The Stoney Babe Box

The Stoney Babe Box

by The Stoney Babe
Girly Smoker Babe Accessories

Plans as low as

$33.00/ month

Buying Options

Reviews (339)

  1. Reviews for this product (328)
  2. Reviews for this seller (11)

Late shipping

Sep 12, 2022
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Overall
β˜…β˜†β˜†β˜†β˜†
Shipping
β˜…β˜…β˜…β˜…β˜†
Quality
β˜…β˜…β˜…β˜…β˜†
Curation
Melissa A.
1 Review
3 Helpful
Subscribed for 6 months

Never receive the boxes on time. I am always at least one or two months behind. Do NOT pay up front for a year subscription!

Verified Purchase
The Stoney Babe said...Sep 12, 2022

Hey Melissa,
Your boxes have actually gone out on the correct schedule. Our boxes ship the beginning of the month after purchase. So if you purchase the 1st-31st of any given month they ship the following month. This is laid out multiple places in our shipping policies etc on our page. So, your boxes haven’t been late, they’ve been right on schedule. . I’m so sorry you’ve been thinking we’re behind a month this whole time! I’d be happy to answer any other questions you might have via email.

Sure…

Aug 16, 2022
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Overall
β˜…β˜†β˜†β˜†β˜†
Shipping
β˜…β˜†β˜†β˜†β˜†
Quality
β˜…β˜†β˜†β˜†β˜†
Curation
Jessica H.
1 Review
2 Helpful
Subscribed for 7 months

The first few months of the box was great. However, I’m not sure what has happened with this business, but it has went down hill.
I haven’t received three box’s I’ve paid for. I’ve tried to contact someone on this, but I get no response.

Verified Purchase

Not Worth It

Aug 15, 2022
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Overall
β˜…β˜†β˜†β˜†β˜†
Shipping
β˜…β˜…β˜†β˜†β˜†
Quality
β˜…β˜…β˜†β˜†β˜†
Curation
Linda B.
1 Review
3 Helpful
Subscribed for 6 months

Shipping is awful and there are a million excuses. They may or may not get back to you. I've yet to receive a piece that you can actually use without burning yourself. Most other items are very cheap. When it comes to papers/cones, most are repeats. A lot of it is cutesy stuff that would excite a teenage girl, not an adult. Signed in to my account to cancel and it showed nothing to cancel, said I ordered thru Cratejoy when I did not. Cratejoy confirmed that I did not purchase thru them, but were kind enough to help me cancel since Stoneybabe would not. Boxes are definitely not worth what they say it is. A struggle to even be worth the price you pay for one box. I strongly disagree with ones who say it's worth the wait. Example...gold pot leaf necklace...exact same quality as a gumball machine piece of jewelry. Not just the jewelry either. Between the cheap pieces and shipping times...I'm out.

Verified Purchase

Great Box, Not Great Shipping

Aug 03, 2022
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Overall
β˜…β˜†β˜†β˜†β˜†
Shipping
β˜…β˜…β˜…β˜…β˜…
Quality
β˜…β˜…β˜…β˜…β˜…
Curation
Brea S.
1 Review
3 Helpful
Subscribed for 2 months

I loved the variety, quality, and overall vibe of the products received. There is also a ton of stuff that each box has!! Unfortunately, as many other reviews mention, the shipping situation needs help. I ended up cancelling because I can't keep eating the cost of the box+shipping without receiving product... I only received the first box and have since been charged for two additional months (three months total) and haven't receieved anything else. I would resubscribe if this would be resolved because I truly do love the items and themes.

Verified Purchase

Good Boxes, Delivery Issues

Aug 01, 2022
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Overall
β˜…β˜†β˜†β˜†β˜†
Shipping
β˜…β˜…β˜…β˜…β˜†
Quality
β˜…β˜…β˜…β˜…β˜†
Curation
Malena D.
1 Review
2 Helpful
Subscribed for 5 months

I received three boxes from Stoney Babe and really enjoyed their products. So much that I renewed the subscription for May through July. I received the May box but as of August 1st, I have not received the June or July boxes. I have sent three messages to the Stoney Babe sellers, and I have not received ANY response. They have not lived up to the commitment they made which is very disappointing. There are other smoking boxes on Crate Joy, I think I will try one of those instead.

