True Serenity Tea

Come and enjoy your time in serenity with our incredible loose leaf teas from around the world.


Plans as low as $8.00 $7.08 / month

Subscriber Reviews

Unpredictable delights

by Monica, Nov 25, 2018

I have been a subscriber for ten months. It is always a delight to see what quirky and delicious blends and fun bonus come every month. There is enough for several mugs of each variety. I only wish their shop had a bigger back catalog - there are a lot of winners here! There was a problem with shipping that caused me to suspend my subscription, but TrueSerenity reached out promptly and courteously to resolve the problem, and I'm happy to be back.

Verified Purchase
|Report abuse
True Serenity Tea said...
Nov 26, 2018
We went to say Thank you for your review and feedback. We are so happy you enjoyed your subscription and planning of your return. Your review tells the truth about our customer service, and quality of teas. We truly value our subscribers and enjoy what we do. We are looking into expanding our teas shop so all can purchase their favorite teas from past boxes. Also as we grow, we continue to work on our shipping. If anyone have any questions or concerns about your subscription, please email us at trueserenitytea@gmail.com

by Raquel, Oct 30, 2018

I absolutely loved the variety and amount of tea I received! I forgot about the snack and tea infuser and they were just a lovely surprise. Thank you!!

Verified Purchase
|Report abuse

Very impressed

by Stacy, Sep 28, 2018

I received my first box today and absolutely love it! I am very impressed. The brownie bites are delicious, and so is the pumpkin spice tea. I cannot wait to try the others that came with it!💜💜

Verified Purchase
|Report abuse
True Serenity Tea said...
Oct 01, 2018
We are so happy that you are enjoying your box. Welcome to your new Tea Journey. Enjoy! If you have any questions, feel free to email us at any time at trueserenitytea@gmail.com

Amazing Box

by Tammy, Sep 27, 2018

My TST box was amazing!! Great selection and amazing value for the price!!!

Verified Purchase
|Report abuse
True Serenity Tea said...
Oct 01, 2018
Thank you so much for your review. We are so happy you enjoyed your box. We love and stride to make our subscribers happy. Welcome to a whole new world of loose leaf teas. Enjoy your journey. If you have any questions or even recommendations please contact us at trueserenitytea@gmail.com

DO NOT BUY THIS BOX

by Allyssa, Sep 15, 2018

Do not waste your money on this box. I bought a year long subscription up front for my BF. The first 2 months went smoothly but for the last 5-6 months I've to email them every month to send me my box, because if I didn't it would never come. EVERY MONTH! I would email them about 1-2 weeks after it was supposed to get here, they were polite enough in their response, not very apologetic, and nothing would change the next month. Not worth it! That being said, the tea is good, we've never received the same one twice, and you receive a decent amount in each box. Still would not recommend.

Verified Purchase
|Report abuse
True Serenity Tea said...
Sep 17, 2018
Thank you for the review. We know we cannot reach everyone’s expectations. We did have a technical problem which caused a little chaos in shipping as stated previously. We did answered every emails, apologized and worked hard to fix. We also sent extra teas for the inconvenience. We try to make sure we provide the best service we can. We do value ALL reviews and even the many we received that are not on this marketplace. As the subscriber stated our box of teas are high in quality, and quantity. We will continue to provide the best service we can to all our subscribers.

Good tea, terrible shipping

by Shayna, Aug 02, 2018

I bought a year-long subscription of this box for my boyfriend's Valentine's Day gift. Since then, we have only received TWO boxes. I have reached out to the seller and asked about this, but never received a response. I feel like I was ripped off. We enjoyed the two boxes we did receive, but I paid for a year-long subscription, and it has been 6 months since I ordered the first box. Do not buy from this seller!

Verified Purchase
|Report abuse
True Serenity Tea said...
Aug 03, 2018
Just want to say thank you for the review. We are pleased that you enjoyed the teas. We do apologize for the shipping. We ask that all subscribers if you do notice any missing box please do not hesitate to email us as soon as you can. You can also contact us via Social Media. The problem can be rectify immediately. To this case, we never received an email. We will fix your account, so you can continue to receive and enjoy our teas.

