generated on the 13th in Ca. I am canceling my subscription because I cannot get anyone to contact me back!

Verified Purchase

Not the best

Dec 27, 2019
Delores S.
4 Reviews
1 Helpful Vote
Subscribed for 22 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

Based on how this subscription has been managed (contacted gift recipient too early & still has not been received), I will not subscribe again. It was supposed to be a Christmas gift!

Verified Purchase

NOT GOOD

Jul 29, 2019
Samantha T.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 26 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

Everything looked cheap and the eyeshadow had barely any pigment, the eye brushes were not in a package therefore ruined by the time they got to me, the original package they taped it all over to keep the products in and then it was put in another bag. Not impressed at all this box for July was terrible

Verified Purchase

never received, had to request a refund.

Jul 24, 2019
Kim F.
4 Reviews
3 Helpful Votes
Subscribed for 2 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

never received, had to request a refund.

Verified Purchase
Slay Glam Box said...Jul 24, 2019

Hello Kim Flum,

I apologize you have not received your box yet. I went ahead and issued a full refund. Thank you for subscribing.

Slay Glam Box

Apr 05, 2019
Beth F.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 15 days
Overall

Cancel my Subscription today it is 4-5-2019, and Don’t Charge My Account Again. So with that said, how are we going to Rectify this Slay Glam Box Subscription ??? PLMK ASAP ! -Beth Fortner (937) 935-3924

Verified Purchase

March Box

Apr 04, 2019
Mary A.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 15 days
Overall

I still didn't get my March Box. I have a tracking # but when you track the # it tells you that the tracking # was made BUT it was never put on the package to be mailed.

Verified Purchase
Slay Glam Box said...May 04, 2019

Hi Mary Ann,

I am glad you recieved March & April and are completely happy with the products.

Worst Customer Service

Jul 22, 2019
Janie V.
1 Review
Subscribed for 2 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

The products that I have received thus far are only from May, I purchased a 3 month subscription and we are nearly at the end on July and I have only received 1 box. Unfortunately I have attempted to correspond with Slay Glam Box and have received no solution, only an occasional response, that they are researching and will send out a replacement box for June, but again here we are nearly at the end of July and I still only have received 1 box of 3. It seems that unless you are a YouTuber that can give them favorable reviews they don’t care if a paying customer receives items that you have paid for. The items from May that I received were good, with the exception of 1 brow pomade that was very dry, it was unusable, however the remaining items were good.

Verified Purchase
Slay Glam Box said...Jul 22, 2019

Hello, we apologize you have not received your box. We have fully refunded your June's lost box and you have the tracking for July. It does take about 3 to 8 days. Most YouTubers are active subscribers, and we do not control their opinions or reviews on products that are received. Sorry that you had a bad experience, I did go ahead and refund the remainder of the subscription. Also, our correct customer service email is listed on the bottom of our website as well as all social media handles, which you are guaranteed to receive a response. Sometimes the cratejoy portal is not always delivered. Thank you for subscribing and I hope you love your July box. Again, I apologize for the inconvenience...

Buying Options