Bringing the world together to you through international snacks, one country at a time!

Plans as low as $13.75 / month

Treats reviewsReviews

Write a Review

Haven't received anything

Nov 10, 2020
Susan W.
2 Reviews
6 Helpful Votes
Subscribed for 1 year
Overall
Shipping
Quality
Curation

I bought this as a gift and have yet to receive this box, though I keep getting messages saying it will. Then, I cancelled the box when I spoke by email with the seller, because my mother...whom I bought the box for...passed away. However, they still renewed the subscription even though they said it would be cancelled. And again, they keep saying it has shipped by my father has yet to receive any of the boxes (which are in my mother's name). It's ridiculous. I've basically paid for two subscriptions I haven't received.

Verified Purchase

NO thank you

Jan 13, 2021
Jessica B.
1 Review
3 Helpful Votes
Subscribed for 2 months
Overall
Shipping

I have been charged for two boxes, and I have yet to actually receive either of them. It said it would ship three days after ordering....it’s been over a month and I still haven’t gotten the first box. I’ve emailed twice and haven’t received a response. I am not pleased and someone needs to give me my $50 back.
**update** roger reached out in an attempt to negotiate my money back. He offered one month and apologized for the crappy shipping. Thanks for the apology but I still have yet to see my refund. He promised this refund on the 20th of January and said 3-5 days and yet here I am on January 28th not heard a peep or see that money back. He certainly has asked me to remove my negative post. Absolutely not. I believe at this point I deserve both refunds since I’ve had to wait since the beginning of the month since I started the claim for it and still NOTHING. terrible terrible customer service and horrible way to cheat people out of money. NEVER RECOMMEND.

Verified Purchase
Treats said...Jan 13, 2021

Hi Jessica,
Thank you for posting a review and we’re sorry to hear that your experience was not of the quality you expected.
We apologize for the delivery issues. Please be advised that because of the Holiday rush, our carriers were experiencing delays due to volume increase and limited employee availability from the impacts of COVID-19.
We've also sent you an email to discuss more of your order details.
Edit: We've taken a loss in providing a refund for shipping issues caused by COVID and from our shipping carrier in order to make your experience better, you received two boxes for the price of one. It's disappointing to hear that you are still upset about the situation, we are sorry we could not make you feel...

DON'T DO IT!!!!!

Jan 27, 2021
Shawn H.
1 Review
2 Helpful Votes
Subscribed for 18 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

Absolutely terrible experience. They didn't ship my order at all and blamed the post office for loosing it. I confirmed this with the post office, and they even admitted (several weeks into me trying to track it down) that they didn't ship it, but then tried to claim they shipped it through a different service but couldn't tell me who. They are liars and thieves.

Verified Purchase
Treats said...Jan 27, 2021

Hi Shawn,
We are very sorry that you did not receive your December box in a timely manner.
Your box was part of a batch that we shipped but was ultimately mishandled and lost by the shipping carrier. The issue was unfortunately brought to our attention late and due to the shipping holiday rush have had to re-order more items in order to create the boxes to fulfill the orders.
Your box was delivered to a parcel locker at 12:23 pm on January 7, 2021 in FORT COLLINS, CO 80525. We have also processed a 15% refund on your December box as a token of our apology.
We always aim to deliver a great experience but there are circumstances like this that are, unfortunately, out of our...

Too long to receive it not worth it !

Jan 17, 2021
Meena M.
1 Review
2 Helpful Votes
Subscribed for 27 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

I ordered three treats boxes, I have been waiting for more then 3 weeks for the first box to arrive and apparently there’s another 6-21 days for it to ship !!!!! These boxes were supposed to be Christmas gift for my daughter and she is yet to receive them !!!! I have sent messages to Joycrate they apparently have nothing to do with the treats box, but my payment was taken by their company !!!! They sent me on a goose chase, to answering where the hell the box is, I was getting messages that it was through fedex than it became Canada post ! Never ordering from this company again !

Verified Purchase
Treats said...Jan 20, 2021

Hi Meena,
I would like to apologize for the late delivery. Please know that we were able to ship the first box after you placed the order. It usually takes 7-21 days for international orders to arrive and since it was a busy holiday season, our shipping partners experienced delays that are, unfortunately, out of our hands.
I also see that your box was already delivered by the final mile carrier which is Canada post on January 18th.
Please do not hesitate to contact us if you have any questions.
Have a wonderful day and always stay safe!

title

Feb 22, 2021
Saji J.
1 Review
Subscribed for 2 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

2nd box was late.
4th box was delivered to incorrect address.
Not a good start for this 12-month subscription.
Communication to paying customer is sub-par.

