Goddess Provisions

by Goddess Provisions
Monthly box with crystals, aromatherapy, natural beauty products & spiritual tools
1552 reviews

Plans as low as

$27.75/ month

Buying Options

Goddess Provisions reviewsReviews

Write a Review
1552

Absolutely dissapointed

Feb 25, 2019
Anne-laure F.
1 Review
3 Pictures
21 Helpful Votes
Subscribed for 1 month
Overall

I was really waiting for my box and had some expectations.
1st: I received it 10 days later because of the shipping in Canada
2nd: I was really surprised to see a super small box
3rd: The total value is probably around 10 $US and far away from "100$"
4th : Like some other products in the web, the pictures on the website and socialmedia looks WAY MORE better than the reality.
-The crystal is not a really good one ( I'm used to buy somes),
- I received some chocolates - no link with spirituality-
-the "wodden crystal sphere" is absolutely cheap and certainly not in wood. If you want a really good one you actually have to buy one with "the special code".
- The" cosmic dust spray" is just a small plastic bottle with water smelling miont inside and a label !!!
Well, they obvisouly have a superb marketing team and strategy trough Instagram, newsletter and editorial content.
But at the end the product themselves are absolutely cheap, not spiritual or sacred.
I totally recommand to AVOID this box. It's just marketing business toward a target who does not have deep knowledge about spiritually and buy Dream, hope and a brand trough instagram.

Verified Purchase
Goddess Provisions said...Mar 01, 2019

Thanks for your feedback Anne-Laure. We aim to ship all boxes within 1-4 business days after each month begins. Sometimes the boxes get held up in customs, which I know isn't fun. I wish we had more control over international shipping delays. We're focused on providing lots of value and high-quality products to our subscribers by working with partners who use organic, all natural ingredients and often hand-make their products with a whole lot of love and care. Our Cosmic Connections Box was packed with items that totaled up to a retail value of over $100+ including a cute celestial pillowcase. The crystal sphere stand is made with a mix of oiled woods so it's durable and the Cosmic Dust Spray features ingredients like Pomegranate...

Disappointed

Jan 19, 2021
Keri S.
1 Review
2 Helpful Votes
Subscribed for 12 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

Very disappointed I thought the box would be bigger and coke with better stuff than I received..not worth the $33 the box is tiny and barely comes with anything interesting or good in it

Verified Purchase
Goddess Provisions said...Apr 23, 2021

Thank you so much for sharing this feedback with us, Keri. We will definitely share it with our team so they receive it and can continue their efforts to be really mindful when choosing the items that go in our box. We work with partners who use organic, all natural ingredients and often handmake their products with a whole lot of love ❤️ Our January Box was packed with items that totaled up to a retail value of $100+. So sorry to hear this month’s box wasn’t a good fit for you, but we’re looking forward to you seeing what we have in store next💫

What a Disgrace

May 26, 2021
Janyce R.
1 Review
Subscribed for 26 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

I am cancelling this subscription today. Very very disappointed. A reusable q tip. That’s disgusting, a tiny pebble, a tiny pair of socks no chance those are fitting, a bag for a plant??? Come on. I paid for this box to ship to Canada took over a month. This isn’t worth $10 let alone what I ended up paying for it. What a joke.

Verified Purchase
Goddess Provisions said...May 27, 2021

Thank you for your feedback, Janyce! We're focused on providing lots of value and high-quality products to our subscribers. We work with partners who use organic, all natural ingredients and often handmake their products with a whole lot of love. Our May Box was packed with items that totaled up to a retail value of $100+.
We like to explore a variety of themes to make sure that we can introduce ideas and products that customers may not have thought to try out :)
As for the socks, it does look like we've received a bit of a smaller pair than expected, so I've added you to our list to be resent our larger sizes as soon as they reach us in the shop!
So sorry to...

Account Charge Happy

Dec 28, 2020
Meah
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 5 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

I subscribed for 3 months, and after that I tried to unsubscribe. I continued to receive the boxes, as well as when it came, I always got 2. I tried contacting someone but could never get any answer and got something automated. I have received numerous account charges, one for $100, which I’m not even sure what for, and an additional $33 for that months box. I woke up to another account charge and emailed and got “we’re not answering for the holidays” which is absolutely ridiculous. The answer should be, “sorry we never answer”

Verified Purchase
Goddess Provisions said...May 26, 2021

Hi Meah, thanks so much for sharing your feedback with us! I'm so sorry to hear you ran into some tech trouble :(
It looks like the emails weren't able to come through to us for some reason, but luckily we were able to resolve everything in our last one! We hope you loved your boxes and can join us again for a future gift :)
Be well,

1 week later.

