The Stoney Babe Box

by The Stoney Babe

Girly Smoker Babe Accessories


Plans as low as

$30.00/ month

Buying Options

The Stoney Babe Box reviewsReviews

Write a Review

Don't buy

4 days ago
Izzy D.
1 Review
Subscribed for 2 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

Ordered a box and it got returned due to shipping errors. Never received a refund and the company will not respond to my multiple messages over multiple platforms. Poor Customer service and horrible management. Don't waste your money.

Verified Purchase
The Stoney Babe said...3 days ago

Hey Izzy,
It appears that the post office held the box for you, but you never picked it up and it was sent back to us. We didn't see any emails come in from you, but we just reached out to give you options on getting your box.

S C A M

May 05, 2021
Nicole B.
1 Review
Subscribed for 2 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

no merchandise, no customer service.

Verified Purchase
The Stoney Babe said...May 05, 2021

Hey Nicole,
I'm so sorry you're frustrated with the purchase. I have sent you an email with your tracking information. It looks like your package should be there shortly. f you need any further assistance please respond via email and we'll get back to you as soon as we can.

Takes forever

Apr 20, 2021
Holly B.
1 Review
Subscribed for 18 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

Did I give my money away? Still no box for April

Verified Purchase
The Stoney Babe said...Apr 20, 2021

Hi Holly! Subscription boxes ship the 1-8 of the following month, so your box will ship May 1-8 :) We try to make the shipping times really clear on our checkout page, but I understand it can be easy to overlook. Please don't hesitate to reach out if you have any other questions or concerns!

No customer service - gave chances

Feb 16, 2021
Kelly W.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 1 month
Overall
Shipping
Quality
Curation

I've sent several emails through customer service with pictures. First I tried the CS address on the page with no reply. Then I received the email with notice that my subscription was not renewed, thank God. It took asking a question through the website to get a reply about the faulty pipe they sent. An employee named Marjorie replied to me asking if I used a different email address or sent it to a different email. I have no idea where the website sends their emails. I sent everything to the address listed on the contact page. Shipping was fine. The box came on the 6th of February. I questioned if the glycerin filled pipe was leaking in transit but took the excess air to be a simple product variation as I did not notice anything wet in the packaging. However, when I used the pipe the first time, I could feel the wax get soft and start sinking into the hole where they filled the pipe with glycerin. By the next morning I had glycerin leaking slowly out of the pipe. It is unusable now. The products were cute but hardly worth the money, especially without the pipe being used now.

Verified Purchase
The Stoney Babe said...Feb 16, 2021

Hey Kelly!
I'm so sorry to hear you're unhappy with your experience. I'm not sure if you saw our email, but we're sending out a replacement piece since yours arrived damaged <3 We do our best to package each item carefully, but sometimes things get damaged in transit and we're ALWAYS happy to issue replacements. Please don't hesitate to reach out if you have any questions or concerns!

Terrible shipping

Nov 28, 2020
Kalee B.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 1 month
Overall
Shipping

Its been 2 months the stoney babe has charged me twice and I have yet to receive my first subscription! Im so upset I unfortunately will have to cancel this subscription.

Verified Purchase
The Stoney Babe said...Nov 29, 2020

Hey Kalee, I'm so sorry your box hasn't arrived yet. I just checked your tracking and it shows it's in transit, arriving late. I can contact USPS when they open on Monday and they should be able to get your box moving again. I apologize for that, I had no idea your box hadn't arrived yet. Please reach out via email if you have any questions!

Stoney babe sums it up

Nov 22, 2020
Laura G.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 1 month
Overall
Shipping
Quality
Curation

I don’t know what was expecting from someone called Stoney babe but that should have given me a clue as to how she runs her business. It’s a cute idea and the actual box design is adorable. I got one item that is really cute. The rest was meh. Not worth the hassle! She doesn’t respond to email and when she does it’s like she’s not reading them. I had to place a fraud report to my bank just to get her to take off a double charge. She should probably wait to partake after taking care of business. I cannot stress enough how far away from this vendor you should stay. Skip this box. Not worth the money.

Verified Purchase
The Stoney Babe said...Nov 23, 2020

Hey Laura, I’m sorry you were dissatisfied with your experience with us. We did have a really high influx of emails this month and reply times were delayed. We actually just hired a new team member to ensure this doesn’t happen again, but I apologize for that! We never did find a double charge on your account, but did see that you accidentally ordered two separate subscriptions. Even though your second box had already shipped, we fully refunded it so you should’ve received two boxes for the price of one. Again, I apologize for the delay in responding to your email and am so sorry you weren’t happy with the service you received. I hope you have an amazing Thanksgiving!

