A monthly subscription box filled with a variety of hard-to-find classic candy.

Plans as low as $20.05 / month

Classic Candy Box reviewsReviews

Write a Review

Great gift idea

Jul 25, 2020
Rose C.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 2 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

Great candy selection, my dad loved it & especially liked reading about the history of the candies

Verified Purchase

No shipment received

Jul 04, 2020
Megan B.
1 Review
3 Helpful Votes
Subscribed for 27 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

It’s been a month and haven’t had one box be shipped or delivered. I emailed and didn’t get a response. This was my dads Father’s Day gift and it still isn’t received.

Verified Purchase
Classic Candy Box said...Jul 06, 2020

Hi Megan,
We appreciate your business. We are closed on holidays and weekends so we are unable to respond to your concern right away. Orders must be before the 1st of the month to go out before the 9th. For an example for your order wasn't placed until June 6th when we had already processed shipments for the month of June. Your order will be going out before July 9th. Thanks!

Disapointing

Aug 15, 2020
Rachel B.
2 Reviews
3 Helpful Votes
Subscribed for 1 month
Overall
Shipping
Quality
Curation

I ordered this box as a gift for 83 year old grandma. Based on the descriptions and pictures, I thought the boxes would be classic , hard to find candy, that she would remember from her childhood.
Instead she says her box had nerds and straburst and taffy .
Lame
I'm super disappointed.

Verified Purchase

If you like paying for nothing-get this.

May 21, 2020
Matt M.
1 Review
6 Helpful Votes
Subscribed for 5 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

I just can't figure this company out. I've been charged for six months of boxes, but only ever received four. My last box never came. There is literally nobody to reach out to with problems. I have messaged them at least a half dozen times just asking for information and hear nothing back at all. No numbers or live people to speak to. The boxes are great when they come. Do NOT get this box until they get their act together. Cratejoy hasn't been much help either, and I'm actually souring on the entire Cratejoy experience as a result.

Verified Purchase
Classic Candy Box said...May 21, 2020

Thank you for reaching out. Our emails are always monitored and we have not received anything from you in the past month. When you have reached out in the past, we responded in a timely manner. We apologize that your May box was not received, that was a shipping error on our part, due to the on-going pandemic and we take complete responsibility for it. We will refund this month and next month since you canceled the rest of your prepaid 6 month subscription.

Love!

Sep 08, 2019
Leila S.
6 Reviews
13 Helpful Votes
Subscribed for 30 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

I really enjoyed my classic candy box, and was very surprised to see how much candy was included. My son had never seen many of these, and was excited to try some new stuff! This box had a little of everything, and I am more than pleased with my purchase :)

Verified Purchase

May 15, 2019
Caroline T.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 7 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

I love this Box!!

Verified Purchase

Great box of classic candy that did not

Oct 12, 2018
Kimberly D.
25 Reviews
16 Helpful Votes
Subscribed for 18 days
Overall

Classic Candy Box you did a fantastic job of putting together the monthly classic candy box for October!

As soon as I opened it, I was immediately reminded of my childhood favorites!

I love the leaflet included outlining the history behind each type of candy placed inside of that particular box! It really takes this candy box to another level!

I will definitely order more throughout the upcoming year!

Verified Purchase

Loved it all

May 10, 2020
Barbara W.
7 Reviews
1 Picture
1 Helpful Vote
Subscribed for 11 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

Husband loved this box...arrived very fast.. product was fresh

Verified Purchase

Classic candy box

Apr 30, 2020
Sonya D.
1 Review
Subscribed for 2 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

Awesome candy . Ordered it sgain

Verified Purchase

Tina

Jan 09, 2020
Tina G.
4 Reviews
4 Helpful Votes
Subscribed for 1 month
Overall
Shipping
Quality
Curation

I gave this to my brother in law for Christmas and he just loves It he can’t wait for the next box.

Verified Purchase

February candy box was amazing

Feb 11, 2019
Heather S.
4 Reviews
Subscribed for 22 days
Overall

I just received the February box and it was amazing. I love all the candy.

Verified Purchase

Jan 13, 2019
Lauren B.
9 Reviews
4 Helpful Votes
Subscribed for 19 days
Overall

super fun. nicely done info sheet

Verified Purchase

WOW!

Oct 12, 2018
Julie K.
1 Review
Subscribed for 1 month
Overall

Classic Candy surpassed my most highest expectations! I was so pleasantly surprised when I received my box of nostalgic candy! This was such a blast from the past--they just don't make candy like this anymore! Thank you Classic Candy Box. I know what my friends will be getting as gifts from now on!!

Verified Purchase

Candy box

Jan 18, 2020
Brian A.
1 Review
Subscribed for 28 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

The candy mixture was great. It was a surprise for my wife who loves candy. She loved it. It even had some candy we never heard of before.

Verified Purchase

Not enough chocolate

Apr 16, 2020
Brandi W.
2 Reviews
1 Picture
Subscribed for 20 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

I prefer chocolate and found too many fruity & sour candies in this box. There were only two chocolate candy bars so it isn’t worth the price (for me personally).

Verified Purchase

Still waiting ~ patiently !

Dec 22, 2019
Kanina C.
1 Review
Subscribed for 29 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

Order was placed on Nov 23. Package was shipped on Dec 09. ....Still waiting anxiously for its arrival .... 12 days later !

Verified Purchase
Classic Candy Box said...Dec 23, 2019

Hi Kanina,
First, thank you for being a subscriber and we appreciate you business. We take pride in our fast shipping. United states domestic shipping is 2-3 days and Canadian shipping is about 10 days. Unfortunately, we cannot speed up this process and we are at the mercy of canadian post and customs.
We would like to remind our customers that orders made after the 1st of the month are shipped the following month ( order made on November 23rd, shipped on december 9th).
Thank you so much!
Classic candy box

Blast from the Past

Dec 28, 2019
Jill E.
1 Review
Overall