Club Tac Supply Drop

Club Tac Supply Drop

by Club Tac
Can we say EPIC? Supply Drops that are loaded with everything you need to SURVIVE and Protect.

Plans as low as

$33.00/ month

Buying Options

Reviews (110)

Great box and great service.

Jun 27, 2022
Overall
Shipping
Quality
Curation
Rhett R.
1 Review
1 Helpful

I love all of the products I have received from ClubTac. I have been receiving boxes form them for 6 months now and the one time I had a issue with a missing part, they took care of it with no issue. Great box and great customer service.

Slightly Less Disappointed

Jun 14, 2022
Overall
Shipping
Quality
Curation
Samantha B.
1 Review
1 Helpful
Subscribed for 2 months

Edit!
The second box which was lacking in quantity made up for it in usefulness and quality. That still doesn't change the fact that not one person had looked at this in over a month almost 2 and that I still am unable to access my account due to the fact that I have an android phone.
I'm an outdoors loving gal who enjoys her tactical/survival gear. I placed my order on Cratejoy after a look at all the good reviews. Seemed like a reasonable deal. I did the second level up on their drop down list Standard instead of Basic. Paid basically $20 more a box because the description said the contents would be worth nearly twice the amount. Well, I recieved my first box and was pretty surprised by the contents. At fifty some dollars a box I got about 35 dollars worth of stuff. I will admit some of it is nice but the rest is just tid bits worth a couple bucks a piece. I signed up for a year's worth of boxes... that's a pretty sizable chunk of cash. I can understand that buying in bulk gets the business a discount per item compared to what someone could buy a single item for but I still feel like what was recieved wasn't worth what was paid. Definitely not what was advertised as at least $110 worth of gear. I hope the next box is more impressive. Also would like to add that user...

Verified Purchase

Could be better

Jul 10, 2022
Overall
Shipping
Quality
Curation
Chelsie G.
1 Review
Subscribed for 2 months

Not impressed, no info explaining the idea Behind each tactical item, a couple of the items are fine quality, the others are cheap.

Verified Purchase

Great stuff

May 31, 2022
Overall
Shipping
Quality
Curation
Mickael C.
1 Review
Subscribed for 3 months

Great stuff and their support staff is friendly and helpful. Will be a repeat subscriber.

Verified Purchase
Club Tac said...May 31, 2022

Hey Mickael,
We appreciate the kind words. We first want to apologize for the shipping delays and we are making up for it in the crates. Get ready, every crate gets better and better with the subscription. Have a blessed week.
ClubTac HQ

Cancel

May 27, 2022
Overall
Shipping
Quality
Curation
Leighton T.
1 Review
Subscribed for 2 months

Will not let me cancel my subscription.

Verified Purchase
Club Tac said...May 31, 2022

Hello Leighton,
We apologize you feel this way. However We have sent numerous emails and recorded calls with you on the phone explaining how to cancel your membership. ClubTac does not lock you in to anything but it is up to the customer to cancel their accounts. That is a security feature that can not be broken. If there is anything else we can do to help assist you please contact us again by phone 8552582822 we will do our best to help you. This review we believe is not fair. We sent your box within our shipping perimeters listed on our listing. We also sent you gear retailed WELL over what you paid. Thank you and have a blessed day.
ClubTac HQ

Quality

Feb 17, 2022
Overall
Shipping
Quality
Curation
Jessica P.
2 Reviews
Subscribed for 2 months

I liked the cooler back pack can get use out of it since it’s rain proof. Overall the quality is there in the products I received.

Verified Purchase

Get your subscription started today!

Feb 18, 2022
Overall
Shipping
Quality
Curation
Anthony A.
1 Review

Highly recommend. Amazing staff. Best items for the price. Get this subscription in your crosshairs and take the shot today.

FAN FREAKING TASTIC

Feb 15, 2022
Overall
Shipping
Quality
Curation
Anthony D.
1 Review

What a great box i received. It had everything i would need for a night in the woods which is exactly what i did the day i got the crate. The cooler backpack i got was extremely convenient. However instead of ice i used hot packs and got food to store in there and it was very well insulated for that. I dont think clubtac even knows it could do that. GREAT PRODUCT GUyS

Great Gift

Jan 21, 2022
Overall
Shipping
Quality
Curation
Jessie H.
1 Review
1 Helpful

I ordered 3 months of this for my husband, He absolutely loved it! It’s exciting getting it every month and finding new things that men love things they don’t normally buy for themselves or want to spend the money on. He is now able to try new things out and find things that he likes in that work good for him when he is out hiking and doing other manly stuff 😂❤️

GET THIS SUBSCRIPTION

Jan 20, 2022
Overall
Shipping
Quality
Curation
Alison S.
1 Review

I got this subscription for my husband and he LOVES it! I got him the premium subscription because we wanted the best products! It is 100% worth the money and more. It is awesome to see the different products and tools that you get EACH MONTH! My husband gets excited for every new box! The customer service is outstanding they are always there to help with any question! Shipping is fast considering everything going on with the holidays and pandemic! Amazing company, I would recommend this product to anyone who is looking for a badass subscription where you never know the type of products or tools you will receive. 5 stars isn’t enough!!

