Japan Crate: Experience the excitement of Japan through monthly crates!

Plans as low as $10.83 / month

Japan Crate reviewsReviews

Write a Review

Jun 15, 2018
Tracy J.
1 Review
Subscribed for 7 months
Overall

Just got my first crate and I love it! A good variety of items so there’s something for everyone. Looking forward to next month’s box!

Verified Purchase

Great Variety Food Crate

Jun 15, 2018
Gena S.
1 Review
Subscribed for 12 months
Overall

I've been subscribed for just under a year, but I love Japan Crate! They're always improving the box and truly care about their customers.

I recommend the $30 Premium Crate. You always get A drink and a DIY kit. They used to do two DIY kits, but have recently swapped the second one out with a surprise gashapon. They're cute, but I preferred the second DIY.

Overall the variety of the treats is great. Every now and then you'll find a treat you can find in the US, but most of the treats you can't pick up in an Asian Grocery store. Gummy's, chips, chocolate, drinks - there's always something good in Japan Crate!

Verified Purchase

Miam

Jun 15, 2018
Andréa B.
1 Review
Subscribed for 4 months
Overall

Super box !!

Verified Purchase

Love all the sweet kawaii cuteness!!!

Jun 15, 2018
Virginia A.
5 Reviews
Subscribed for 5 months
Overall

This Doki Doki Crate is absolutely adorable!!! I get so excited when the pretty pink box arrives knowing there is so many happy things to go through inside!!! When you open the box and feel how soft the sweet little plushies are and then see all the other cute things, your day will instantly be brighter!!!

Verified Purchase

Thank you for this

Jun 15, 2018
Mary R.
1 Review
Subscribed for 9 months
Overall

I enjoy getting the crate every month, the treats are always delicious (though I give my niece the gummy candies, they are not my thing). Plus, I get to brush up on my Japanese by reading the labels :)

Verified Purchase

Awesome!

Jun 15, 2018
Katrina R.
3 Reviews
Subscribed for 29 days
Overall

I had so much fun unboxing and trying all the different candies with my sister. https://www.youtube.com/watch?v=4DWlJ9wG404&list=PLnBg2qoWTDKuCL9aaStMmw2nsuGCxUbzN&index=3

Verified Purchase

Jun 15, 2018
Jillian K.
1 Review
Subscribed for 1 year
Overall

I am able to se the date for when I will be charged, I am probably a lucky person, mine normally gers delivered a week after shipping.

Nice balance of salty and sweet, I have the premium crate and love the drinks ans DIY's. I have only had one crate I didnt like that much, but it was nov and a lot of sweet potato stuff- I am not a sweet potato person.

been subbed for almost a year and have no intention on cancelling my subscription.

Verified Purchase

Awesome Crate & A Learning Experience...

Jun 15, 2018
Lizzie M.
1 Review
Subscribed for 5 months
Overall

First, I would like to share some information with some reviewers leaving ridiculous claims on their reviews (pretty laughable ones, actually, lol). "False advertisement can further be classified as deceptive if the advertiser DELIBERATELY MISLEADS the consumer, as opposed to making an honest mistake." I don't know about everyone else, but I have yet to see deliberate misleading information. Some months are well over the stated weight while other months it falls just a little bit short. Furthermore, think of it this way: with this product you are paying not just for products, but for an EXPERIENCE, too. Put things into perspective, people! And, btw, if someone sent me an email and told me I was committing illegal behavior - when I'm not - I probably wouldn't reply to your crazy self either. Just

Verified Purchase

LOVED it!!

Jun 15, 2018
Melanie K.
3 Reviews
Subscribed for 4 months
Overall

My daughter and I loved this crate. It is filled with neat candies from Japan that we can't get around here. It also had a soda and a toy. We got the premium one and it was a very good value for the price, lots of goodies to try. Great for all ages.

Verified Purchase

Amazing!!

Jun 15, 2018
Jrowe0311 J.
1 Review
Subscribed for 7 months
Overall

This to me by far is one of the best subscription boxes ever. I love being able to taste the different flavors from around the world without having to leave my home. Japan Crate includes a pamphlet that details out each and every snack item that you get. Which I like because then I can decide if it is something that I really want to try or not! 10 out of 10 I highly recommend. I will just say that this is actually coming from Japan so make sure that you know it is going to take awhile to come to you. It will not be at your door fast.

Verified Purchase

Attack on titan

Jun 15, 2018
Yanira O.
1 Review
Subscribed for 6 months
Overall

I absolutely loved this box. From the art work to all the snacks it contained. This is just my second box and I am completely satisfied with the contents.

Verified Purchase

The highlight of the month for my kids!

