💝 Spreading wellness and self-love through clean, balancing self-care products and spiritual tools

Plans as low as $20.67 / month

Feeling Fab - A Box of Wellness, Self-Love and Self-Care reviewsReviews

Write a Review

Way Overpriced and it arrived Late!

May 13, 2020
Bret M.
1 Review
3 Helpful Votes
Subscribed for 8 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

$101 for about $10 worth of product. To be fair, there are 2 more on the way. So I guess it’s only 3 times more than you could buy it for yourself in a store.

We tried this out for a Mother’s Day gift for my wife. It was guaranteed to arrive on time. Not only did it arrive 2 days late, it was also a major disappointment! A few random sample sized products and a little pink rock. No card explaining what the different items are. It seems to be very overpriced for the few small items in the box. Very underwhelmed and I’m left feeling terrible. My hard working wife not only got her Mothers Day gift late but it also sucked. My wife said, “I hope you didn’t pay a lot for this.” So there’s that... Please save your money! Maybe just stick to flowers. I tried to do something different, don’t make the same mistake!

Verified Purchase
Feeling Fab - A Box of Wellness, Self-Love and Self-Care said...May 13, 2020

Dear Bret,

Sorry, you are disappointed with our service and your Feeling Fab box this month. I am sorry your wife wasn't able to open her box on Mother's Day and had to do it two days later instead. Misleading and letting down our customers is never our intention. The plan was always to work hard and do our best to make sure all gift packages are out and on their way on time. However, we are also forced to deal with what we have. Our state's government decided on expanding closedown for another month. The USPS system is stressed out to the maximum; there is a backlog of packages, and shipments are getting delayed.

I am also sorry you were disappointed with the products in...

Junk

Jun 20, 2019
Stephanie A.
1 Review
2 Pictures
7 Helpful Votes
Subscribed for 1 month
Overall
Shipping
Quality
Curation

What did I just open?! This box seems less curated and more like it’s just filled with a random assortment of overstock junk. Super disappointed. I also do not support your inclusion of skinny tea... this is flaunted as a wellness box and then you are promoting the use of laxative tea to meet unrealistic body standards? I noticed last month there were “skinny” bath salts as well. This month was one bag of skinny tea, a few bags of another tea, a “citrine” necklace that I’m pretty sure is plastic (I put it next to real citrine for reference lol), a few face masks, a body butter, a lip/cheek tint and... butterfly temporary tattoos?? What am I, 12? Blech.

Verified Purchase
Feeling Fab - A Box of Wellness, Self-Love and Self-Care said...Jun 20, 2019

Thank you so much for taking the time to review Feeling Fab Box – we always appreciate hearing from our customers! I am very sorry you are not satisfied with your box. While you are right that some of the products in this box came in travel and luxury sizes, we did include 10 different products this month! We always do our best to offer our customers the best possible value for their money and we strive to provide only products that are of the highest quality, mostly organic, natural and safe to use. Our July Box has a selection of wellness and self-care items from our partners made with love and care. All the items inside this box total up to a retail value...

Save your money. There is a better box.

Jul 18, 2020
Jamalin D.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 3 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

I received a 3 month gift subscription. I've received three boxes. The first one was decent. The second one seemed like it was picked out for a child. Temporary tattoos. The third one isn't that great either. It's JULY and hot out. I received a melty chocolate raspberry protein bar (thanks!) and a hydration serum that says to keep refrigerated. Ha!

I had an issue with a product in box number two. I received a lip gloss with ingredients marked out in black permanent marker, which to me seemed shady and was unsettling. I emailed stating concerns but never got a response. I received an email asking me to rate my box, which I did. No response. Seems unprofessional. Save your money. There is a better box out there.

Verified Purchase

Chose something else

Jul 18, 2020
April R.
8 Reviews
1 Picture
2 Helpful Votes
Subscribed for 5 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

It definitely was the worst box I have ever received. The contents were irrelevant and not even full sized. I begged the seller to let me cancel because the box because it was completely not something I enjoyed. Instead she ignored me, and sent the boxes that were pretty much discarded. This is not a box for quality or even with any type of theme. Don’t waste your money on this box. There are many more quality boxes to chose from.

Verified Purchase
Feeling Fab - A Box of Wellness, Self-Love and Self-Care said...Jul 18, 2020

Hi April,
Thank you for your feedback. I am very sorry you are disappointed with your box. We honestly try very hard to delight all our customers. Our aim in curating our collections is to help our customers to discover the best boutique brands of natural, clean, cruelty-free self-care products, and we inspire our followers to incorporate these amazing clean products into their daily wellness rituals. Most of our vendors are small local businesses, owned by hard-working women. Your July box has seven products and a self-care card, and has a retail value of $120. The Hydrating Serum by EVOLUE retails $68 on their website and was formulated to improve the skin's natural balance. Thinking Egg by ORIJIN is a unique mindfulness tool and retails...