May 12, 2021
Brooke K.
2 Reviews
Subscribed for 10 days
Overall
Shipping

I've been waiting a week for mine. Still hasn't been sent to USPS. My son's package from another company was prepared after this one started and he already received it, by USPS. so far.. disappointed. I don't think I will renew.

Verified Purchase
Goddess Provisions said...May 15, 2021

Hi Brooke,
I'm so sorry to hear you've been experiencing some shipment delays! It looks like your box was marked as delivered today! We hope you love your new goodies :)
Please do reach out to us via support@goddessprovisions. com if you ever run into any issues with your subscription, we're always happy to help!
Be well, Ashley

Disappointed

Mar 26, 2021
Sheri G.
1 Review
Subscribed for 12 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

I was disappointed in your box. You should of tried to impress me since this was my first time ordering from you. I will not recommend you to anyone

Verified Purchase
Goddess Provisions said...Mar 26, 2021

Thank you for your feedback, Sheri! We're focused on providing lots of value and high-quality products to our subscribers. We work with partners who use organic, all-natural ingredients and often handmake their products with a whole lot of love. Our March Box was packed with items that totaled up to a retail value of $117+. So sorry to hear this month’s box wasn’t a good fit for you, but we hope you'll join us again and see what we have in store next 💫

Scam. Not worth the money.

Mar 16, 2021
Carrie B.
1 Review
Subscribed for 2 months
Overall
Shipping
Quality

Three weeks after payment was withdrawn from my account and still has not been shipped out. Scam

Verified Purchase
Goddess Provisions said...Mar 19, 2021

Hi lovely, I'm so sorry to hear you've been having shipping trouble! We sent out a notice about the delay, perhaps it was caught by a spam folder? Please shoot our support team a message and we'll be happy to help you out further with your shipment! Thank you, Ashley <3

Unhappy

Mar 14, 2021
Miranda K.
1 Review
Subscribed for 11 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

It was a gift! It’s it never arrived. 😭

Verified Purchase
Goddess Provisions said...Mar 19, 2021

Hi lovely, I'm so sorry to hear you've been having shipping trouble! We sent out a notice about the delay, perhaps it was caught by a spam folder? Please shoot our support team a message and we'll be happy to help you out further with your shipment! Thank you, Ashley <3

No response

Feb 19, 2021
Carrie S.
1 Review
Subscribed for 12 days
Overall
Shipping

I’d love to review this but I got an email that it shipped 10 days ago... USPS still shows they haven’t received the package and I emailed the seller 5 days ago and they haven’t responded but they definitely send me like 10 promotional emails a day... it was a birthday present for my wife that’s obviously not gonna show up... so I’m bummed... thanks

Verified Purchase
Goddess Provisions said...May 26, 2021

Hi Carrie, I'm so sorry to hear you've had some trouble getting through to us! I'm not seeing the emails in our systems, so perhaps they were going to the wrong address? Ours is support@goddessprovisions. com :)
Unfortunately, due to Covid restrictions limiting staff and the record number of shipments being sent, USPS has been experiencing some delays. We aim to ship all boxes within 5-7 business days after each month begins. Sometimes the boxes get held up in transit, which I know isn't fun. I wish we had more control over international shipping delays.
I'm so sorry to hear you ran into some shipping trouble, but we're so glad that your gifts arrived safely :)
Be well,

I didn’t get my box

Feb 15, 2021
Katie B.
1 Review
Subscribed for 11 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

I did not receive my box !!!!!!