Jun 15, 2018
K H.
1 Review
Subscribed for 9 months
Overall

I've been getting the Doki Doki crate and my children recognise the pretty pink box now and rush to open it and see what's there. They've been happy every month - I don't always see the appeal in every item but they really do go mad over each thing and then pore over the magazine.
Japan Crate always posts on time and it always arrives promptly so it's been a great experience.

Verified Purchase

Love Japan Crate!!

Jun 15, 2018
Angela D.
1 Review
Subscribed for 3 months
Overall

I look forward to my box every month. It's jam-packed with new treats each month. I love the selection and the booklet that tells you what everything is because the wrappers are in Japanese! So much fun, very different from everything else out there!!

Verified Purchase

Great box!

Jun 15, 2018
Jennifer S.
1 Review
Subscribed for 30 days
Overall

I just got my first box and it came in two weeks. I had been warned it might take up to 6 weeks since it was being shipped from Japan but, got it quick. I got it to share with my nephew who loves Japan and we had a good time going through the snacks. Thinking about getting another one but, this time getting one of the larger boxes.

Verified Purchase

Nice items, poor customer service

Nov 21, 2019
Jesse H.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 1 month
Overall
Shipping
Quality
Curation

I was super excited to receive this based on a friend’s recommendation. When it arrived, poor luck or whatever, it was missing 7 of the 19 items...so basically 1/3 didn’t show up. This was a $35 premium crate. They advertise a drink as the centerpiece of the premium, and that was part of the missing items. I contacted customer service and asked for the missing items. They said nope, we will just give you $7. I asked several times for the missing items, or at least a fair refund, and was told to go away. Hopefully you will have better luck, but based on my experience with the poor customer service I would tell you to use a different company...I know I will.

Verified Purchase
Japan Crate said...Nov 22, 2019

Hi Jesse! We sincerely apologize for the experience. We have reviewed the situation and found the resolution to be appropriate for the issue reported. Note, while the issue stems from how the shipment was handled with postal service, we made an effort to provide assistance.

No refunds, no warnings

Oct 01, 2019
Justin H.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 2 years
Overall

Was just charged $270 Today without warning and Japan Crate doesn't do refunds. Thanks but no thanks, subscription services need a few things for me to support them. If you're not going to warn me before my 1 year subscription is renewed and then not give me a refund when I've requested it then I can't support your service. Also, there's no phone number to contact Japan Crate through, so I can't get in direct contact with anyone. Amazon doesn't warn you when Prime is renewed but they'll refund, Netflix, HBO, PlayStation Network, Xbox Live, all of them send a warning email before charging you, I can support services that care about the possible financial situations of their customers. Japan Crate is not one of them. It was fun while it lasted. I posted this on their Facebook page originally, but they deleted it, so since they don't want anyone to see this, I'll be posting this to their Twitter and reposting on their Facebook page.

Verified Purchase
Japan Crate said...Mar 31, 2019

Hi! We sincerely apologize for the experience. To clarify, like any other subscription service, our subscriptions are set to auto-renew unless cancelled (this is stated at the checkout window). If your desire is to no longer receive crates, then we advise cancelling your subscription before the next renewal date.

Fun surprise to get

Jun 25, 2019
Sarah M.
1 Review
Subscribed for 27 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

I would never have paid over $20 for the small amount of "samples" I got, but my kids had a lot of fun testing everything. The experience was nice. I liked that they included a little booklet explaining all the snacks.

Verified Purchase
Japan Crate said...Aug 12, 2019

We appreciate the feedback, Sarah!

First box took forever, 2nd caught up

May 22, 2019
Victoria R.
1 Review
Subscribed for 3 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

Updated as of the second month receiving this box - the content was awesome, I’ve special ordered (and had to search hard!) for several of the snacks I’ve gotten from these crates. The first month I ordered I did end up waiting about 7 weeks before receiving my box (ordered March 02 - they shipped my first box around March 20 and did not receive it until the 3rd week of April) but the second box I got the last week of April. I am waiting to see if this trend continues and it takes 1-2 weeks to deliver to my location in the western United States, or if that second box was expedited due to the huge lag in waiting time for my first box. I will continue my subscription, because the snacks are things you just can’t get where I am, and there is huge value to that for me!!

Verified Purchase
Japan Crate said...Apr 18, 2019

Hi! We sincerely apologize for the experience. While it is our intention to delivery our crates as quickly as possible, regretfully, we have limited control of our crates once they leave our warehouse (delays are normally the result of customs, weather, or the postal service). Rest assured, your crates should be arriving soon enough.

Probably Lost $330.