Verified Purchase
The Stoney Babe said...Aug 03, 2022

Hey Malena,
Looking through our records we've responded to any emails you've sent, but I do apologize if you're having problems reaching us. It seems we're not getting all of the emails Cratejoy sends, and in some cases, the responses are not being delivered back to the customer via Cratejoy. Our direct email is stoneybabeinfo(at)gmail(dot)com and we haven't had issues with customers contacting us directly. I'm putting this infomation for both you and other customers who may be reading the review and tying to reach us. We'll reach to out to you directly through email to resolve the issue with your order.

Bad service

Jul 28, 2022
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Overall
β˜…β˜†β˜†β˜†β˜†
Shipping
β˜…β˜…β˜…β˜…β˜…
Quality
β˜…β˜…β˜…β˜…β˜…
Curation
Shelly L.
1 Review
1 Helpful
Subscribed for 3 months

Stoney babe has lousy customer service. They haven't figured out how to respond. They are very late with the shipments, and like to act like they didn't get your money. I paid for July's shipment in June, and have yet to receive it. I also paid for August's shipment ahead of time. Stoney babe needs to figure how to ship in a timely manner, or stop taking people's money for a shipment that doesn't happen.
That being said, I absolutely love the boxes. I am happy with all the boxes I have received. I do not have a problem with the boxes. They are unique, wonderful, and cool all at once.

Verified Purchase
The Stoney Babe said...Jul 28, 2022

Hey Shelly,
I just checked our inbox and it looks like you emailed yesterday. As a small company, with only a couple staff, we typically have a 24-48 hour response time on emails, but we do work through them as fast as we can, however we are sorry our response time hasn’t met your expectations. Shipments are going out now, they were delayed due to illness. we put notifications up via email and socials about this delay. We’re also happy to offer refunds if you don’t want to wait for your shipment to go out/arrive.. You should get a response back sometime today and we’ll do our best to help you out.

Shipping issues

Jul 25, 2022
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Overall
β˜…β˜†β˜†β˜†β˜†
Shipping
Darby B.
1 Review
Subscribed for 2 months

I ordered June 7 for three month subscription for the July box. I have been in contact with the seller multiple times. Asking constantly on the status, not being a Karen just curious what was going on. It’s the 25th and still not have seen a tracking number or anything just that my box is being made. I get stuff happens but please inform how much longer the wait is.

Verified Purchase
The Stoney Babe said...Jul 26, 2022

Hey Darby,
I just checked and we've responded to every inquiry from you via the Cratejoy messaging system. I'm so sorry you're not getting the responses! I just emailed you directly. We are shipping the boxes right now so yours should go out soon.

Average and slightly unsafe

Jun 13, 2022
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Overall
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Shipping
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Quality
β˜…β˜…β˜…β˜…β˜†
Curation
Kerr F.
2 Reviews
Subscribed for 1 month

A variety of products with their label slapped on including:
-a half dead/heat stressed succulent.
-off brand lighter
-thin handmade pipe
-a cheap, unsafe electric grinder that will absolutely take your finger off (right in the garbage)
-large fridge magnet and small sticker
-small jar
Will not be resubbing.

Verified Purchase

Stoney babe

Feb 28, 2022
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Overall
β˜…β˜…β˜…β˜…β˜†
Shipping
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Quality
β˜…β˜…β˜…β˜…β˜†
Curation
Clayton H.
1 Review
Subscribed for 2 months

Fun themed products. Feel like some of the items could be a bit higher quality. But overall, a good experience

Verified Purchase

***updated review***

Jan 18, 2022
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Overall
β˜…β˜…β˜…β˜…β˜…
Shipping
β˜…β˜…β˜…β˜…β˜†
Quality
β˜…β˜…β˜…β˜…β˜…
Curation
Monica R.
1 Review
Subscribed for 1 month

It’s a good box, my pipe I originally received was blemished but I contacted them and they replaced it immediately with a really nice bada$$ one! I’m enjoying my items and am one happy Stoney babe! Thanks to them for their prompt response (I didn’t realize I had contacted them just before MLK holiday so I will say the got back to me on that Tuesday) and as stated earlier, immediate resolution.

