Home > Geek & Gamer > Nerd & Fandom > Cryptid Crate

Cryptid Crate

A monthly subscription box filled with cryptozoology and paranormal-themed items.

Plans as low as $19.99 $19.99 / month
Subscribe Now
Give as a Gift
Product Overview
  • - Cryptid Crate ships every month on or around the 1st. - PLEASE READ: You must sign up BEFORE the 15th of the previous month. If you sign up after the 15th, your first Crate will be the following month. *Example: Sign up date: Oct 14, first Crate ships Nov 1. Sign up date: Oct 16, first Crate ships Dec 1.* - Automatic renewals occur on the 15th.
  • Ships to from United States
  • Subscriptions automatically renew. Cancel anytime

A monthly subscription box filled with cryptozoology and paranormal-themed items.

Choose a subscription
Beware: Mysterious creatures of all kinds!
Cryptid Crate is a monthly subscription box filled with various cryptozoology and paranormal themed items to wear, display and collect. Expect a carefully curated box filled with creeptastic pieces from indie makers and artisans pertaining to bigfoot, sasquatch, UFOs, ghosts, and other cryptid and mysterious creatures. Subscribe today!
  • 4 to 7 items per box
  • Items include: paranormal wall art and home decor, t-shirts, collectibles, books and films, accessories, and much more!
  • Sizing ranges from small to 3XL
  • We offer subscription options for male and female

Subscriber Reviews

My favorite box

by Joyce, Nov 30, 2018

Love this box. Crytid crate always goes above and beyond. Absolutely 5 stars.

Verified Purchase
|Report abuse

Great customer service

by Kristi, Nov 20, 2018

I ordered the lite box to get an idea of what was in the box. I misread the information and thought the lite subscription was supposed to be shipped on the 1st and contacted the seller several days after then unsubscribed. He answered promptly and politely, explained the lite box is shipped on the 15th while the main box is shipped on the 1st. I received my box yesterday and, while I wasn't sure what to expect, I was not totally disappointed. I ordered the box to see if this would be a good combined Christmas gift for my daughter, who loves most things cryptid, and my husband, who loves all things Bigfoot. I haven't resubscribed as of yet but I very well may in the future.

Verified Purchase
|Report abuse

Don't expect a reply from seller

by Alycia, Oct 30, 2018

I wish anyone luck in cancelling this subscription with out issues and trying to get a response from the seller. Worst costumer service, because apparently there isn't any. I ordered 1 month, attempted to cancel the following and received no response. Additionally, due to the seller being from outside Canada, I was charged way more for exchange (it is outrageous).

Verified Purchase
|Report abuse
Cryptid Crate said...
Oct 30, 2018
Hi Alycia, We are sorry you are disappointed in Cryptid Crate. We received an email from you on October 26, 2018 about wanting to cancel and refund your order. Upon receiving your message, I opened your account and saw that you had already cancelled it. I responded the same day to your email, explaining that your account has been cancelled, but unfortunately per our refund policy, we do not do refunds, and your final crate will be the November Crate. Our refund/return policy can be found on the homepage of our website, under "FAQ > What Is Your Refund/Return Policy?" There it clearly states that each subscription is automatically renewed on the 15th of every month, and it is the customer's responsibility to choose to "skip the month," or cancel the subscription before renewal. You are sent automatic reminder emails a few days before renewal, so you are reminded then that you have the option to skip or cancel at that time. You did not request to cancel until the 26th, which is 11 days past the renewal date. The reason we have a renewal date, is because we are a small business, and we need to get an accurate count of how much product to buy every month. 11 days after the renewal date, we've already ordered product for you, and we'd be losing money every month if we offered refunds to people who failed the skip or cancel on time. I responded to your email the same day you sent it, which I have proof of in email records, and I would have cancelled your account the same day as well, but you had already cancelled. Again, I'm sorry you are disappointed, but I just don't want anyone reading this to believe that we don't respond to our customers, because we do, and this case was no different. As for any fee due to us being in the United States and you being in Canada -- we do charge extra for shipping outside of the US, and that is because we can't afford to offer free shipping to our international customers -- we wish we could. We're sorry you were surprised by that, we in no way tried to hide the shipping fee from you.
Read More Reviews
Subscribe Now
Give as a Gift