Super Hero Crate, L.L.C.

A premium superhero and comic book subscription, delivered monthly!


Plans as low as $15.83 / month

Subscriber ReviewsReviews

Write a Review

Not worth it

by Omar, Jan 21, 2019

Not what I was hoping for

Verified Purchase
|Report abuse

Where is it?

by Shume S., Nov 15, 2018

It's hard to leave a review of something that you haven't received... The order was placed on Nov 1... still nothing on the 15th but the subscription renewal date is on the 19th... Wtf? I'm probably going to cancel beforehand if i don't receive anything.

Verified Purchase
|Report abuse

Won’t order again

by Annie R., Jun 23, 2018

I ordered this for my 14 year old step-son who enjoys Super Hero stuff. He received a long sleeve shirt in June which was disappointing as it’s summer and hot. Hopefully he can wear the shirt in the fall/winter time.

Verified Purchase
|Report abuse

Terrible customer service

by Michelle P., May 03, 2018

I have been contacting for about 2 weeks now with no response. Tracking information was sent but there is STILL no record of my box being sent to the post office. This is just outrageous!!!!! Worst experience

Verified Purchase
|Report abuse
Super Hero Crate, L.L.C. said...
May 04, 2018
Hi Michelle, Sorry to hear that your shipment didn't make it to you. Your order was taken to the post office on April 26th after your order was placed on April 22nd. From there, it appears that USPS may have misplaced it. Sadly, that is out of our control A new box was sent to you and your order fully refunded. I'm terribly sorry about the inconvenience this has caused you.

No package

by Kristie G., Apr 26, 2018

I ordered my first package Jan 1 2018, that wasnt received until Feb 1st 2018. The seller mentioned it was due to postal issues. Npw the second time i ordered om April 3rd and still no order has been received, and this sellers states that crates are mailed every friday. I have yet to hear back from seller on where this package is ive now emailed twice. My money was taken from my card on the initial purchase date of April 3, 2018, but not contact of a refund or expedited shipping on my purchased crate, which by the way is a gift for my 10yr old nephew.

Verified Purchase
|Report abuse
Super Hero Crate, L.L.C. said...
Apr 26, 2018
Sorry for the trouble, Kristie. I accidentally looked at your previous order and saw that it was expired, so I confused it for your most recent order. That’s an error on my part. I’ll send you an upgrade to the Ultimate Box and refund you for your order. I’m truly sorry for my mistake. Dennis Cox, Owner/President
View Details