The premium horror, mystery and thriller subscription box. We ship your box in less than 48 hours!

Plans as low as $16.00 / month

My Thrill Club! reviewsReviews

Write a Review

Buyer/reader beware

May 28, 2020
Jerome K.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 1 month
Overall
Shipping
Quality
Curation

I bought this box for my Mom for Mother's Day. She likes Jon Grisham style of books. When I inquired about it, Thriller was recommended. The books that were shipped were nothing like that at all. One about the Donner Party & something else. I contacted them & they said they'd send a more "who-dunnit" style, yeah those were just as bad. Glad I only did the 3 months because my Mom is getting books she'll never read. Oh well, live & learn I guess. I'll just never be using them again.

Verified Purchase

A disaster of a gift

Oct 12, 2019
Nancy C.
1 Review
6 Helpful Votes
Subscribed for 3 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

I ordered a 3-month non-renewing gift subscription for Mother's day which would send her 2 hardback and one e-book per month, or 9 books in total. What a disaster! The first month 2 hardbacks and no e-books arrived. The next month, nothing arrived. I contacted TC to complain and she received an e-book. Only then did I find out that you must download and use a specific reader instead your preferred reader. Two more hardbacks arrived and no e-books. I checked my account and discovered that despite what my receipt said, they had enrolled me in an automatic renewal plan. I contacted them again, told them to cancel any renewals, and said that they still owed her 2 hardbacks and 2 ebooks. They promised to send them September 1. Guess what? It is mid-October and no books have arrived. It seemed like a great idea but I will never give a subscription gift like this again. My mother said yesterday that she no longer wants the missing books, she wants a refund!

Verified Purchase
My Thrill Club! said...Oct 12, 2019

Hi Nancy, I truly apologize for messing up your order. There is no excuse but we have just moved to a larger warehouse and updated our shipping software and it has taken much longer than expected. I have gone into your account and completely refunded your money. Apologies again, we are better than that!

Taking my losses.

Mar 04, 2020
Quatay Y.
1 Review
2 Helpful Votes
Subscribed for 7 months
Overall

I've been given the run around for 2 weeks now after "a simple mistake" in which they've mailed me the same set of books, they corrected it by delivering another set of the same books. So now I sit here with three thrill boxes, 6 of the same books and just taking my losses because 2 weeks of emailing for nothing is not worth it. Never spending another dime here.

Verified Purchase

never received any of my orders

Jan 04, 2018
Susanne
1 Review
2 Helpful Votes
Subscribed for 2 months
Overall

I would actually love this give the rating a zero. They charged me for the first month and I never received anything and they charged me again for the next month. I tried to contact them with several emails and never received a response back. I emailed any contact possible. Finally received an email and got my money back for the first month. I decided to just see if I will receive the next month. Thinking the first time was just an accident. Nope never received the next month either. I never received any packages from this monthly subscription so I had to cancel. They charged me for the second one, never received it still to this day and never got a refund either. Not worth it at all. I rather just choose my own books and movies and not go through all this hassle. Worse monthly subscription ever. I even emailed them to check to see if may they have the wrong address. Nope they have the right address, they just enjoy taking your money without sending anything out.

Verified Purchase

I'm so done

Mar 03, 2018
Brittney W.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 7 months
Overall

Going on 5 months of begging them to cancel my subscription. At first it was only going to be temporary so I could get caught up but then they never stopped charging me. Then I never got anymore boxes. I've emailed them twice a month and on the verge of taking legal actions. Which is STUPID because cause it's a freaking subscription box! I guess they're great if you want the subscription for forever but good luck trying to cancel. As soon as they give me my refund for not getting any boxes since November I am DONE with them!

Verified Purchase

Not worth the money

Jan 24, 2019
Renee J.
5 Reviews
2 Helpful Votes
Subscribed for 7 days
Overall

Tried one box and received two books, one of which was not new. Canceled my subscription and do not recommend.

