Comma Vintage

The Vintage Menswear Subscription Service

Take $10 off your order with code "TAKEPAUSE"
Plans as low as $59.99 / quarter
Product Overview
  • We ship 2 to 4 weeks after the subscription is paid. This gives us time to find the perfect item, as we may not yet have it in our inventory. The sizing & preferences survey is emailed immediately after payment. Gift recipients will immediately receive their survey if their email address is entered. The "Wait until ship" option doesn't apple here.
  • Ships worldwide from United States
  • Subscriptions automatically renew. Cancel anytime
Vintage Menswear Curated for You.
Comma delivers curated boxes of vintage menswear. We specialize in quality American-made clothing from legendary brands, including Levi's, Pendleton, L. L. Bean, Nike, Champion, and more, as well as forgotten makers from decades past. Please see our FAQ before subscribing.
  • 1-3 pieces of authentic vintage clothing
  • Personal note included
  • A 1 year subscription = 4 shipments
  • Keep what you get! No styling fee.

Questions

3

Q: Will I get to personalize what I what and don’t want?Asked by Gabriel B., May 2019

Hi Gabriel,
Thanks for the question! After purchase, you will be emailed a comprehensive preferences survey in which you can detail your size, style preferences, and more.
If you love vintage t-shirts, you'll be able to tell us and we'll be sure to send some. If, for example, you're allergic to wool or you live in too hot a place to ever wear a sweater, you can tell us and we wont send you any.
I hope this answers your question!...

by Michael P., May 2019

1

Q: I’m 6’3”, 170 lbs, so finding vintage clothes that are long enough without being way too wide is really tough. How does this service do in matching the clothes in the boxes to the size needs of the customers?Asked by Adam Z., May 2019

Hi Adam,
We match customers via a comprehensive style survey delivered by email after subscription.
You're right that finding vintage clothing in tall sizes can be difficult. But because we acquire vintage clothing at scale and maintain a warehouse of vintage inventory, we're never had a subscriber we couldn't service. Dozens of our subscribers are 6'3" or taller.

by Michael P., May 2019

1

Q: How is your size inclusivity? Many menswear sub boxes don't carry my size: 27" trouser, xs shirt, 7 shoe. Do you accommodate smaller gentlemen?Asked by Ivory K., March 2021


1

Q: Are you able to cater to larger sizes sizes? I am 6’ 300 lbs, wear a XXL regular fit shirt and 42 waist. Asked by A R., December 2020

Comma Vintage reviewsReviews

Write a Review

Great first box!

Apr 06, 2021
Gregory W.
1 Review
Subscribed for 30 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

It was really, really cool! Loved all three pieces, each was in pristine, as-new condition and very cool. Only thing I would change is I’m not a big fan of the 70s wide collars, but that’s the only thing. Super excited for the next box! They even through in a bit of lagniappe, a tie clip accessory, a very nice surprise.

Verified Purchase

Awesome!!!!!!!!

Mar 24, 2021
Aaron D.
1 Review
Subscribed for 1 month
Overall
Shipping
Quality
Curation

This was an awesome experience. I literally was gushing when I got my box. They do an awesome job!!!!!!!

Verified Purchase

My 2 cents.

Mar 29, 2021
Tzvi F.
1 Review
Subscribed for 4 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

So far got 2 boxes. Love the stuff. Very unique. Everything fits well. Little too much flannel but loving everything else. Really nice finds. 👌 no more flannel please. Lol looking forward to my next box. Thanks again for the amazing customer support.

Verified Purchase

🔥 FIRE

Jan 30, 2021
Kandace W.
3 Reviews
1 Helpful Vote
Subscribed for 1 month
Overall
Shipping
Quality
Curation

Can I just say this box is amazing! I just received my first box and they did a great job picking the items for me. I wore the sweater and got a ton of compliments. I gave them suggestions and they listened. This box is fun for the money and great value .

Verified Purchase

Completely Wonderful

Nov 26, 2020
Katie C.
1 Review
Subscribed for 25 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

Thoughtful, well-curated, personalized, great value!!!

Verified Purchase

Fantastic!

Oct 22, 2020
Eli W.
1 Review
Subscribed for 1 month
Overall
Shipping
Quality
Curation

I am thrilled with the quality, curation, and attention to detail at this box. LOVE what was sent and how closely they paid attention to what I liked. Subscribed for a full year and if the other boxes are like this one I will renew. Highly recommended.

Verified Purchase

Neat, retro, but doesn’t fit

Apr 06, 2021
Patty D.
1 Review
Subscribed for 5 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

I bought this as a gift for my husband. So far the items have been really cool and brought back neat memories from his childhood. The only thing I would change is the size of the items have not always been on par with my husband’s size. Actually, every box has been one size under the size my husband sent in with his profile, rendering those items unwearable to him. It’s sad, because as I mentioned, they are neat, but aside from 2 T-shirts, nothing has come in his size thus far.

Verified Purchase

Cannot recommend this box enough!

6 days ago
Kenny S.
1 Review
Overall
Shipping
Quality
Curation

I love this box. They are extremely communicative with you to help make a box that is specific to your tastes and interests. It truly feels like someone is going into vintage stores and shopping just for me, which it turns out, is what is happening. Every box comes with a personal letter typed out just for you explaining what you have received and why it was chosen for you. You can also follow them on IG and comment on clothes they find, and they remember that you comment, and maybe even send you that piece of clothing. It is the best.

Clothes

Mar 13, 2021
Heather M.
1 Review
Subscribed for 1 month
Overall
Shipping
Quality
Curation

I bought this for my husband. We were disappointed. The jacket that was in the box was very short ... so small in fact that it barely fits me and I’m 4’11”. My husband is 5’10” and there’s no way this would have fit. We also received a flannel shirt and although it was closer to fitting .. it was missing a button. Just not worth the money.

Verified Purchase
Comma Vintage said...Mar 13, 2021

Hi Heather,
We're sorry to hear about your negative experience with our product. Based on our records, we shipped a selvage denim jacket and a heavy cotton flannel shirt.
I apologize for the missing button and bad fit on the jacket. We do try to keep an eye out for missing buttons and to account for things like discrepancies in vintage sizing and fit, but we cannot always get it right.
Clearly, we did not get it right this time. I'm happy to issue a full refund on your order. Thanks for giving us a shot!

Disappointed

Dec 22, 2020
Maria C.
1 Review
Subscribed for 22 days
Overall

Never received my order

Verified Purchase
Comma Vintage said...Dec 23, 2020

Hi Maria,
According to the tracking information we provided with your shipment, your order is currently in transit. We shipped it on December 12, within our stated shipping timeline of 2-4 weeks, but unfortunately much of the mail is backed up this time of year. We apologize for the inconvenience.

Subscribe Now