My Keto Snack Box is currently sold out!

Keto Snack Box

by My Keto Snack Box
8 - 12+ KETO & LOW CARB Snacks Delivered Monthly. Reach your fitness goals with My Keto Snack Box!
Free Shipping

Product Details

My Keto Snack Box - Curated Monthly Keto Snack Box

Enjoy low carb snacks with My Keto Snack Box subscription service. We provide variety of products for customers to try new things and still be able to enjoy guilt free snacks on your Ketogenic diet. Our service allows our customers to try out different food options that they normally wouldn't consider eating!
  • 8 - 12+ Keto & Low Carb Friendly Snacks
  • Less than 5 grams of carbs per serving
  • Get snacks delivered every month. Ships on the 7th off every month
  • Free Shipping Subscription
  • Try new and exciting Keto snacks! Always sugar free and no artificial ingredients

Customer Questions (6)

1

Q: What is the sodium content of items in this crate like?Asked by Matt E., May 2020

My Keto Snack Box answered...August 2020

Hi,
Each snack will vary on the sodium content. We make sure to provide the highest quality and Keto friendly products to help you with your Keto journey. To see previous products we've included, please see photos on the site or on our Instagram feed.
Thank you!
My Keto Snack Box Team


1

Q: Do you ship your subscription boxes internationally from the USA?Asked by Elizabethann T., February 2020

My Keto Snack Box answered...August 2020

Yes, we do! Choose your country when your checking out at the shipping detail page. Thank you


1

Q: Can you do a vegetarian or vegan box? TIAAsked by Marilee K., August 2019

My Keto Snack Box answered...August 2020

Hi,
We currently do not offer any Keto vegetarian or vegan boxes. As we continue to grow, we may consider offering this option to our customers in the future. Please stay tuned for any updates!
Thanks,
My Keto Snack Box Team


0

Q: Can I get a bigger box, please? Thats not a lot of snacks for a whole month! LolAsked by Anne H., March 2020

My Keto Snack Box answered...August 2020

Hi!
We currently do not offer a larger Keto snack box to order. Some customers like to order two boxes if they need more snacks. In the future we hope to offer a larger option and will keep everyone updated if we do.
Thanks!
My Keto Snack Box Team

Reviews (24)

Very happy!

Jan 11, 2022
Verified Purchase
My T.
1 Review
Subscribed for 2 years

My cousin gifted me a prepaid subscription last year and i've been subscribed since! The boxes offer a great variety of Keto friendly items (stuff i've never considered buying or even knew existed!). The Keto noodles and chocolate syrup are my top favorites from the last two boxes.
My last package was damaged and I reached out to them on Facebook chat through their website. Communication was a bit slow but they apologized since they were overloaded with the holiday rush. They ended up replacing my box immediately after providing proof. Very happy with everything

Cancel subscription

Jan 29, 2022
Verified Purchase
Marie A.
1 Review
Subscribed for 1 year

This my second request. I'd like to cancel my subscrition,please. Marie Akisawa

My Keto Snack Box said...Feb 05, 2022

Hi,
I have confirmed and your account is now canceled. We have refunded your last order due to the cancellation.
Thanks,
My Keto Snack Box

Forced this box on me, ignored requests

Dec 25, 2021
Verified Purchase
Sarah M.
1 Review
Subscribed for 6 days

Horrible customer service! Ignoring my refund request due to accidentally purchasing wrong box. Immediate requested when I realized. Nothing for six days, many many requests to cratejoy and seller. Got an email said to reply if I needed anything. So I reply before the box ever sent AND THEY STILL ignored me and sent the darn box anyway. I’m livid. Fourth dollars, my code didn’t even go through for my 20% discount. Just lots of disappointment from company and seller. I don’t want the freakin box!!!!!! I want my refund.

My Keto Snack Box said...Jan 11, 2022

Hi Sarah,
We apologize the box was shipped out before canceling your order. It has been a crazy holiday season and customer service has been trying their best to accommodate the holiday related inquiries. Our customer service representative issued you a full refund on 12/23. Hope you have a great 2022 and consider us again.
Thanks,
My Keto Snack Box

DO NOT BUY!

Nov 01, 2021
Verified Purchase
Edward P.
1 Review
Subscribed for 21 days

Horrible customer service. The listing says the first box ships out right away. I purchased this subscription over a month ago and have not received anything. I emailed the seller through cratejoy multiple times and did not receive a single response to my issue. I'm approaching the date for my next payment on this subscription and have nothing to show for it. I will be cancelling and disputing charges with Capital One since the seller will not respond.

My Keto Snack Box said...Nov 17, 2021

Hi,
We have not received any of your emails and we’re not aware of the issue. Our team has reached out to you to find a solution to your issue and haven’t received a reply. You had one subscription order before canceling and the box was delivered. The tracking for that order is 9405509205568818142909

fun but repeats to many products

Jun 19, 2021
Echo M.
1 Review

received this subscription as a gift for Christmas. Have really enjoyed until I received my most recent box which had 5 same products and flavors and two of those copied from the last box I receive. I don't mind getting the same type of product but if it's a different flavor.

Love our monthly My Keto Snack Box!

Dec 07, 2020
Verified Purchase
Davie L.
1 Review
1 Picture
Subscribed for 1 year

We LOVE this Keto box. It’s been great since our 1st box. Our family of 4 looks forward to it every month to try new Keto friendly snacks. We’re adjusting our lifestyle and this has been amazingly helpful. Just made 2 gift orders for the Aunt and MIL!

Nice selection

Feb 13, 2021
Verified Purchase
Julie M.
1 Review
Subscribed for 15 days

Nice selection of items. Great customer service.

Less shakes please and more snacks

Feb 12, 2021
Verified Purchase
Jen K.
1 Review
Subscribed for 6 months

I was very excited after seeing the previous boxes to order this but have been disappointed with the first 2 boxes... lots of shake pouches and not the “snacks” I was hoping for. Hoping it will get better but if not we definitely won’t be renewing.

Great Service

Dec 16, 2020
Verified Purchase
Anne M.
1 Review
Subscribed for 3 months

great service

Wonderful box not so wonderful products

Nov 14, 2020
Verified Purchase
Larry D.
1 Review
Subscribed for 20 days

I got the Keto Snack Box in the mail very quickly. The number of items was a nice surprise and i was very happy when I opened the box.
Some of the products were not that great. The Fbomb pork jerky was just nasty and the ketomania wonder food paste gave me bad stomach cramps. The peanut butter bar was tasteless. This is not My Keto Snack Box responsibility that the products were on the poor side of taste.
I would definately suggest this box but not some of the products inside.

Photos from reviews of Keto Snack Box


Past boxes from Keto Snack Box


My Keto Snack Box was featured in these articles…


My Keto Snack Box appears in these collections...


Last Minute Gift? No worries.
Download and print this note to let them know their gift is on the way.

Shipping Policy
Orders placed today ship by September 21
Following Boxes will ship on the 7th of every month.
Renews monthly on the 21st
We will ship every 7th of the month! (First box ships out immediately)
Cancellation & Refund Policy

Questions for My Keto Snack Box?