Not worth it

Sep 23, 2020
Jennifer G.
1 Review
Subscribed for 1 month
Overall
Shipping
Quality
Curation

Very small box with products from Korea I have never heard of.

Verified Purchase

Doesn't ship on time

Apr 16, 2020
Abigail A.
1 Review
2 Helpful Votes
Subscribed for 10 days
Overall
Shipping

Unsure on quality of products because I haven't received my box yet. It says they begin shipping on the 10th, so I ordered this as a gift for a friend who's birthday is the 19th. It's the 16th today and box still hasn't shipped. I was told 3 days ago it was going out the next day and still has not shipped.

Verified Purchase
Feeling Fab - A Box of Wellness, Self-Love and Self-Care said...Apr 16, 2020

Dear Abigail,

I am very truly sorry that we weren't able to make sure that your friend's gift box was shipped a couple of days sooner. As I communicated to you over the email, our small business is very profoundly affected by the pandemic. Everything from our supply chain to the direct Feeling Fab team has been impacted leading to unavoidable delays in shipping. We are working with a greatly reduced staff under less than ideal circumstances but we are shipping boxes. Abigail, as I mentioned in my email, our shipping cycle start on the 10th of the month, however, it doesn't mean that every box gets to be shipped out on that day. It takes us 4-5 days to get all the boxes out, and...

Not Worth the Price

Mar 31, 2020
Andy H.
4 Reviews
23 Helpful Votes
Subscribed for 26 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

Cheap Items - really not worth the price! Save yourself some money and visit your local dollar store!

Verified Purchase
Feeling Fab - A Box of Wellness, Self-Love and Self-Care said...Apr 01, 2020

Dear Andrea,

Thank you for your review of the December box that you received from us three months ago. We're bummed to hear that you were not satisfied with your Feeling Fab box. We wish you contacted us about it sooner, so we would be able to address your issues and find a way to make it right for you. Generally, our December boxes were very well-received and liked. The retail value of our December box was $100+ with a total of 8 products. Every item was full retail sizes and you can go directly on the retailer's website to confirm and purchase the items. We're sad to see you go so soon but appreciate you for giving us a try! ~Team Feeling Fab

Very cheap

Feb 19, 2019
Davie H.
1 Review
2 Helpful Votes
Subscribed for 1 month
Overall

I paid for the January box, but never got it and was told I would have to wait until February because ‘I missed the cut off day,’ when my bank statement clearly shows I didn’t. I was going to be charged for a 2nd box because I was to receive my 1st so I cancelled it and I’m glad I did. This is not worth $30 a month. It is all cheap samples I could’ve picked up at Walmart for way less. This was supposed to be something fun I did for myself only it’s been stressful and disappointing.

Verified Purchase
Feeling Fab - A Box of Wellness, Self-Love and Self-Care said...Feb 20, 2019

Dear Davie,
Thank you for your feedback. I am very sorry you are disappointed with your
box. While we always do our best to offer our customers the best possible
value for their money, we strive to provide only products that are of the
highest quality, organic, and made in small batches. Our February Box has a
selection of all natural items from our partners made with love and care.
All the items inside this box total up to a retail value of over $65.

I am sorry to hear this box wasn't a good fit for you. We aim to satisfy
everyone but unfortunately, there will be some customers such as yourself
that are not satisfied. We really appreciate your feedback as we curate our...

Not Happy

Apr 30, 2019
Kristi H.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 22 days
Overall

I ordered this as a gift and when I found out the products that she received, I was very disappointed as was she. I wanted a nice gift and this was not it.

Verified Purchase
Feeling Fab - A Box of Wellness, Self-Love and Self-Care said...May 01, 2019

Dear Kristi,

Thank you for your feedback. I am very sorry you are disappointed with your box. While we always do our best to offer our customers the best possible value for their money, we strive to provide only products that are of the highest quality, organic, and made in small batches. Our April Box has a selection of all natural items from our partners made with love and care. Every product included is lovingly made in small batches by hard-working women and men.

I am sorry to hear this box wasn't a good fit for you. We aim to satisfy everyone but unfortunately, there will be some customers such as yourself that are not satisfied. We really appreciate your feedback as we curate our boxes...

CANCEL ME, PLEASE

Oct 21, 2018
Johanna B.
2 Reviews
1 Helpful Vote
Subscribed for 2 months
Overall

CANCEL ME!!!

Verified Purchase
Feeling Fab - A Box of Wellness, Self-Love and Self-Care said...Oct 25, 2018

Dear Johanna,
I am very sorry you are unhappy with our subscription and our service. We truly take our customer service very seriously. We aim to satisfy everybody and often go beyond and above striving to provide our customers with the best possible experience. We always appreciate ALL feedback, good and bad, as we curate our boxes largely based on the feedback from our customers. And your case was no exception. We received an email from you stating that you were upset with your monthly subscription got renewed about a week ago. Within a few hours upon receiving your email we canceled your subscription for you, and we refunded the renewal amount in full. We notified you about your cancelation and refund right after. Johanna,...

Buying Options