Shipping sucks

Apr 02, 2021
Quantana M.
1 Review
Subscribed for 13 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

I started by ordering the baby girl basics and it’s been 2 weeks and it hasn’t even shipped. I had started the subscription but I will be canceling it if it take forever to receive. I emailed and have not heard anything back.The Weed box ships much faster.

Verified Purchase
The Stoney Babe said...Apr 02, 2021

Hi Quantana! All subscription boxes ship the 1-8 of the following month, so your box will ship April 1-8. Non-subscription orders like the Babygirl Basics should ship within 10 days, usually sooner. I will look into your order and get back to you via email ASAP! I apologize for the delay, we recently got a big influx of emails and I'm working to get through them all as quickly as possible.

So small.

Nov 09, 2020
Tiffany F.
1 Review
2 Helpful Votes
Subscribed for 1 month
Overall
Shipping
Quality
Curation

The box came sort of crushed in one corner. That is entirely usps though. I have no idea what anything is inside this box. I got a generic looking Starbucks glass water bong with a sticker slapped on it... with a snowman bowl head along with a glass pencil thing with sand inside it?? I don't even know what to do with those as I don't dab. I guess I'll shove a screen in the snowman face thing as it has a hole in the bottom of it. I also received one silicone ashtray, hemp chapstick, papers with pink designs on it 🙄 some stickers and a coloring book/notebook and 2 wraps. I'll make it work since it's already paid for but from now on I'm going to stick with The Weed Box. Much happier with my purchase from them.

Verified Purchase
The Stoney Babe said...Nov 14, 2020

Hey Tiffany!
I'm so sorry that you're unhappy with your box. Each box comes with a pamphlet that explains every item included, so there shouldn't be any confusion about what's inside the box. If your box was missing the pamphlet, please reach out to me via email and I would more than happy to send you one so there's no confusion about what you received and who it came from!
Also, each box is insured with USPS, so you can definitely file a claim since your box arrived damaged! We do our best to package everything appropriately so it arrives in perfect condition, but sometimes they do get damaged in transit. If you have any questions regarding how to file a USPS claim, please reach...

Idk what’s happening

May 25, 2020
Dominique T.
1 Review
2 Helpful Votes
Subscribed for 2 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

I haven’t gotten my box yet or anything

Verified Purchase
The Stoney Babe said...Jun 01, 2020

Hey :) Boxes ship the 1-4 of the following month. I just checked your order and it's scheduled to ship June 1-4 (any day now!!).
I apologize that the shipping dates were unclear.
Anytime you have a question or concern, or if you want to check on your order, you can email us and we'll take care of it for you.
Thank you!

Never got product,seller does not respon

Jul 06, 2020
Krystal B.
1 Review
2 Helpful Votes
Subscribed for 2 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

I made my order May 16th. Today is July 6th and I have still not recieved my order. I have emailed the seller twice and have not recieved a single reply to my emails. I want a refund due to poor communication and because I still not have recieved the product.

Verified Purchase
The Stoney Babe said...Jul 08, 2020

Hey! I apologize for the confusion. You ordered July's pre-order box that shipped July 1-4. It should be there any day if it's not already. I just went through our emails and see we did reply to your inquiry and received a response from you as well, so I'm a little confused about that. Please reach out if you have further questions or need anything. Thanks!

Unsatisfied customer

Nov 15, 2020
Nicole T.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 16 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

Never received my package and after I asked for refund..i stopped hearing back from the company.

Verified Purchase
The Stoney Babe said...Nov 19, 2020

Hey Nicole, I just saw your follow-up email from a few days ago regarding the refund and responded to it. Your USPS tracking number shows your box is scheduled to arrive 11/21. Unfortunately, once boxes are delivered to USPS, the speed at which they move is beyond my control (despite paying for 3-day shipping). Each box is fully insured and a claim can be started with USPS which I am more than happy to assist you with. I hope you love your box once it arrives and I'm so sorry that you're dissatisfied with your experience </3

DO NOT BUY! This is a scam

Oct 11, 2020
Stephanie S.
3 Reviews
3 Helpful Votes
Subscribed for 23 days
Overall