Verified Purchase
My Thrill Club! said...Jan 28, 2019

Hi Renee,
I’m sorry we let you down. Both books should have been new. If you will send me a picture of the hurt book I’m happy to replace it for free. You can send the picture here: service@mythrillclub.com<mailto:service@mythrillclub.com> I look forward to helping further. -Dan

Still no refund

Aug 02, 2018
Kelly T.
1 Review
Subscribed for 29 days
Overall

I was told I would receive a refund for the double charge. However, I still have not received my refund and it has been 2 weeks. I am told that the representative for the company is, "on his way back to the office" or "will get it process when he gets back to the office". I am very frustrated with this!

Verified Purchase

If zero stars were an option!!!

Jun 24, 2018
Laura L.
1 Review
Subscribed for 2 months
Overall

Have already sent an email of my severe disappointment. Signed up for 3 months and 1st 2 boxes are exactly the same books. Complete waste of money. I hope someone contacts me.

Verified Purchase
My Thrill Club! said...Jun 25, 2018

Hi Laura,
I refunded the total amount of your subscription. When I went into your account to refunded your money I noticed you included your physical address twice, this is the reason you received 2 shipments of the same books. Our warehouse system read those two addresses as two orders (if you’ll notice both boxes were sent on the same day). I’m sorry you had a bad experience with us. If you need any further help please let us know.

Oh well

Aug 02, 2017
Akiko J.
1 Review
Subscribed for 3 months
Overall

I got a 3 month subscription box as a gift for my dad. He just recieves the 2nd box and told me he thought the books were awful.
One man's opinion!

Verified Purchase

Abysmal service

Dec 27, 2017
Meghan R.
1 Review
Subscribed for 1 month
Overall

I placed my order on 12/10/17, expecting the subscription box to arrive in time for Christmas as the website promised it would be shipped within 7 days of the order. I wanted to get the tracking information to see when to expect it so I emailed the support email. After sending email after email for days getting no response from the business, they finally responded to blame FedEx for slow delivery. I asked for the tracking number so I could follow up with FedEx and at that point they admitted that they had never actually shipped my package. I was shocked that they gave me such a run-around for days, knowing they had somehow ignored my order, and then only admitted it too late for the shipping issue to be corrected before the holiday. Truly appalling service. The representative apologized and promised to overnight the package on 12/26/17 and send me the tracking. I never heard back. I tried emailing again, contacting them on Facebook, calling, and even submitted a message to them via the BBB: nothing. This level of service just boggles my mind and I would never be so naive as to place an order through this company again. I still don't have the Christmas gift I ordered as of yet and the company is, by all appearances, doing nothing to correct this. Stay away.

Verified Purchase

Pissed

Jun 13, 2017
Foxy K.
1 Review
Subscribed for 3 months
Overall

I ordered on the 13th of last month and have not received my first box. It's the 13 of June. The boxes were to be "shipped within the first week", that was a week ago. I've emailed them and have received NO REPLY. They've already taken my money. WTH?!

Verified Purchase

Not impressed.

Sep 06, 2017
Hilary F.
1 Review
Subscribed for 1 month
Overall

Package tracking was invalid. Contacted customer service for help and did not get a response.

My Package was sent about a month ago according to the email received by my thrill club, but I have yet to receive it.

I am willing to pay a little more for good customer service and timely arrival of package.

Will be cancelling my subscription.

Verified Purchase

Missing a box

Dec 30, 2017
Tracy M.
2 Reviews
Subscribed for 2 months
Overall

Received the first box which was great my son loved it. Paid for the second box and a week later I cancelled my subscription due to financial reasons. Did not get a refund which was fine but didn’t receive Dec box either. I have tried and tried to email the seller but it won’t send. I’m hoping to reach them this way. I want to reopen my account but I’m hesitant until this is resolved. Please advise

Verified Purchase

Confused

Jan 25, 2018
April S.
1 Review
Subscribed for 2 months
Overall

I was super excited to try this club because I love mystery, thrillers and horrors. I received my first box which was supposed to be horror. The movie is some cheesy B movie zombie musical. And on of the books was a women’s fiction comedy. The other book is a horror. I’m so confused by these selections and pretty disappointed. I’m just glad I had a coupon code so I only paid $10. I more than likely won’t continue my subscription. So disappointed. 😠

Verified Purchase
Buying Options