Home > Novelty > Adult > WurkBench > Reviews
WurkBench

Customized toolboxes of adult toys tailored just for you!


Plans as low as $69.99 $69.99 / 1 box every 3 months

Subscriber Reviews

3.2 of 5 stars
Just don’t. No one is there.
by Hillary written Nov 14, 2018
I don’t know if the humans at this business jumped ship, but there is no one behind the wheel here. I was charged $139 six weeks ago- have not received anything and no response after multiple attempts to reach them. Cancelled subscription through the website which I believe is all that is left of this “business”. It’s like they shut down & forgot to disable their website and in the meantime their e-commerce is charging card numbers. Is CrateJoy responsible for running checks & balances for their affiliates? Im sure I’ll never hear from Wurkbench & questioning the integrity of CrateJoy & their other subscription options.
Verified Purchase
Fantastic
by Jennifer written Nov 03, 2018
Fantastic and then some!!! They really nailed my tastes!
Verified Purchase
Dont waste your money!
by Ofelia written Apr 19, 2018
You spend more in their service than purchasing individually!
Verified Purchase
WurkBench said...
Apr 20, 2018
We are very sorry you did not like your box. You did purchase the Fantasy Box for $69.99 however the products we sent you actually have a total retail value of $79. We hope you give us another shot!
Annoyed
by Renee written Apr 02, 2018
I ordered my subscription about a month and a half ago and was told three weeks ago I would get an email with tracking number. Still no package still no email. Emailed again and tried to call. About to cancel and just get my money back. This is a joke
Verified Purchase
F@*k Yeah!
by Lindsay written Feb 21, 2018
I absolutely adore all the toys I received in my first box. The anticipation of the second is welling up inside me. 😉
Verified Purchase
FRAUD
by Abigail written Dec 30, 2017
Do not order !!! No box ever arrived and no one ever responds. Looks good on the surface from website but they are just there to scam people now.
customer service is a joke
by Chicago616 written Oct 12, 2017
I have been trying to work with them for months to cancel my membership and get a refund for the box they sent after confirming my cancellation. It takes weeks and multiple attempts on my end before anyone responds and I still haven't seen a credit, even though the co-founder has been "working on it" for weeks. Save your time and don't do business with them.
Verified Purchase
by Erica written Aug 28, 2017
Great customer service
Verified Purchase
Sex box, oh how fun!
by Courtney written Mar 23, 2017
So just got my first box. Loved my special toys! Although the fishnet suit did not fit. I am 5'8 and chubby, with a long torso. So it didnt fit quite right on my chest. This is not a complete let down for me. Clothes are tough! The batteries that came with the one battery operated toy were dead, or the toy doesnt work at all. Ill be sure to update if it was indeed the toy being broken. All around, so far so good !!
Verified Purchase
First Delivery (Fantasy Box)
by Ebony written Nov 30, 2016
I'm very pleased with the outcome. I subscribed as a surprise to my Husband for our Anniversary. I didn't time it well and it came a month too early, but he was still pleasantly surprised. The toys seem to be good quality and at a fair price. I plan to try all of the boxes so I'll follow up. Enjoy!
Verified Purchase
View Details