Smarter snacking starts right now. 2021 is the year to live your best life!

Plans as low as $24.00 / month

SnackSack reviewsReviews

Write a Review

Unable to deliver timely

Dec 28, 2020
Jeff B.
1 Review
Subscribed for 21 days
Overall
Shipping

Cratejoy was unable to keep their promised delivery schedule. When contacted, they pushed it off on the supplier. The supplier was not able to offer any help and pushed it off on the carrier they used. Neither organization has offered any reprisal....order was placed 12/16. Today’s date is 12/28. Order still not delivered.

Verified Purchase
SnackSack said...Dec 28, 2020

Hi Jeff! Thanks for your message. Good news, we see your package is out for delivery right now. We wrote you an email this past weekend that the tracking updated to show delivery was near. We will send you another email right now to let you know to expect delivery. Thanks for snacking with us, we greatly appreciate you! :)

Still Waiting

Dec 27, 2020
Jane D.
1 Review
Subscribed for 26 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

MY package is overdue, has not yet arrived as promised, and has been stuck 3 miles away in the usps system for 2 weeks. Check with me in another 2 weeks when hopefully I’ve received my package and can give you a proper review.

Verified Purchase
SnackSack said...Dec 27, 2020

Hi Jane! We totally understand your frustration with delivery transit times, and how close your SnackSack is to arriving. We’re starting to see a lot of progress with USPS today, and hope for a delivery tomorrow or Monday. In the meantime, we’re going to refund your December order. We thank you for snacking with us, and will work with USPS to get this package delivered as soon as possible. Reach out to our support team anytime you have any questions. We’re happy to help!

Shipping????

Dec 27, 2020
M E.
1 Review
Subscribed for 1 month
Overall
Shipping
Quality
Curation

I haven't received the basket

Verified Purchase
SnackSack said...Dec 27, 2020

Hi Mary! Apologies for the delay with USPS shipping this December SnackSack gift. This order was picked up by USPS on Wednesday 12/16. It's one of a handful of Classic orders that haven't updated. We're confident we'll see a tracking update in the next 24-36 hours as more deliveries are made. This doesn't make up for the late delivery, and we're sincerely sorry! We'll be monitoring your tracking until delivered, and will update you as soon as we see an update in tracking. We've also issued a refund for your December SnackSack order! Thanks for snacking with us, you'll be snacking no time! :)

Who knows.shipping & updates unreliable

Dec 26, 2020
Whitney M.
1 Review
Subscribed for 20 days
Overall
Shipping

Still haven’t received my box yet. Almost a month waiting.......

Verified Purchase
SnackSack said...Dec 27, 2020

Hi Whitney! Apologies for the delay with USPS shipping this December SnackSack gift. We can assure it was picked up on Friday 12/18, and in transit to you. We're confident we'll see a tracking update in the next 24-36 hours as more deliveries are made. This doesn't make up for the late delivery, and we're sincerely sorry! We'll be monitoring your tracking until delivered, and will update you as soon as we see an update in tracking. We've also issued a refund for your December SnackSack order! Thanks for snacking with us, you'll be snacking no time! :)

Paid for; NOT RECEIVED

Dec 26, 2020
Daisi B.
1 Review
Subscribed for 24 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

Ordered beginning of November. It’s December 26 and still not received?!

Verified Purchase
SnackSack said...Dec 26, 2020

Hi Daisi! We apologize for the slow transit of your December SnackSack order. As you know, we had the initial order shipped on 12/16 that is still in transit, and another SnackSack we sent to your son's other address on 12/18, which is also still in transit. Our hope was that we would be able to have 1 delivered on time for Christmas. It was a crazy holiday season for USPS, with overwhelming package volume and COVID-19 complications. We will issue a refund for the 1st month on your 3 month plan. We apologize this hasn't been delivered yet, but know it will shortly. Reach out to us via our support email anytime, and we're happy to help out! :)

CRATE'S GREAT CUSTOMER SERVIC3E IS LOUSY

Sep 26, 2020
Jacqueline P.
1 Review
Subscribed for 1 month
Overall
Shipping
Quality
Curation

The gluten free crate was wonderful. Your customer service stinks! I have been getting the run around telling me to email different sites---and getting no response except to tell me to email another site. My great nephew received two identical crates on the same day!!
FRUSTRATING!

Verified Purchase
SnackSack said...Sep 26, 2020

Hey Jacqueline! After we saw this review from you moments ago, we were able to reach out directly and address your question. Apologies for any confusion related to both of your orders, and getting in touch with us. Both Zachary, and his sister received their boxes at the address provided by you during checkout. Our support team is always here to help resolve any issues and answer any questions you may have. Just reach out to us directly from now on. Have an awesome day, hope to hear from you soon regarding how we should proceed with your orders! :)

Extremely Dissatisfied

May 16, 2020
Shane S.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 24 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

I'm so disappointed in my first subscription box I've ever bought for myself. I'm 8 months pregnant and was looking for a large quantity of healthy snacks to have around once I've given birth. I subscribed to the Workplace box ($73), and I received 3 tiny boxes, which all arrived on different days. Each box had almost the same exact snacks inside!! There was no variety, and all the snacks were tiny. As in, the bags were definitely sample-size; about palm-sized or smaller. I can't believe I paid that amount of money for something so disappointing.

Verified Purchase
SnackSack said...May 20, 2020

Hi Shane! We're so sorry to hear of your experience, and would love to make things right. Looking at your account, we see you grabbed a Workplace plan with a 20% discount, and received your first collection in May. Workplace is a new product, only offered here on Cratejoy, which combines all 3 of our plans from that month (Classic, Vegan, and GF). We try to be as transparent as possible by offering descriptions and photos that show an accurate description of SnackSack Workplace. Sometimes the collections have some of the same snacks in a given month, but are different each month. You're right, Classic is not completely unique or different than say, Vegan or GF, and it appears that may have been what you...

