Wrestle Crate is currently sold out!
Home > Men > Wrestle Crate > Wrestle Crate reviews
Premium collectibles, exclusive gear, and Pro Wrestling products delivered to your door!

Plans as low as $9.95 / month

Wrestle Crate reviewsReviews

Write a Review

Customer service?

Jun 15, 2018
David S.
1 Review
Overall

Paid on March 29th and April 29th, still haven't received anything. I'm now out $120 and Wrestle Crate won't respond to Facebook or email and they do not issue refunds. Immediately cancelled since they've already scammed me out of $120.

Verified Purchase
Wrestle Crate said...

We are so sorry to hear you had a negative experience! Wrestle Crate came under new ownership in March 2017 and we have attempted to reach out to you by email to resolve this issue for you.

Nov 14, 2017

BUYER BEWARE. FRAUD

Jun 15, 2018
Travis T.
1 Review
Overall

Do not get this service. I subscribed in early January and it renewed at the end of the month for February and they have not sent me ANY crates. I emailed over 20 times just to find out when or if I will be receiving those crates. They have not answered any of my emails. Now I have to contact my bank and try to get my money back. I am also in the process of filing complaints with the Better Business Bureau and the Federal Trade Commission for fraudulent practices by this seller. DO NOT GET THIS SERVICE!

Verified Purchase
Wrestle Crate said...

We are so sorry to hear you had a negative experience! Wrestle Crate came under new ownership in March 2017 and we have attempted to reach out to you by email to resolve this issue for you.

Nov 14, 2017

don't waste your time

Jun 15, 2018
Shawn C.
1 Review
Overall

joind them on june 5 2016 chareged me twice never got my crate or a traking number emailed them 4 times with know reply nothing but a buch of Fµ€£ing theves

Verified Purchase
Wrestle Crate said...

We are so sorry to hear you had a negative experience! Wrestle Crate came under new ownership in March 2017 and we have attempted to reach out to you by email to resolve this issue for you.

Nov 14, 2017

Missing shipments

Jun 15, 2018
Charles S.
1 Review
Overall

After being a subscriber for 7 month I have only received 1 crate and that was only after contacting them numerous times. They continue to ignore every email I send them (only way to contact them) Stay as far away from this company as possible!

Verified Purchase
Wrestle Crate said...

We are so sorry to hear you had a negative experience! Wrestle Crate came under new ownership in March 2017 and we have attempted to reach out to you by email to resolve this issue for you.

Nov 14, 2017

Not worth the price

Jun 15, 2018
Anastacia L.
1 Review
Overall

2 pins for $13 is a rip off

Verified Purchase
Wrestle Crate said...

Hey Anastacia, it looks like you were subscribed to our Wrestle Crate PINS subscription ($9.99 + shipping). All the pins we include have a retail price of at least $10 and many of them are exclusive and can’t be purchased elsewhere. Sorry to hear that our service wasn’t the right fit for you.

Nov 14, 2017

Jun 15, 2018
Daniel H.
1 Review
Overall

Can't wait for my first wrestle crate. I have watched packages being opened and I'm in awe!

Verified Purchase
Buying Options