Verified Purchase
Goddess Provisions said...Mar 29, 2021

Hi Katie, thanks so much for letting us know! The best place to reach out to us when you're having shipping issues is to our support team to make sure any delays can be resolved as swiftly as possible for you :D It looks like your packages are all now delivered, but if you're still having trouble, please don't hesitate to contact us to our support email. Thanks so much! x Ashley

Junk

Feb 02, 2021
Johna S.
2 Reviews
2 Helpful Votes
Subscribed for 10 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

As my friend said this is a box of okness. It’s not worth your money. Plus they will send you a duplicate box and charge you for the items. They will not respond to emails and even if you cancel after the first box your stuff and getting the second. Not worth my money communication is poor this is obviously a scam

Verified Purchase
Goddess Provisions said...Apr 23, 2021

Thank you for your feedback, Johna! We're focused on providing lots of value and high-quality products to our subscribers. We work with partners who use organic, all-natural ingredients and often handmake their products with a whole lot of love. Our February Box was packed with items that totaled up to a retail value of $90+.
As we grow, we'll continue to work hard to maintain our reputation for having great boxes and customer service. We always send replacement items if a product isn’t of the best quality possible. We did reach out to you via support a few times, but perhaps our emails were getting caught by a spam folder? So sorry we weren't able to get through to you!
Be well,

Never got it

Jan 28, 2021
Alison A.
2 Reviews
Subscribed for 1 month
Overall

Never got it.

Verified Purchase
Goddess Provisions said...Apr 23, 2021

Hi Alison, I'm so sorry to hear you ran into some shipping issues! Looks like we were able to get you set up with a replacement :) If you ever run into any more trouble, you can definitely work with us via support so we can get to your request as quickly as possible! Be well <3

Garbage don’t buy or gift

Jan 20, 2021
Helen B.
1 Review
Subscribed for 26 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

Garbage. Received as gift and items are cheap, not worth the money. When asked for a refund for my husband who purchased for me, I was denied.....don’t waste your money, go to an actual spiritual store and use your money to buy gold quality stuff. Waste of 180$ for Christmas.

Verified Purchase
Goddess Provisions said...Apr 23, 2021

Thank you so much for sharing this feedback with us. We will definitely share it with our team so they receive it and can continue their efforts to be really mindful when choosing the items that go in our box. We work with partners who use organic, all-natural ingredients and often handmake their products with a whole lot of love ❤️ For more details about our returns and refund policy you can absolutely reach out to us or view our faq! Unfortunately, our warehouse is not set up to accommodate returns right now. So sorry to hear this month’s box wasn’t a good fit for you, but we’re looking forward to you seeing what we have in store next💫

Still waiting

Dec 25, 2020
Jeana S.
1 Review
Subscribed for 12 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

Was hoping to get this by Christmas for my daughter. Still waiting. Disappointing! On the bright side, I showed her your IG and shes very excited to get her box. I hope it comes soon.

Verified Purchase
Goddess Provisions said...May 26, 2021

Hi Jeana, I'm so sorry we're just getting to this now! Looks like it was lost in the holiday madness :)
Unfortunately, due to Covid restrictions limiting staff and the record number of shipments being sent, USPS did experience some delays. We aim to ship all boxes within 5-7 business days after each month begins. Sometimes the boxes get held up in transit, which I know isn't fun. I wish we had more control over shipping delays at this time.
We're focused on providing lots of value and high-quality products to our subscribers. Our team works with partners who use organic, all-natural ingredients and often hand-make their products with care. I'm so sorry to hear you ran into some shipping trouble, but we're so glad that...

March box - Fake crystals

Mar 28, 2021
Kelsey S.
1 Review
3 Pictures
Subscribed for 10 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

The clear and rose 'crystals' in the bag are made of glass and half of them were broken and scratched. The bath bomb came broken and you couldn't read the label at all. The clear 'crystal' in the bath bomb was also made of glass and just a bigger version of the 'crystals' in the bag. The rose quartz eye soother was also not made of quartz as stated. The water bottle is way too small to be called a water bottle. And then theres a microfibre cloth (or so they say?). Basically you're paying to receive fake products. Not worth $60 CAD. Very disappointed in the amount of deception.

Verified Purchase
Goddess Provisions said...Mar 29, 2021

Thank you for your feedback, Kelsey! We're focused on providing lots of value and high-quality products to our subscribers. We work with partners who use organic, all-natural ingredients and often handmake their products with a whole lot of love, and we continue to work with our crystal supplier of 4+ years to ensure we have both ethically sourced and great quality crystals. Our March Box was packed with items that totaled up to a retail value of $105+.
As we grow, we'll continue to work hard to maintain our reputation for having great boxes and customer service. We always send replacement items if a product isn’t of the best quality possible. We just reached out to you via support and will look forward to...

