#WinTheDay with VictoryBox's high quality men's accessories for only $24.99 each month

Plans as low as $24.99 / month

VictoryBox reviewsReviews

Write a Review

Don't order this

Sep 08, 2020
Lauren B.
1 Review
Subscribed for 1 month
Overall
Shipping
Quality
Curation

DON'T ORDER - I ordered and paid for this box but never received it. I sent the seller a message but never heard back.

Verified Purchase
VictoryBox said...Sep 10, 2020

Hi Lauren,

Thanks for reaching out. While we vehemently disagree with your message (yes, folks, you should order from us and yes, of course you're going to get the boxes that you pay for - my goodness, how silly), we want to give you some context. You placed an order at 1:51am on October 10, 2017 and then canceled it two minutes later at 1:53am. Under the method that the old owner of this company used, your subscription would not have hit his "active" list for delivery. For that reason, we believe that he probably did not send you a box. We have no records from back then.

We bought this company one year later on November 1, 2018 and were not transferred any messages from you....

Where is my package??

May 09, 2019
Jasmin V.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 13 days
Overall
Shipping

I've been trying to reach someone for the last two weeks- i sent several emails and have yet to receive a response, i purchased this box as a gift and chose the "ship immediately" option- and the person i'm gifting the subscription to has yet to receive it! I only chose this subscription because i was under the impression that it would be shipped right away hence the "ship immediately" option, Tomorrow is 2 weeks exactly since i ordered it and i haven't received any shipping information or confirmation yet they took the money from my card almost immediately!

Verified Purchase
VictoryBox said...May 10, 2019

Hi Jasmin, Thank you for reaching out to us. The email we received this morning from you was the first communication we received regarding your order. If you could provide us with the email or phone number you tried to contact previously we would greatly appreciate it. We apologize for the inconvenience of not receiving the VictoryBox to date. The product info states that all our boxes ship out on the 10th of every month. We were unaware of the ship immediately option and the notifications we received on our end from Cratejoy did not indicate that this was needed. We are working with CrateJoy to correct this option so it can be removed. We understand your frustration and appreciate your patience as we have...

Haven't received my boxes on time.

Nov 07, 2018
Marcelo E.
1 Review
Subscribed for 2 months
Overall

First of all, the web page of victory box is not updated, so I don't know what are the contents of the boxes I haven't received but had paid it for. Second, Although the products are not of the best quality, it seems to me that together they have harmony and are a special touch for men overall. But I haven't received all the boxes I've ordered since my suscription, I have only received 1 box. So I want a refund and my inmediate suscription cancellation,

Verified Purchase
Buying Options