The Ellie Mae Box is currently sold out!

Amazing monthly box delivering beauty and wellness products to you, baby & furbaby (dog).


Plans as low as $26.99 / month

The Ellie Mae Box reviewsReviews

Write a Review

Boxes stopped showing up...

Mar 04, 2019
Brittany R.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 6 months
Overall

I decided to give this box a real go, and signed up for the 6 month pre-pay option (as it offers the best deal). I really enjoyed receiving the boxes, it was very exciting when they came. Unfortunately after the first three boxes, they stopped showing up. I gave it a bit of time as I know things can happen with the uncertainty of mail or even personal issues, however after a while I decided to email the Ellie Mae Box. Never heard back. Three weeks later, I tried again. Nothing. After that, I canceled my subscription before it auto-renewed, and I received a cancellation email from a different Ellie Mae Box email address. So I tried emailing that one. No reply. I am now out $150. I would suggest not subscribing to this box as it's a gamble whether you will receive it or not, and contacting them does not seem to work.

Verified Purchase

Missing Boxes

Mar 12, 2019
Ashly D.
1 Review
Subscribed for 3 months
Overall

I bought three boxes for my mom for Christmas. The first one came and the second two never did. I contacted the seller multiple times with no response and finally contacted CrateJoy who were able to give me my money back. Thank you, CrateJoy.

Verified Purchase

Not receiving the boxes

Mar 10, 2019
Marcena C.
1 Review
Subscribed for 5 months
Overall

I paid for 6 boxes. I have received two. I should have received 4 at this point. I communicated with the seller about the first box I didn’t receive; she said she would send a replacement. Nothing was sent. I sent another email when I hadn’t received 2 boxes in a row, and I have not gotten a response.

Verified Purchase

No box

Jan 18, 2019
Magalie K.
1 Review
Subscribed for 4 months
Overall

I initially subscribed for 3 months and all was fine. Then I paid for 3 more months and have not since received a box. I have tried emailing their customer service and social media but received no answer . Overall very disappointed in the service. I wouldn't bother paying for this as you might never get the product.

Verified Purchase

Overpriced and underwhelming

Nov 23, 2018
Jennifer S.
4 Reviews
10 Helpful Votes
Subscribed for 12 days
Overall

The contents were very underwhelming and extremely unuseful/unenjoyable... definitely not what was expected from the description of the box subscription when I ordered.

Verified Purchase
The Ellie Mae Box said...Nov 26, 2018

Thank you for your feedback and we are sorry you felt this way. You received a full size treat bag for you furbaby, as well as a handmade bandana for your furbaby from a Canadian company. Other products in your box included a European make-up brand, Art Deco, and a well known American brand, Bare Minerals as well as a face mask. As mentioned, we provide in our boxes items that feature new and upcoming Canadian businesses (which were the items for your furbaby) and luxury brands of make up/beauty products that you cannot find in your regular drug store but rather at beauty boutiques. Hopefully you will be able to enjoy the items we included in your box this month. Thanks for trying us...

Worst box ever!!

Nov 21, 2018
Lamis K.
1 Review
Subscribed for 15 days
Overall

It cane after 2 months after subscribing and I got a cheap and worthless collection of 5 items that are totally not worth the money or wait!

Verified Purchase

Not worth price

Nov 01, 2018
April D.
1 Review
Subscribed for 26 days
Overall

This box was not worth the price. Full of samples. 6$ Canadian or less in items what a joke. Do not send any more boxes please

Verified Purchase
The Ellie Mae Box said...Nov 02, 2018

Thank you for your feedback however we just want to point out that you received a handmade bandana from Morty’s bandana that sells from $7.50 and up, depending on the size so your comment of the items being worth $6 is inaccurate. In our listing, it does state that you will receive a full size product (in this case would be the accessories/toys/treats for your furbaby) and trial size items (for you). If you ordered the Me box, the items would be a bit different. You also received a Lancome mascara and a Tarte Frixion stick that are not considered sample sizes, in addition to a face mask and a “luxury” cookie carried in a Toronto dog boutique. The value here is that you are...