Verified Purchase
The Stoney Babe said...Jan 18, 2022

Hey Monica,
Looks like you contacted us the day prior to the long weekend so we do apologize for the slight delay in getting back to you.
We've reached out via email in order to replace the pipe, just awaiting your reply back.

Not sure if I will buy more

Jan 14, 2022
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Overall
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Shipping
β˜…β˜…β˜†β˜†β˜†
Quality
Courtnee K.
1 Review
Subscribed for 17 days

Honestly I had high hopes for these boxes but I was disappointed in what I got… all the products where just cheap basic ones with animal print tape on them but the tape wasn’t even lined up it just seemed very rushed and thrown together.

Verified Purchase
The Stoney Babe said...Jan 18, 2022

Hey Courtney,
We're sorry to hear that you didn't like the box this month. We'll be reaching out to you via email to see what we can do to make things better.

Stoneybabe box

Sep 21, 2021
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Overall
β˜…β˜…β˜…β˜…β˜†
Shipping
β˜…β˜…β˜…β˜…β˜†
Quality
β˜…β˜…β˜…β˜…β˜†
Curation
Carla S.
1 Review
Subscribed for 2 months

It was decent ..I just thought there would be more to it!

Verified Purchase

stoney

Aug 11, 2021
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Overall
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Shipping
β˜…β˜…β˜†β˜†β˜†
Quality
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Curation
Aimee C.
4 Reviews
1 Helpful
Subscribed for 26 days

It was cute

Verified Purchase

UNHAPPY WITH JULY BOX

Jul 11, 2021
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Overall
β˜…β˜…β˜†β˜†β˜†
Shipping
β˜…β˜…β˜†β˜†β˜†
Curation
Lashara B.
1 Review
Subscribed for 2 months

I CANNOT IDENTIFY WHAT IS IN THE BOX. A FEW ITEMS (MAYBE 3), I CAN IDENTIFY. THE REST I AM CLUELESS. IT MAY HELP TO PUT SOMETHING IN THE BOX TELLING WHAT THE ITEMS ARE. I WANT TO SWITCH TO ANOTHER SUBSCRIPTION. THIS WAS NOT A GOOD INVESTMENT. REGRETTING THE 3 MONTH PURCHASE.

Verified Purchase
The Stoney Babe said...Jul 12, 2021

Hey LaShara,
We’re sorry you’re disappointed in your box. The box comes with a pamphlet that describes every item you received. If you have specific questions about any of the items please reach out to us via email stoneybabeinfo (at) gmail (dot) com

As expected

Jun 22, 2021
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Overall
β˜…β˜†β˜†β˜†β˜†
Shipping
β˜…β˜…β˜…β˜…β˜†
Quality
Berenis R.
1 Review
Subscribed for 1 month

It’s a cute package and deal only thing was my shipping took longer than expected but overall was expecting some cute items like the ones it came with!

Verified Purchase

It's Meh

Jun 14, 2021
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Overall
β˜…β˜…β˜†β˜†β˜†
Shipping
β˜…β˜…β˜†β˜†β˜†
Quality
β˜…β˜…β˜†β˜†β˜†
Curation
Christina Y.
1 Review
Subscribed for 28 days

Overall, this is a cute idea, but I was disappointed in a few things. I think the bottle is a lighter, but it doesn't work or needs fluid, which I don't have. The glass tip inside the black box broke in transit, which is a bummer because I've never tried them and wanted to. Like I said, this is a cute idea but just missing that little extra.