Dec 02, 2018
Natalie A.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 1 year
Overall

Last week, I received an email that my “12-month subscription renewed successfully”. Did I recieve an email saying I will be charged soon for the new subscription cycle? No!

Sent an email and cancelled as soon as I found out about this. No reply. Google says I will not be refunded based on Japan crate’s rule.

I simply forgot that my subscription would be renewed automatically! A kind reminder would have helped me not lose $330, and I wouldn’t write such a low review! Now they have my money and I won’t get it back huh? I had just payed off my credit card, and I am in a money-tight situation.

Give me my money back. By not refunding me after something I don’t want. You stole $330. Great food. Terrible conditions. Please send us reminders about our payments.. 💢

Verified Purchase
Japan Crate said...Mar 31, 2019

Hi! We sincerely apologize for the experience. To clarify, like any other subscription service, our subscriptions are set to auto-renew unless cancelled (this is stated at the checkout window). If your desire is to no longer receive crates, then we advise cancelling your subscription before the next renewal date.

Horrible price and shipping

Aug 15, 2018
Josh S.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 2 months
Overall

I decided to get a subscription for japan crate premium. After noticing that i paid almost 50 dollars for a crate, i thought i would get a lot of great food products to try. Once i received my crate, i knew i didnt get my moneys worth. A bag of chips, a small box of cookies, a couple chocolate bars, some candies, and a small can of drink. At most worth 10-15 dollars. The shipping time is also hateful. I got a email saying my July crate shipped within the first couple days of July. Its now August 15th and i still dont have my crate. I tried to email japan crate, but i got no response

Verified Purchase
Japan Crate said...Aug 15, 2018

Hey Josh,

We apologize for the issue with your crate. It seems you’ve written to our support team and they will be able to assist you further. We had replied to your previous email but we never got a response back. Please check your spam folder as our support teams response may have ended up there. We hope to get your issues sorted out soon!

Doki Doki Feb 2018

Jun 15, 2018
Kathy D.
1 Review
Subscribed for 5 months
Overall

We did love the crate but was hoping for a year of the dog theme- maybe a Shiba!

Verified Purchase
Japan Crate said...Mar 31, 2019

Hi! To keep our crates fresh and diverse, we have chosen not to dedicated our crates to one specific brand. Instead, our crates will include an assortment products from most of your favorite brands (including Pepsi, Kit Kat, Cheetos, Hi-Chew, Hello Kitty, Sailor Moon, My Melody, and of course, Shibas!).

Got the box but 1

Jun 15, 2018
Abigail F.
1 Review
Subscribed for 30 days
Overall

I just got my DokiDoki box everything was pretty cool. I just didnt get the Higemanju Gamaguchi Coin Purse (it was not in the box) but my daughter an I enjoyed the candy.

Verified Purchase
Japan Crate said...Mar 31, 2019

Hi! We sincerely apologize for the experience. In the future, if you do find any items missing from your crate, please contact our support team so that we may provide assistance (info@japancrate.com).

Exitement

Jun 15, 2018
Brianna T.
1 Review
Subscribed for 1 year
Overall

it was fun getting the japan crate for the first time ever (even though i got the mini) but their is one problem it needs a tracking device to see where it is and when its coming can they fix it plz
thanks(*^▽^*)

Verified Purchase
Japan Crate said...Mar 31, 2019

Hi! We appreciate the feedback. While the tracking may be an option in the future, currently, if your crate does not arrive within 2-4 weeks (from the ship date), then please contact our support team for assistance (info@japancrate.com).

No big issues, my favorite box

Jun 15, 2018
Jennifer L.
2 Reviews
3 Pictures
1 Helpful Vote
Subscribed for 2 years
Overall

I've been a subscriber since March 2016. I have only had one problem: one box contained several lemon-flavored items and a bag of cough drops. Otherwise, I love everything. No problems receiving items or boxes, so I can't comment on customer service. I've tried several boxes, but this is my favorite. Last month I got soy sauce flavored Cheetos! Yum!! I am very happy with this service, but I do miss the Manga comic that they used to send each month.

Verified Purchase
Japan Crate said...Mar 31, 2019

Hi! We appreciate the feedback. For information on what tasty snacks we plan to include in next months crate, please check out our social media: @japancrate

Good but...

Jun 15, 2018
Alyssa B.
1 Review
Subscribed for 30 days
Overall

Japan Crate is good for food and every thing else and I loved their plum blossom chips in their April box. The thing that gets is me no tracking and the 2-6 week arrival so you have no idea when it'll be coming.

Verified Purchase
Japan Crate said...Mar 31, 2019

Hi! We have chosen to ship our crates without tracking so that we can invest more in the crates (better items). We sincerely apologize for any inconvenience.

Buying Options