Bad Experience

Oct 01, 2018
Justine G.
2 Reviews
Subscribed for 3 months
Overall

Since the company responded, I feel the need to do a more detailed review with specifics addressing their supposed "excellent customer service." Yes, they responded quickly to my emails, but why do I have to email your company about my missing packages? Shouldn't they just go out?

I got this as a shower gift for my sister in law. I subscribed in May with a note to delay for one month so the baby would be born when the boxes started arriving. So far one box has been delivered and its currently October. That one box only went out when I contacted the seller because my SIL mentioned she hadn't gotten anything. One email prompt later, she has one box. I speak to my SIL yesterday and she mentions she's never received anything else since that first box in late July. The customer service person was very quick to respond with excuses. If you can answer my email so quickly, why didn't you send me anything explaining the delays? I'm very embarrassed to have given this as a gift because it looks like I haven't given her anything.

The solutions offered by the company were a complimentary box or refund on my unsent product. I took the refund as who knows if I will ever get a product. Again, the responded quickly to my email and offered solutions but I would have been much happier if the service actually delivered as promised.

There are no issues left to be resolved...

Verified Purchase
The Ellie Mae Box said...Oct 01, 2018

Thank you for your comments. We emailed you back within the hour not with excuses but situations arise in life that cannot be avoided (ie personal emergencies, packages getting lost in the mail, etc) and we hoped that you would understand however, it doesn’t seem to be the case. We offered you two best possible solutions for your situation and you ended up choosing one of them. Again, we do apologize for your frustrations however, we are genuine in that we place our customers first as we try to work with you to resolve any issues or concerns that arise. Hopefully you can see if from our perspective and where we are coming from.

What box?

Aug 28, 2018
Kimberly N.
1 Review
Subscribed for 4 months
Overall

I prepaid for 6 boxes this spring. I have only recieved 1 box! It took till June's end to get it. Now it is showing I should be recieving my third box. I haven't even got my second! Super dissappointed and the first box wasn't anything like advertising. 😑

Verified Purchase
The Ellie Mae Box said...Aug 29, 2018

Thank you for your feedback however we replied to your enquiry within the hour. We also sent you a picture of proof of shipment of your second box with correct shipping label that was mailed on July 27 so we do think its unjust to review us harshly on the fact that the post office lost your second box. We are working with you to reconcile this issue however, we have done our due diligence as a business to send out your boxes to the address provided in the system. We hope this third box will reach you this time.

No Box. No response to emails.

Jul 09, 2018
Julia J.
3 Reviews
Subscribed for 29 days
Overall

I was really looking forward to trying this box. But I ordered in May and have never heard a single word about shipment despite the fact I've sent several emails.

Verified Purchase
The Ellie Mae Box said...Jul 10, 2018

Thanks for your feedback! Unfortunately you emailed us when we were on a short break. We looked into your package and it has been lost. We will be sending a one time replacement box as a courtesy. We have contacted you regarding this issue already. Please revise your review once you receive our box. Thanks!

Never received anything, and no response

Jun 15, 2018
Julia
1 Review
Subscribed for 2 months
Overall

I ordered my subscription in April, and I never received anything. My inquiry was never answered, and this is just unacceptable. I would like a full refund, as nothing was ever sent to me.

Verified Purchase

Aweful

Jun 15, 2018
Kamrie B.
1 Review
Subscribed for 25 days
Overall

Never received my box i want a refund

Verified Purchase
The Ellie Mae Box said...Jun 11, 2018

Apologies but we think you misunderstood our fulfillment and shipment process. Orders placed after the 15th are scheduled to ship at the end of the month. Your order was placed after the 15th of May so your box was scheduled to ship around end of June. Hopefully you will enjoy your box once you receive it in a few weeks and we hope to hear your feedback again after you’ve received our box!

Buying Options