What was that?

Mar 05, 2019
Kim M.
5 Reviews
1 Picture
12 Helpful Votes
Subscribed for 1 month
Overall

I got last months box and it was great. Then I get this month and the box is tiny and filled with junk! What happened?
Kim

Verified Purchase
Goddess Provisions said...Mar 07, 2019

Thank you for your feedback, Kim! We're focused on providing lots of value
and high-quality products to our subscribers. We work with partners who use
organic, all natural ingredients and often handmake their products with a
whole lot of love. Our March Sacred Geometry Box was packed with 7 items
that totaled up to a retail value of $120+. I'm sorry to hear this box
wasn't a good fit for you but I hope you'll love what's coming next!
Wishing you all the best!

Big waist of my hard earn money!

Sep 21, 2018
Lucie L.
4 Reviews
14 Helpful Votes
Subscribed for 13 days
Overall

Just receive my first and last box. Not worth the price. Very disappointed.

Verified Purchase
Goddess Provisions said...Sep 24, 2018

Thank you for your feedback, Lucie. We're focused on delivering lots of value and high-quality products to our subscribers. Our September Animal Guides Box has products inside that total up to a retail value of over $85 including a mix of lovingly crafted items from indie makers along with a book and an oracle deck that can be used for years to come. We are very sorry to hear this box wasn't a good fit for you and we're wishing you all the best.

Sadly disappointed

Jun 22, 2017
Nikki A.
2 Reviews
6 Helpful Votes
Subscribed for 13 days
Overall

Based on other reviews and the pictures of previous month's boxes, I had high expectations. But when I saw my box I was very let down. It had hardly anything in it. I got a protein bar, some oils, natural stomach remedy(that was my fav thing in there), a small palm stone, and a clear beaded plastic bracelet. I got the Mother Earth box(June). I purchased this box because I wanted this to expand my horizons and hopefully let me try things I wouldn't normally come across. Sadly, what I found was neither exotic nor desirable. I hate to say anything negative because I really wanted to love this, but honestly for the price I don't feel this is worth it at all. This is my first experience with Cratejoy and Goddess Provisions. Now I'm just trying to figure out how to unsubscribe. I'm not about to spend $33 on this again. I mean the whole thing is a cute idea, but it should have more stuff. Or maybe one higher quality item that is bigger. I don't know. Sorry. I wish I could love it but I just don't.

Verified Purchase

August 2017

Sep 01, 2017
Macall Y.
1 Review
6 Helpful Votes
Subscribed for 27 days
Overall

I honestly thought it was very cheesy, low quality items. I have yet to use any of them. I thought this would be great but not. Maybe if it was $10/month. I wouldn't say it's even close to worth $35.

Verified Purchase

Terrible service

Feb 13, 2019
Natasha G.
1 Review
4 Helpful Votes
Subscribed for 2 months
Overall

DOESNT EVEN DESERVE THE ONE STAR RATING. I ordered a three month subscription back in December for my sisters Christmas present. It is now mid February and I still have not received anything. They are extremely unhelpful. I've spent the last three weeks trying to get my boxes or a refund. Weeks later I'm in the same situation. Still no box or refund. My sister was very excited for her gift and I have to say im extremely disappointed I decided to go with goddess provisions.

Verified Purchase
Goddess Provisions said...Feb 15, 2019

Hi Natasha, we're so sorry you had a bad experience with us :( We work
really hard to provide an excellent level of customer service and always make things right when issues come up. It's unfortunate your sister's gift package was marked as "return to sender" by USPS due to
"Insufficient Address". We have refunded your full 3-month subscription, so you're all set now and your account will not renew.

We tried to coordinate a second shipment for you to an alternative address but unfortunately our emails didn't seem to be getting through
to you. We replied to four emails you sent us, so we're thinking they may have bee caught by one of your email filters.

I hope this clears things up and you will consider...

Jessica, WHO?