Cool Stuff

Jan 12, 2022
Overall
Shipping
Quality
Curation
Ash J.
1 Review

Finally got our first crate. It did take a while but i can only imagine with the hollidays and the pandemic. However it was worth the weight for us. We are happy with our gorilla grip gloves because who doesnt need gloves. My husband uses his bullet thermos for work everyday and everyone asks where he got it.

Club Tac said...Jan 12, 2022

Hey Ash & Jack,
We appreciate you guys coming over to this website to leave a review. You guys are awesome and we look forward to you guys receiving your next crate. Please be patient as we are waiting on your last custom item to arrive.
ClubTac HQ

waste of money

Mar 12, 2022
Overall
Shipping
Quality
Curation
Aurora H.
1 Review
Subscribed for 6 months

So regret this purchase!.. after the second box I knew it was a rip off. cheap carnival style items. they will tell you each shipment is worth $30 - $50 don't believe it.
I canceled my subscription right away. these guys are crooks.
cratejoy and clubtac are crooks. I get an email notification that its "on the way", "it's shipped" and "it arrived" all in the same doy. when I looked at the tracking, says it was delivered 11 days ago! what kind of service is this???

Verified Purchase
Club Tac said...Mar 14, 2022

Hello Aurora,
We apologize you are not liking you're crates. Every crate is always above value especially for basic trainings which is your membership level. You pay $36 a crate and we always go above that value. However if the gear is not pertaining to you because it is survival gear for new adventurers like yourself. If you are not into basic gear for survival we highly recommend upgrading you're subscription level. We still do not want an unhappy customer so if you could call 8552582822 and ask for Austin our manager he would love to make you happy.
ClubTac HQ

Terrible overpriced product

Mar 11, 2022
Overall
Shipping
Quality
Curation
Rob F.
1 Review
2 Helpful
Subscribed for 27 days

I ordered the highest tier box. I received 5 things and they were all CHEAP. I will not give my money to them again.

Verified Purchase
Club Tac said...Mar 11, 2022

Hello, Rob
We apologize you feel this way about you're recent crate. However, you listed you only received 5 items. When in fact you received 10 items with a retail value over $270. If there were things missing from your crate we would need to know about that and to be contacted. Our customer support line is 8552582822. To leave a review like this without contacting us to fix the issue seems a little unfair. We are always here and we have one of the best customer support teams in the US. Please contact us and ask for Austin he is our manager and will fix any issues you may have. Thank you and stay tactical.
ClubTac HQ

Pro box not worth $98

Feb 27, 2022
Overall
Shipping
Quality
Curation
Abby D.
1 Review
Subscribed for 1 month

Bought the pro box for my husband. Him and his friend who buy a lot of different tactical supplies say the box wasn’t worth what I spent. Items total around maybe 40 bucks. Was super excited to give it to him but unfortunately left us unsatisfied.

Verified Purchase

Great Company Great Gear PREMIUM IS BEST

Jan 12, 2022
Overall
Shipping
Quality
Curation
Colt K.
1 Review

Where do i start. I was with them through cratejoy before but decided to sign up directly with them. There is no difference but i just wanted my card in one place. However i love this company and have read some of these reviews and i am shocked. I have had every level from basic training aka BT all the way to premium which is where i am now. There is a dramatic difference in each box because of the price. If you are paying 30 some odd dollars for a survival crate you shouldnt expect tactical gear because all of that stuff is expensive. I know this because i called with the same issue and as a customer i was wrong because of the research the gentlmen had me do. All i can say is if you want better gear just upgrade. Dont be cheap and expect gold in a box. Basic Training and standard in my eyes were for people who are starting out in survival/bug out gear or they got it for their kids. Come on peeps

good customer service

Dec 20, 2021
Overall
Shipping
Quality
Curation
Sean R.
1 Review
Subscribed for 3 months

My review is more on the customer service side. I ordered this as a gift for my brother in law. It was shipped right away and his dog got ahold of it. When I called the company they gladly said they will replace the items and put them in the next box. Can't wait for him to get this next box and see whats inside.

Verified Purchase
Club Tac said...Dec 22, 2021

Hey Sean,
We appreciate the good review and we have something special going in that crate as well just as an apology for what happened with the carrier. Have a Tactical Christmas.
ClubTac HQ

Better than the rest

Dec 09, 2021
Overall
Shipping
Quality
Curation
Josh B.
1 Review
1 Helpful

What a time to receive such awesome useful tactical survival gear. I have been with many sub tac companies like battlebox, crateclub, bespoke, americas box, tacpak. ClubTac takes the win for quality and quantity. My box was packed full of amazing gear i can use for this winter. They have amazing customer service as well. They have an actually phone number you can call and get tons of info and they help you customize your profile so your gear is more customizable to you. All in all you can NOT go wrong with getting crates from clubtac great stuff guys thank you!

some products

Jan 31, 2022
Overall
Shipping
Quality
Curation
Kelli W.
1 Review
Subscribed for 3 months

Got repeats of the first box.