Verified Purchase
Treats said...Feb 23, 2021

Hi John, We are very sorry for the unfortunate incident that happened to your 2nd and 4th boxes. Please know that we did our best to prepare and ship your boxes but our shipping partner had some issues that are unfortunately out of our hands. The box that you received for your second box is actually a replacement because the original that we shipped was lost in transit. As for your 4th box, we have already requested to ship a replacement.
We've also sent you an email for more details.
Thank you and stay safe!

Still Have Received Nothing

Feb 01, 2021
Emily M.
3 Reviews
Subscribed for 2 months
Overall
Shipping

I am another customer who has received nothing. Despite the shipping notice saying three days after order, we have waited a month and received nothing. I wrote and inquired and have received no response. This is frustrating as it was a present for a small child and he asks about it often. We have been patient, considering COVID, but are now afraid we were cheated and much wish that we'd chosen a different box.
I have contacted customer service three times and been contacted by them four times, but they still haven't sent my box. They said it was my address that was the problem, but it is the same address everyone else, including other cratejoy businesses send to without issue. I discussed the address issue with one person and she indicated it would be sent. It wasn't. Then, after a while after I wrote the review I was contacted with the same excuse. I wrote back and still it has not been sent.
I feel like this box is a scam. Not only that, but Cratejoy itself is reflected badly upon by letting this happen to loyal customers.

Verified Purchase
Treats said...Feb 04, 2021

Hi Emily,
We're very sorry to hear about that. Upon checking, it appears that there's a problem with your shipping address and due to that your shipments were put on hold. We've also sent you an email to confirm your address so that we can ship your boxes accordingly.
Please send us an email so that we can assist you better. Thank you and stay safe!

The worst

Feb 08, 2021
Nermin E.
1 Review
Subscribed for 2 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

I signed up for this in November. To be totally honest I confused it with another subscription box that has much better customer service reviews, Universal Yums. My coworkers all do it. I now wonder if this company simply exists to prey on that confusion! They sent one box very late in December and since then just supplied misleading emails and incorrect tracking number. Unprompted, I received not only several apologies but also a slightly threatening email about my continued subscription, despite signing up for only three months. I next received an email apologizing for that email and saying the customer service team was fighting the management to refund or ship. Seems like a very shady company if the customer service has to preemptively reach out to customers and say that the management is problematic. Overall a terrible experience, paid for three months to give my Bosnian husband a box of old Serbian snacks. Basically the worst thing I’ve ever paid to do.

Verified Purchase
Treats said...Feb 08, 2021

Hi,
I’m so sorry your order hasn’t arrived. I know how frustrating this must be. Your order was part of the batch of a few hundred boxes we shipped and have seen no updates since they were picked up from our warehouse by USPS. However, we will ship replacements within this week and we will notify you once the box ships out.
We've also sent you an email with more details and if you have any questions, please let us know.
Again, we are very sorry for the delay and inconvenience.
Thank you and stay safe!

Beware

Jan 18, 2021
Sara C.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 2 months
Overall
Shipping

Worst experience ever. Ordered the first week of December, as they advertised 3 days to ship. It is now January 18, and I still haven't received a box. Customer service is useless...they are zero help. I cannot even get a refund, so I am stuck waiting. What a joke of a company...

Verified Purchase
Treats said...Jan 22, 2021

Hi Sara,
We sincerely apologize for whatever inconvenience this may have caused you. We've checked and it appears that your first box was delivered to the wrong address, however, we've requested to ship a replacement for you. As for your January box, it shows that your box was already to you on January 19, 2021 at 12:38 pm by our shipping partner.
We've also sent you an email to discuss your concerns further.
We always aim to deliver a great experience and we'll use the feedback to make us better and to ensure this doesn’t happen again.
Thank you and stay safe!

Working on a resolution

Aug 27, 2020
Alexandra K.
2 Reviews
1 Picture
1 Helpful Vote
Subscribed for 2 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

There have been many issues with delivery and communication but we are in the process of figuring it out. I removed my negative review for the time being and will edit/update again once I feel things have been resolved.