Scam!

Mar 27, 2019
David R.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 1 month
Overall

Waited over a month to ship.
Once it shipped they sent it to the wrong address
They refused to call Usps and update address
Six weeks later it arrived back to their facility
Terrible company
Update: They said in this reviews response they’d be sending me out a free crate plus a refund. Never happened! Shit company, shit service!

Verified Purchase
SnackSack said...Mar 27, 2019

Hi David! We offer our sincere apologies for the confusion you’ve experienced. Sometimes errors happen, for which we’ll always offer a solution to every customer. We don’t change addresses or reroute deliveries once the package is in the hands of USPS. It’s important to confirm your address when placing your order to avoid any mistakes. With that said, we’re always willing to offer a courtesy replacement, as we understand mistakes happen. Upon your request, we provided a full refund for your order. In addition to the full refund you received last week, we’ve created a custom SnackSack full of our favorites from March and sent it your way to the corrected address. You can expect it to arrive this week. We’d love to hear what...

Will not buy from this seller again

Jun 14, 2020
Richa D.
1 Review
Subscribed for 23 days
Overall
Shipping

Ordered a box from this seller for my friends birthday several weeks beforehand. The seller never sent it, very disappointing.

Verified Purchase
SnackSack said...Jun 14, 2020

Hi Richa! We apologize for the confusion. It looks like you placed your order on May 21st, after the May SnackSack was shipped. You’re all set to receive the June SnackSack. It actually ships Tuesday, 6/16. A tracking link will be emailed to you. Reach out to us anytime you have any questions. Have a great weekend!

My taste buds think I'm crazy!

Apr 22, 2020
Jaime F.
2 Reviews
3 Pictures
Subscribed for 3 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

My rating of the box, while low, is only reflecting MY taste.
IF you're a health nut and are aware of all the different and unknown brands, then this IS your box of healthy snacks.
Most of it was not something my taste buds could tolerate, even while my brain was trying to tell it, "Come on! It's good for you!"
In the end, I have no idea what possessed me to try it. Other than me not liking most things in the box I have one pro and one con to mention:
Pro - The first box came with an awesome tote!
Con- The first and second box had a repeated item. Which would have been okay had I liked it.

Verified Purchase
SnackSack said...Apr 22, 2020

Hi Jaime! Thanks for giving SnackSack a try. Although you didn’t enjoy the snacking, we do appreciate you. We understand not everybody will approve, and thank you for leaving your feedback. Each month is different, and if you ever choose to try smarter snacking again in the future, please reach out so we can provide a nice coupon code. Thanks again! Stay safe and healthy!

Never received box

Jun 26, 2019
Anne S.
2 Reviews
Subscribed for 18 days
Overall
Shipping

Like the other 1 star reviews I have not received my box and it should have arrived a week or so ago. I contacted them and was told it got lost or something and they would be shipping another one out. I have not received the box or confirmation that it has shipped.

Verified Purchase
SnackSack said...Jun 28, 2019

Hi Anne! Just received your email stating you received your SnackSack. Glad you’re enjoying it. Let us know if we can do anything to make your experience 5 stars! ;)

Mar 29, 2019
Jennifer S.
1 Review
Subscribed for 1 month
Overall

I dont want to make a star review yet, But I put this in in Feb. Have still yet to get a snack box? Whats the hold up?

Verified Purchase
SnackSack said...Apr 01, 2019

Hey Jennifer! We’re sorry to hear about the confusion. We reached out to you through email a couple times to let you know the USPS tracking shows your first SnackSack shipment arrived up in Alaska, and is awaiting your pickup from the parcel locker. Wow, that’s a long trip! :) If you have any questions, we’re available anytime through chat on our website, and of course through email. Reach out and we’re more than happy to help make sure your smarter snacking experience is top notch! Talk soon! ;)

People with Celiac Disease WARNING

Nov 21, 2017
Alli S.
1 Review
Subscribed for 9 days
Overall

The peppermint chocolates in the GF Snack Sack have a warning that they may contain wheat. DO NOT EAT THESE.

Verified Purchase
SnackSack said...Nov 21, 2017

Hi Alli,

Thank you for reaching out. We completely understand your concerns, and take them extremely serious.

Our team collaborated with Little Secrets Candy, before including their Peppermint Dark Chocolate Candies in the November SnackSack GF. They assured us, and all of their customers and fans, that none of their products contain gluten. Including sources like wheat, barley, rye, or oats. Little Secrets does use a shared manufacturing facility with other companies that may process other products that contain gluten. However, there are strict cleaning procedures in place to attempt to avoid any sort of cross-contamination during processing.

The last thing we’re trying to do is harm you or fraudulently deceive you. We aim to be 110% transparent, and hope this insight from Little Secrets Co. can...

Not for me

Jan 05, 2018
Jennifer H.
1 Review
Subscribed for 3 months
Overall

While some of these snacks i like, i end up getting a lot of the same things every month and it is the snacks i do not like. I end up giving away almost my whole box.

Verified Purchase
SnackSack said...Jan 05, 2018

We’re so sad to hear that you’re not enjoying SnackSack! I see that you’ve received November & December so far, which both were quite different from one another. I apologize if the types of snacks weren’t up to par. I’d love to send you a care package of snacks that you do enjoy. Our ultimate goal is to satisfy you, and create happiness through smarter snacking. You can expect an email from us very shortly. I’d love to know your favorite snacks from November & December, or at least the types of snacks you enjoy. We can’t have you, or any SnackSack snackers disappointed with their experience! We apologize, and hope to talk soon!

Buying Options