Verified Purchase
Club Tac said...Feb 01, 2022

Hello Kelli,
We apologize you felt that you have received multiple of the same items. However after looking through your crate we noticed there was nothing duplicate. You may have thought the 2 different gear guides you received for a bug-out-bag which look similar but are completely different with the knowledge tips it gives you one each gear guide. If there is anything you have issues or concerns please do not hesitate to contact us by phone at 8552582822. Thank you so much and have a great day.
ClubTac HQ

Ill be canceling

Jan 27, 2022
Overall
Quality
Curation
Marc B.
1 Review
1 Helpful
Subscribed for 3 months

Waste of $50 bucks

Verified Purchase
Club Tac said...Jan 27, 2022

Hello Marc,
We apologize you did not like your crate. However you paid $39 per box. You had 4 items in your most recent crate and just ONE of those items retailed at 34.99. Here at ClubTac we will always hand pick your gear and always go above value for what you paid. This is a basic training crate which is for starting out survivalist. Also we noticed you guys did not customize your gear through your online profile. This will help curate boxes more towards your lifestyle. You have to log into Clubtac. Cratejoy does not allow us to list the website to guide you to unfortunately. Please contact our manager Austin at 8552582822, he has something he would like to offer you.
ClubTac HQ

Not as expected according to images o sb

Jan 24, 2022
Overall
Shipping
Quality
Curation
Courtney P.
3 Reviews
1 Helpful
Subscribed for 3 months

Very disappointed with the items in the box.

Verified Purchase
Club Tac said...Jan 24, 2022

Hello Courtney,
We apologize you did not like your crate. However you paid $29 per box. You had 4 items in your most recent crate and just ONE of those items retailed at 34.99. Here at ClubTac we will always hand pick your gear and always go above value for what you paid. This is a basic training crate which is for starting out survivalist. Also we noticed you guys did not customize your gear through your online profile. This will help curate boxes more towards your lifestyle. You have to log into Clubtac. Cratejoy does not allow us to list the website to guide you to unfortunately. Please contact our manager Austin at 8552582822, he has something he would like to offer you.
ClubTac HQ

Epic Fail!

Jan 23, 2022
Overall
Shipping
Quality
Curation
Patrick N.
1 Review
1 Helpful
Subscribed for 3 months

Club TACky!!! Epic FAIL. Don’t waste your money.

Verified Purchase
Club Tac said...Jan 24, 2022

Hello Patrick,
We apologize you did not like your crate. However you paid $29 per box. You had 4 items in your most recent crate and just ONE of those items retailed at 34.99. Here at ClubTac we will always hand pick your gear and always go above value for what you paid. This is a basic training crate which is for starting out survivalist. Also we noticed you guys did not customize your gear through your online profile. This will help curate boxes more towards your lifestyle. You have to log into Clubtac. Cratejoy does not allow us to list the website to guide you to unfortunately. Please contact our manager Austin at 8552582822, he has something he would like to offer you. Please note...

Update…

Nov 22, 2021
Overall
Shipping
Quality
Curation
Carolyn T.
1 Review
Subscribed for 1 month

Ordered the Premium & Basic Kit on November 9th, received it today, Dec 4. Basic Kit is Basic…Premium Kit is pretty cool. Not gonna lie, I was getting worried at the time frame, but y’all came through. Had to have Hubby vet it, and his words, this is ‘tacti-cool as f$&@‘. Thanks so much!

Verified Purchase
Club Tac said...Nov 22, 2021

Hello Carolyn,
We apologize for any inconvenience. After looking through your account we have not updated tracking from your order THIS MONTH because we have not yet shipped it. You are a Premium customer so we make sure to get your Premium gear. There has been a massive supply issue and material issue going on within the nation if you are up to date with the news. We have responded to all your emails please make sure to check your spam for our responses. Please call our customer support line and ask to speak to a manager (855)258-2822.
CLUBTAC HQ

Rip Off

Jan 19, 2022
Overall
Shipping
Quality
Curation
Dale C.
1 Review
2 Helpful
Subscribed for 6 months

Last month this had Dr masks in it with a thermos. This month some parachute cord and a hands off door opener. This package is not for the tactical individual. I contacted them directly and they said I needed to upgrade to get the better items. Fool me once shame on you, fool me twice shame on me.

Verified Purchase

Present for my son

Dec 09, 2021
Overall
Shipping
Quality
Curation
Cindy H.
1 Review
Subscribed for 6 months

I haven’t actually seen the box. It was a gift for my son and I had it sent directly to him. But, he did call and said he loved it, so I’m guessing it was pretty awesome.

Verified Purchase

Disappointing

Jan 16, 2022
Overall
Shipping
Quality
Mark R.
1 Review
Subscribed for 6 months

I hope these boxes improve because the first one was
very disappointing

Verified Purchase
Club Tac said...Jan 17, 2022

Hey Mark,
We apologize you did not find your first crate AMAZING. The first crate is an "eye opener" for first time members. Yes every crate does get better as you proceed in your membership. We also noticed you have not customized your gear yet in your personal profile. If this would have been done before your first crate shipped the gear would have been more custom towards your liking. Please contact us at 8552582822 if you are having trouble logging in.
ClubTac HQ


Customers who bought this also bought...