Inspiration Cups Monthly Subscription

Inspiration Cups Monthly Subscription

by Inspiration-Cups
Locally roasted coffee & motivational booklets, and accessories to keep you inspired

Plans as low as

$28.75/ month

Buying Options

Reviews (7)

Cute box!

Jun 28, 2020
Overall
Shipping
Quality
Curation
Juliana J.
82 Reviews
38 Pictures
89 Helpful
Subscribed for 3 months

Super cute box, a nice little pick me up for your day!! Love the face mask and the journal!

Verified Purchase

Love My Inspiration Cups Subscription!

Dec 12, 2020
Overall
Tracie M.
1 Review
1 Helpful
Subscribed for 2 months

I subscribed to Inspiration Cups and each box contained a lovely array of coffee, coaster, candle, pen, candle and notebook/journal. It's a "feel-good" box that I really appreciate. I am even purchasing a box for 8 of my employees for the holiday! I know this is something will appreciate and love.

Verified Purchase

Alright Box

Sep 09, 2019
Overall
Shipping
Quality
Curation
Ema F.
1 Review
3 Helpful
Subscribed for 12 days

A very girly box. It came with a good amount of items fir the price, but again it was a very girly type box. I was hoping for a bit more towards the neutral side. Also the coffee was probably what I was most excited for but it's whole bean...so I don't even get to try it. Also there's nothing saying what type of coffee it is or anything.

Verified Purchase

Love it!

Sep 15, 2019
Overall
Shipping
Quality
Curation
Lucia M.
8 Reviews
6 Pictures
3 Helpful
Subscribed for 23 days

I loved this box. For the price staring at $16 if you subscribe annually, you can't go wrong. I received a beautifully packed coffee, 3 pocket sized notebooks, 4 greeting cards and envelopes, a sheet of mini cards that I loved, a pen and a beautiful necklace! I loved it!

Verified Purchase

Duplicate Boxes?

Dec 29, 2020
Overall
Shipping
Quality
Curation
Melinda C.
1 Review
Subscribed for 6 months

We received a box mid December that I ordered for a Christmas present, very cute and nice. Then received a notice that another box was coming. Assumed it was for the month of Jan, but it was the same box we had already received?

Verified Purchase

Received nothing

Apr 11, 2022
Overall
Shipping
Jennifer A.
1 Review
Subscribed for 1 month

Never got items gave 2 weeks to at least ship it out and no replies . Hope they enjoyed my 27 bucks

Verified Purchase
Inspiration-Cups said...Jun 06, 2022

Hello, Jennifer, sorry for the delay on our shipments. You should receive a full refund to your account. Again our apologies, as we were having some issues with our shipments.

Robbed

Apr 07, 2022
Overall
Deronza
1 Review
Subscribed for 1 month

Beware!!! I didn't receive a package and no response from this company when requesting a refund. You would receive no stars if allowed.

Verified Purchase
Inspiration-Cups said...Jun 06, 2022

Thank you for giving us a try. We apologize for the delay for the shipments. We processed a full refund to you account.