Verified Purchase
Treats said...Sep 11, 2020

Hi Laura, we sincerely apologize for the shipping issues and will be reaching out to you directly to find a way to resolve this.
To be honest the fault on this lays entirely on FedEx. Once we ship the box, it's in their hands and somehow some of their Canadian shipments have been having major issues. I'm extremely disappointed that their shipping issues have affected your box and caused such a negative experience.
Rest assured that we will be doing everything in our power to ensure your boxes reach you quickly and reliably going forward.

It's been a month....

Jan 31, 2021
Shootlikeagirl E.
1 Review
Subscribed for 1 month
Overall
Shipping

Website says they ship out the first box within 3 business days, but considering the pandemic going on, I didn't expect this to be true. My first box only shipped after 14 days. I ordered a 3month premium subscription on the first of this month. It's is now the 31st of the month and the package is in transit somewhere? FedEx nor Canada Post have any updates since the 19th. Maybe it's stuck at the border?? I reached out to the seller twice for updates (which took 2-3 business days to get a reply) and resulted in getting the same information I already had from looking myself. I understand that it's not necessarily the seller's fault, however...it's a "monthly" subscription box....sigh.

Verified Purchase
Treats said...Feb 03, 2021

Hi ShootLikeaGirl Eh,
Thank you for posting a review and we’re very sorry for the delays. We would like to take the opportunity to investigate your feedback further. In the meantime, we have this information for you - Your box has already left Canada customs and in transit to the final destination. However, kindly note that Canada is currently seeing additional delays of up to 7 working days due to the pressures of Covid-19, so the delivery would be expected by the end of the day on 6 February 2021.
We will also send you an email with the shipping details.
Thank you and stay safe!

Yet to receive package

Jul 27, 2020
Laurice B.
1 Review
9 Helpful Votes
Subscribed for 13 days
Overall
Shipping

I have yet to receive my box and for some reason it says it has shipped but unable to track. I have tried contacting the company MANY times and I have yet to hear back from them. I either need the box or a refund as this is clearly very unacceptable and horrible customer service.

Verified Purchase

Don't recommend.

May 02, 2020
Nicole M.
1 Review
6 Helpful Votes
Subscribed for 22 days
Overall
Shipping

I've yet to receive my first package. Communication was terrible, and it took several weeks just to get a tracking number. Even then, it's been 9 days and it hasn't actually shipped.

Verified Purchase

No Good

May 07, 2020
Megan L.
5 Reviews
4 Pictures
14 Helpful Votes
Subscribed for 27 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

Update: I finally received my box and it is not so great. Most of the items are expired or about to expire. The box consisted of a big bag of slightly stale puffy corn snacks and some sweets.

Verified Purchase
Treats said...Jun 26, 2020

Hi Megan, I'm so sorry you didn't like the items you received. There should not have been any expired items at all so I am alarmed by this claim. I've reached out to you via email to get more details and make the situation right for you. - Roger from Treats

Wow should you bother

Dec 28, 2019
Cameron K.
1 Review
4 Helpful Votes
Subscribed for 12 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

Been 2-3 weeks never got box they were wanting me to renew the subscription. Before I even got the first box

Verified Purchase
Treats said...Jan 29, 2020

Hi Cameron, apologies if there was any inconvenience, I looked into your case and from the tracking number I see that we shipped your order the following business day and your box was delivered 3 days after you left this review
The delivery time of approximately two weeks was the standard for USPS international shipments during the time (Christmas holiday rush)

Warning! They won't send you anything!

Jun 30, 2020
Kelsy H.
7 Reviews
14 Helpful Votes
Subscribed for 21 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

Warning! They won't send you anything. According to my account I'm on my second shipment, but I still haven't received the first one. I should have read the reviews more closely. It looks like this is a common problem. I hate that Cratejoy lets companies sell on their site who take money from people without providing the product they promise.

Verified Purchase
Treats said...Jul 01, 2020

Hi Kelsey
I'm so sorry you never received your box. This appears to be tied to an issue where on a specific day all shipments on that day appeared to have been lost by the carrier. This was literally just brought to our attention today and we're planning to re-ship the boxes with expedited shipping at no additional cost, I'm just sorry for the inconvenience and the delay
Roger from Treats

Avoid. Does not fulfill orders

Jan 20, 2020
Jeff I.
1 Review
3 Helpful Votes
Subscribed for 1 month
Overall