Smugglers Crate - The Star Wars Gift Mystery Box!

Smugglers Crate - The Star Wars Gift Mystery Box!

by Smugglers Crate
A monthly box made just for Star Wars fans! Figures, clothing, artwork, accessories & more!

Plans as low as

$36.50/ month

Buying Options

Reviews (52)

Terrible Customer Service

Apr 22, 2022
Overall
Shipping
Quality
Curation
Shawn H.
1 Review
Subscribed for 2 months

While the box is good, the customer service is terrible. Charged 2x for a box and it's now been 3 weeks since the automated email they sent.
Purchase elsewhere. Cratejoy doesn't care once they have your $$.

Verified Purchase

BEWARE! NO PACKAGE AND NO REPLY!!

Jan 04, 2022
Overall
Shipping
Quality
Curation
Breanna H.
1 Review
1 Helpful
Subscribed for 19 days

I ordered this box (3-month subscription) as a gift for Christmas. At the time of ordering, I estimated the first box to be delivered either Christmas Eve or a day or two after. I followed up with the recipient of the box, and was informed it never arrived. I contacted CrateJoy support and they advised to contact the seller directly, as the seller did not provide any shipping information to CrateJoy directly. I contacted the seller asking for either an update or my money back and have not heard back from the seller. I'm now on the 2nd box, and again nothing has been received nor has any shipping information or confirmation been provided by the seller.
I should have probably looked at some of these reviews prior to ordering, but the good outweighed the bad in this situation and I knew the recipient of the subscription boxes is an avid Star Wars fan and this was such a perfect gift. Overall, beware of this seller and proceed with caution, as your package may not arrive on time or at all! If I am able, I will come back and provide an update if/when I hear back from this seller.

Verified Purchase
Smugglers Crate said...Jan 05, 2022

Hi Breanna, you sent us an email on our bank holiday in the UK for new year's so that's why I didn't reply to you straight away. I've sent an email to you today with the tracking number for your shipment. It was delayed because parcels from the UK to EU are being held up in customs for longer than usual to Brexit plus increased seasonal demand around this time. Sorry for any inconvenience.

Not impressed

Jan 15, 2022
Overall
Shipping
Quality
Curation
Robert L.
1 Review
Subscribed for 17 days

This box is the worst. 1st box arrived with a child's squirter gun, eraser set, awful picture of Boba Fett wrinkled and not a quality picture, one lego figure and another super tiny toy. Oh yeah 2 coasters for the Avengers. I'm giving this one more chance but it better impress

Verified Purchase

"I got a rock."

Feb 04, 2021
Overall
Shipping
Quality
Curation
Laura F.
1 Review
1 Helpful
Subscribed for 2 months

I'm reading these reviews and they sound like they're for a different (and better) crate than I received. Some people got film cells, artwork, Funko characters! Did I sign up for the crummy version by accident?
The crate we received was all leftover, outdated merchandise - for example, there was a random Disney Infinity character (why?), some stickers, a mug. The t-shirt was cool.
I know you're taking a shot with these things but other customers got some awesome items! My crate was basically stuff that someone was cleaning out of an old warehouse. I feel like Charlie Brown. "I got a rock."

Verified Purchase

Difficulty with shipping

Aug 14, 2021
Overall
Shipping
Quality
Curation
James B.
1 Review
Subscribed for 1 month

Hi I never received a box from my order on July 11th and support has not gotten back to me.

Verified Purchase
Smugglers Crate said...Aug 16, 2021

Hi James, sorry we didn't get back to you quickly as you emailed us on the weekend. We've just sent you an email with your tracking details. Thanks

Unsatisfied

Dec 16, 2020
Overall
Wesley B.
1 Review
Subscribed for 6 months

Never received a box. Ordered in early November and am still waiting. Contacting Better Business Bureau on the 18th of December.

Verified Purchase
Smugglers Crate said...Dec 16, 2020

Hi Wesley, we're sorry you're unhappy with your order. Your box was shipped on 4th December as stated on our listing page. You contacted us earlier regarding your order status and we provided you with a tracking number. USPS are experiencing delays at the moment due to increased seasonal demand and the effects of COVID-19 on their workforce hence why your box hasn't arrived yet. This is completely out of our hands and we apologise for inconvenience caused, hopefully it will be you with soon.

Never received

Feb 19, 2021
Overall
Shipping
Quality
Curation
Barry M.
1 Review
Subscribed for 1 month

Never received or had any response back from after multiple contacts to support

Verified Purchase
Smugglers Crate said...Feb 19, 2021

Hi Barry, we replied to your email on 13th February and provided you with a tracking number. Please check your spam or trash folder

Smugglers Box never sent

Feb 13, 2021
Overall
Shipping
Quality
Curation
Evan E.
2 Reviews
Subscribed for 2 months

Never received the product.

Verified Purchase
Smugglers Crate said...Feb 19, 2021

Hi Evan, we emailed you and provided you with a tracking number. The box was shipped on 4th February as stated