Terrible...

by Michele, Jul 12, 2018

I cancelled after a few mishaps. Just wasn't happy with the subscription. I paid a year in advance and was told I would get a refund. 2 weeks now, no refund. They finally responded to my message after I got Cratejoy involved and told me that Cratejoy should have let me know. Cratejoy said they told them it was late being issued due to the 4th of July holiday. This is the 12th, still no refund.

Verified Purchase
|Report abuse
True Serenity Tea said...
Jul 13, 2018
Thank you for the feedback. Our policy is that once you prepaid for a subscription and you are halfway into the subscription No refund is issued. All boxes are delivered unless a special circumstance is presented. Once presented we will take each case into consideration. We did decide to give a refund and a refund usually takes 3 to 5 days. A little longer if there a holiday involved. Also, your account shows all process refunds. If you cannot get through to us you can always contact Cratejoy which send emails to the subscriber and the company. All emails are always answered and subscribers gets a copy of all corresponding emails.

Great variety, skimping on the amount.

by Brittany, May 31, 2018

I've been looking to try out a few different tea box subscriptions. I tried True Serenity Tea 2 months in a row. The snacks were great, though the one I got in the most recent box was completely unlabeled, so if I'd had a food allergy I would have had to skip that. The biggest problem I have with this subscription, is that both months all 4 bags of tea were labeled to be 1oz, but all of them both times only weighed out to be half that WITH THE BAG. I was pretty bummed out to be getting less than half as much tea as I expected. I cancelled my subscription because this one just wasn't for me, and I didn't appreciate the false weight listed on the product.

Verified Purchase
|Report abuse
True Serenity Tea said...
Jun 01, 2018
Thank you for the review. All teas are packaged the same. Some teas will seem less than others due to the ingredients. We have never received a concern about the weight of the teas, but we will make sure to check and ensure this is taken care for all subscribers. Just remember all teas are made with different ingredients that may be heavier than others.

by Sarajane, Apr 26, 2018

Although I enjoyed a fair amount of the teas I recieved, there are consistently issues with shipping the boxes on time and with different reasons given each month. I chose to try a different subscription that, although a few dollars more, has no reviews stating any issues with shipping or delivery. The teas are certainly enjoyable from true serenity and I understand that sometimes, there are delays or things get lost in the mail. I just didn’t enjoy this box consistently shipping several days after it was advertised to. If you don’t mind the box arriving late more often than not, this box is just fine.

Verified Purchase
|Report abuse
True Serenity Tea said...
Apr 26, 2018
Thank you for the feedback. We just want to let all subscribers know that our boxes as stated on the website is shipped out AFTER the 20th of each month, unless a special request is emailed. We do as many subscription companies come to a snag where boxes are damaged or unseen circumstances occurs. If this happens all subscribers are notified. We know that we can never meet all expectations of some subscribers even if boxes are delivered on time. Thanks for all the emails from many subscribers that enjoy the teas and we have made them happy. If anyone have any questions please contact us. We always answer the questions of our subscribers.

Good Tea, Iffy Delivery

by Kayla, Mar 16, 2018

I do really love the teas I have recieved. And I love that each box has several kinds. Not the most organized company as far as delivery goes though. I never recieved my January box. I did email them and very quickly recieved a reply. They did apologize and said my missing teas would arrive with my February box. I did receive the box, but not with the January teas. I do still have a lot of them stocking up my cupboard, so I think I will cancel and, when I run out, try a different company.

Verified Purchase
|Report abuse
True Serenity Tea said...
Mar 16, 2018
Thank you for your feedback and we are so happy you enjoyed your boxes. We did have some setbacks on Shipping which caused a problem for our subscribers in January due to technical reasons. We know our subscribers love the boxes and we here at True Serenity Tea value this and have been working hard to fix this issue. We thank you for your patronage. We hope you decide to return in the near future.
View Details