Feb 11, 2019
Adriana C.
2 Reviews
4 Helpful Votes
Subscribed for 9 days
Overall

I wish I could update my review below, but I cant... so I'll just write a new one. I received damaged goods and posted about it here - got a form response addressed to "Jessica" even though my name is clearly Adriana. Please update how you reply to reviews here, it feels really bad to be called by an other customers name and get sent a copypasta response! >:(

Verified Purchase
Goddess Provisions said...Feb 12, 2019

Hi Adriana, I’m so sorry for the mix-up with our last response! Had too many tabs open and I mixed up our messages. I hope you can forgive my morning brain, and we won't let it happen again! Looking forward to you receiving your new crystal stand, and we are all so grateful for you giving us a chance to fix this. It was a pleasure chatting with you, have a beautiful day!

Feb 05, 2019
Kim C.
1 Review
4 Helpful Votes
Subscribed for 23 days
Overall

The most ridiculous box to date. I would really like to return it. A pillow cover that is black with gold metallic? Looks like dollar tree merchandise. Completely unusable. Cosmic Dust? I really don't know what to say. I have liked every box i have received to date .this stuff is junk.

Verified Purchase
Goddess Provisions said...Feb 05, 2019

Thank you for your feedback, Kim! We're focused on providing lots of value and high-quality products to our subscribers. We work with partners who use organic, all natural ingredients and often handmake their products with a whole lot of love. Our February Cosmic Connections Box was packed with items that totaled up to a retail value of $100+. I'm sorry to hear this box wasn't a good fit for you but I hope you'll love what's coming next! Wishing you all the best!

March

Apr 03, 2018
Nancy K.
2 Reviews
4 Helpful Votes
Subscribed for 3 months
Overall

After reading 5 star reviews I decided to subscribe. For $33 I expected a much better box. I only got the March box I haven’t used anything. What am I going to do with a tongue scraper ? Lol. If the April box isn’t better I’m canceling my subscription.

Verified Purchase
Goddess Provisions said...Apr 03, 2018

Thank you for your feedback, Nancy. We're focused on delivering lots of value and high quality products to our subscribers. Our March Box was packed with Ayurvedic Wellness items that totaled up to a retail value of $89. To enjoy the tongue scaper, you can learn more about the practice of tongue scraping and how to use it on our blog: https://blog.goddessprovisions.com/tongue-scraping/. I'm sorry to hear the products in this box weren't a good fit for you and I hope you'll love everything included in the April Box. <3

Feb 05, 2018
Anita B.
1 Review
4 Helpful Votes
Subscribed for 5 months
Overall

I received my first box last mo th and though it was kinda cheap and childish, I wasn’t impressed at all I’m hoping the next ones will be better.

Verified Purchase
Goddess Provisions said...Feb 05, 2018

Thank you for your feedback, Anita! We're focused on providing lots of value and high-quality products to our subscribers. We work with partners who use organic, all natural ingredients and often handmake their products with a whole lot of love. I'm sorry to hear this box wasn't a good fit for you but I hope you'll love what's coming next! Wishing you all the best!

Not Lovely-- Poor Customer Service

Oct 28, 2020
Tamara H.
1 Review
3 Helpful Votes
Subscribed for 19 days
Overall
Shipping

As has been mentioned by other reviewers, there is a complete lack of transparency around what looks like persistent problems for the initial fulfillment process. I purchased a 6 month subscription as a gift. On Oct 13, a shipping label was generated, but never provided to the post office. I inquired as to status and after several follow ups they implied that the package was on its way and the postal system was to blame. Today, I received THE SAME TRACKING NUMBER with an Oct 27 date and notice that the November box was shipped. So, by all appearances, the label existed, but the October package never did-- and most certainly was never shipped. Since my expiration date didn't change on my account, I'm guessing this will also be a fight when my gift recipient only gets 5 boxes of the six month subscription because they failed to adjust the start up date on my account to reflect the November start date. I'm happy to revise my review upon contact from someone within in the organization who can provide timely info and details to assure me this is straightened out. (I'm a logistics and operations manager btw and know you guys can do better than this), So disappointing to start such a fun thing with such bad energy .

Verified Purchase
Goddess Provisions said...May 26, 2021

Thank you for your feedback, Tamara! I'm so sorry you've experienced some shipping trouble. We aim to ship all boxes within 5-7 business days after each month begins. Sometimes the boxes get held up, which I know isn't fun. We wish we had more control over shipping delays. Luckily, we were able to get all 6 gift boxes out to your recipient! As we grow, we'll continue to work hard to maintain our reputation for having great boxes and customer service :)