Oh Baby Boxes

Oh Baby Boxes

by Oh Baby Boxes
Pregnancy & postpartum lifestyle box filled with healthy & fun products tailored to your due date!

Plans as low as

$39.99/ month

Buying Options

Reviews (313)

Lack of customer service and tailoring

Jun 23, 2022
Overall
Shipping
Quality
Curation
Yong H.
1 Review
Subscribed for 5 months

Paid for 6 month subscription. Some items in some of the boxes were very useful. Meanwhile other complete boxes leaving you scratch your head.
Example, recently received the last box that was labeled as second trimester. Clearly in third trimester right now so this box is a few weeks late. The items in the box are not for second or third trimester but for the first. Recording your doctor visits, baby bump changes and other special events.
Contacting customer support is essentially a waste of time. They provide the same near copy and paste reasoning for the box contents and no real resolution to fix the problem.

Verified Purchase

Disappointed in the service

May 16, 2022
Overall
Shipping
Quality
Curation
Mei C.
1 Review
Subscribed for 3 months

I'm not disappointed in the items but my last box there was a carbonated drink in there that seemed to have exploded or leaked. It wasn't properly protected and it damaged some of the other items in the box. I contacted the seller and they agreed to replace some of the damaged items. I never received the replacements and I followed up twice. This was about two months ago and I never heard back. I'm disappointed because it's an otherwise good subscription.

Verified Purchase
Oh Baby Boxes said...May 17, 2022

Hello Mei! Thank you for bringing this to our attention. Your feedback is very important to us as we are constantly looking for ways to improve not only the quality of our products but our services as well. Upon checking our records, it looks like we never heard back when we offered to either send replacements or issue a discount for the damaged items. We're not sure what went wrong, but this is definitely not the experience we want you to have, momma. One of our team members will reach out to you via email to make sure this issue is resolved asap. Again, we appreciate you letting us know about your negative experience. Your journey to motherhood is such an exciting time and we...

Not great

May 12, 2022
Overall
Shipping
Quality
Curation
Broc O.
1 Review
Subscribed for 5 months

The box itself is nice... and that's where it ends. Wife didn't like almost anything inside and the last box came with expired goods. Don't waste your money

Verified Purchase

I won’t gift this again

May 22, 2021
Overall
Shipping
Quality
Curation
Sandy H.
1 Review
Subscribed for 4 months

I purchased 6 months of Oh Baby boxes for my daughter in law. She was super excited over the first one, but has been very “ho-hum” about them since. They aren’t making an impact and aren’t something she is particularly looking forward to. We have 2 boxes left to go.... maybe it will improve?
ALSO, when purchasing, I was asked for her email address, but never MINE. Thank goodness I put in my address, because EVERYTHING would have gone to her. My purchase receipts, tracking numbers, endless solicitations. Everything. I never would have heard from the company again for anything, not even a receipt; it all would have gone to her. I have a big problem with that. And as for her email... they have yet to send anything that would have been appropriate to send to her, other than the shipment tracking... which frankly, should be sent to both.
As it is, I have NO IDEA what she is getting, or what my money went for. I do know that I will never sent this type of gift to anyone again, and I regret getting 6 months of these.

Verified Purchase
Oh Baby Boxes said...May 23, 2021

Hello Sandy,
Thank you for letting us know about your experience and we apologize for not meeting your expectations. We understand that the contents of our boxes aren't for everyone but we are truly grateful for your feedback as this will help us further improve our products and services.
We asked for your daughter-in-law's email address before checkout because we send out the tracking information to avoid parcels not being received during delivery. On the other hand, we no longer asked for yours since our system automatically sends all updates to the email address you used to make an account or place an order. The order confirmation and welcome email will only be sent to the gift sender's email address but the tracking information and...

Disappointed with the company

Apr 17, 2021
Overall
Shipping
Quality
Curation
John H.
1 Review
Subscribed for 2 months

I love the products in my 1st and 3rd box. My second box had the same items as the first box. The only compensation I received was an extra tiny glass oil for my hair. I love the products but disappointed I received a repeat box. Will not be renewing my subscription.

Verified Purchase
Oh Baby Boxes said...Apr 17, 2021

Hello John,
We are so grateful for the trust you have given our products and services and would like to apologize for not meeting your expectations. Your feedback is very important to us as we are constantly looking for ways to improve not only the quality of our products but our services as well.
We've gone ahead and took a look at our records and saw that you did reach out to us regarding the repeat products in your 2nd box. Upon checking, we see that we offered to give you a discount or to send you replacement products however, you said that you only wanted the Me Time Botanicals Hair Elixir that's why this is the only product we sent to you as a replacement....

Yikes

Feb 20, 2021
Overall
Shipping
Quality
Curation
Elizabeth S.
1 Review
Subscribed for 2 months

I’ve sent my daughter the expectant mom series. I’m sorry, but the quality of the products is poor. What a waste:(

Verified Purchase

Customers who bought this also bought...