Verified Purchase
The Stoney Babe said...Jun 14, 2021

Hey Christina,
The lighter just needs standard butane. We are not able to ship refillable lighters with butane already them. It’s unfortunately against USPS shipping policy. We’re also happy to replace the broken glass tip just shoot us an email stoneybabeinfo (at) gmail (dot) com

Unimpressed first impression

May 15, 2021
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Overall
β˜…β˜†β˜†β˜†β˜†
Shipping
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Quality
β˜…β˜†β˜†β˜†β˜†
Curation
Leroy B.
1 Review
Subscribed for 1 month

Items were broken and the quality of the products is questionable since the clasp on the pin has already broke

Verified Purchase
The Stoney Babe said...May 18, 2021

Leroy,
We're happy to replace your broken pieces, just send us an email at stoneybabeinfo (at) gmail (dot) com

Expected more

Feb 26, 2021
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Overall
β˜…β˜…β˜…β˜…β˜†
Shipping
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Quality
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Curation
Julie S.
1 Review
Subscribed for 1 month

The rolling tray, glass pipe, lighter are great. Those musty blunt cones are not for me, a couple packs of tasty rolling papers would be preferred. Stickers are always fun. The tapestry is ok, will pass it on to my daughter. Perhaps I'm more of an older stony babe box gal, lol.

Verified Purchase
The Stoney Babe said...Mar 02, 2021

Hey Julie!
I'm sorry you were disappointed with your box. I really appreciate your feedback.

Ugh

Feb 14, 2021
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Overall
β˜…β˜†β˜†β˜†β˜†
Shipping
β˜…β˜†β˜†β˜†β˜†
Quality
β˜…β˜†β˜†β˜†β˜†
Curation
Myranda N.
1 Review
2 Helpful
Subscribed for 20 days

Haven’t even gotten my first box

Verified Purchase
The Stoney Babe said...Feb 16, 2021

Hey Myranda!
Subscription boxes ship the 1-4 of the following month :) Your box should be arriving by Wednesday.

Unexpected

Jan 18, 2021
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Overall
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Shipping
β˜…β˜…β˜†β˜†β˜†
Quality
β˜…β˜…β˜†β˜†β˜†
Curation
Patty B.
1 Review
2 Helpful
Subscribed for 20 days

Stoney girl mystery box total bust. Not worth $35. Lighters that don’t come filled with butane. Other boxes send clippers, butane in those. A run of the mill water pipe, no bowl No stem, some cheap little replacement bowl that obviously doesn’t go with the pipe. Oh did get a silicone ash tray, plain. A cone, wraps. Big disappointment.

Verified Purchase
The Stoney Babe said...Jan 18, 2021

Hi Patty! I'm so sorry to hear you're disappointed with the product.
Unfortunately, we cannot ship full lighters per USPS policy. Would you mind emailing me with your order number and a photo of what you received? I'm unable to find a Mystery Box placed under your name, but would love to make sure you received what you were supposed to. The bowl pieces should definitely fit with the main piece and include a stem.
Thank you!

One’s enough

Jan 16, 2021
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Overall
β˜…β˜…β˜…β˜…β˜…
Shipping
β˜…β˜…β˜…β˜…β˜…
Quality
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Curation
Kalysta S.
2 Reviews
Subscribed for 3 months

I’ve gotten three boxes and they were all really similar. I should’ve just gotten one box instead of three.

Verified Purchase
The Stoney Babe said...Jan 18, 2021

Hi Kalysta,
I'm sorry to hear you're unsatisfied with your boxes. We work really hard to curate each box and I really appreciate the feedback on them being too similar.
Please feel free to reach out anytime via email with any questions or concerns,
Thank you!

Stoney babe box

Aug 10, 2020
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Overall
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Shipping
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Quality
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Curation
Lizbeth B.
1 Review
Subscribed for 28 days

For 35$ i thought it could have been better! Was not real impressed!

Verified Purchase

Stoney babe is alright

May 12, 2020
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Overall
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Shipping
β˜…β˜…β˜…β˜†β˜†
Quality
β˜…β˜…β˜…β˜…β˜†
Curation
Ciara S.
1 Review
1 Helpful
Subscribed for 2 months

I liked it but it took forever to get here. It’s a little pricey I wish it adhered more to your own likes, maybe give you a quiz in the beginning.

Verified Purchase
The Stoney Babe said...Jun 01, 2020

Hi Ciara! Thank you for the feedback, a quiz is a super fun idea!
I'm so sorry you were less than thrilled with your box and the shipping dates. Because of our subscription model, shipping always takes place the 1-4 of the following month. I apologize that wasn't clear!
Thank you again for the feedback.

Customers who bought this also bought...