Spice Madam Monthly Subscription

by Spice Madam

Awarded best global spice, recipe, and culture subscription box!

52 reviews

Plans as low as

$18.33/ month

Buying Options

Reviews (52)

Horrible customer service

Dec 18, 2020
Overall
Shipping
Heather B.
1 Review
2 Helpful
Subscribed for 4 months

There has been zero communication with this company. I have tried contacting them through cratejoy as well as calling them directly to find out when my box will finally ship. Not a peep from anyone. According to tracking, my package has been sitting in "pre shipment" for the past two days, despite the fact that I ordered in late Oct. and it was supposed to be a gift for this weekend. $60 down the drain...

Verified Purchase
Spice Madam said...Dec 18, 2020

Hi Heather! We understand your frustration and would love to be able to address your concern here. We left 2 voicemails previously and looks like as you sent your concern through the Cratejoy platform, we were able to close the loop there and mark it resolved through that channel. To confirm on our previous message - the shipped box was delivered to the address on file in November and we had called to check if you wanted future boxes to go to a different address. We have also refunded you for this box and sent you a note telling you that you were welcome to keep the received box, on us - just a little token of goodwill and cheer :) We wish you the...

May 26, 2019
Overall
Shipping
Quality
Curation
Christineandersen
1 Review
1 Helpful
Subscribed for 6 months

I really loved this box but when I went to cancel, it isn't working. I have canceled THREE times now and have been charged THREE more times that I didn't want. Apparently canceling doesn't take.

Verified Purchase
Spice Madam said...May 26, 2019

Hi Christine! Thanks for your note - we have resolved this with you in the email you sent and it looks like your cancellation never went through from your end, however we are happy to help - we have taken care of your cancellation and also refunded you :) We are always here to help and we are glad you loved your boxes that you received! Hope you have a wonderful week!

Seller won't answer mails

Dec 15, 2020
Overall
Shipping
Quality
Curation
Eva L.
1 Review
1 Helpful
Subscribed for 4 months

Total lack of customer service.
The Cratejoy support team is being really helpful and doing their best but Spice Madam won't even answer my mails.

Verified Purchase
Spice Madam said...Dec 17, 2020

Hi Eva! We attempted to reach you several times and looks like we were able to resolve this for you through Hailey!

Better be worth it

Dec 26, 2020
Overall
Kurt N.
1 Review
Subscribed for 7 months

I just purchased a year long order of spices for my daughter in law for Christmas. If I had read reviews before hand, I would not have purchased. It was on her gift list.
I was checking my order and saw several poor reviews. If my daughter in law is not happy
With vendors promise, I will immediately cancel order.
For over 200.00 dollars, this better be outstanding....
Susan Nolin

Verified Purchase