Mindfully curated by therapists to reduce stress & increase joy through self love❤️

Plans as low as $30.99 / month

TheraBox - Self Care Subscription Box reviewsReviews

Write a Review

Great quality, fast arrival

Mar 31, 2020
Beth K.
1 Review
2 Helpful Votes
Subscribed for 11 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

Liked the products I received- I've enjoyed everything used so far- arrived much sooner than I thought it would. Better variation of product would be my only constructive criticism for this box- there's a lot of cream-based products in this one

Verified Purchase

Ehhhhhh

Jun 04, 2020
Selina S.
1 Review
Subscribed for 3 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

Edit: My final thoughts from 3 months at therabox is that they are very fast to answer my concerns though email, I’m just tired of doing it. Had to contact them about a few things and I’m just not into doing that for every box I seem to get.Also They need to package their boxes better. If there’s nothing actually broken inside I can just always tell the shipping companies played kickball with it every month! Was very pleased with my first box but it got worse every time. And finally I don’t feel like they pick things that a young woman would want. Things are quite novelties. Really liked the idea that a mental heath professional curated them but it was ultimately disappointing.

June: I love the fact that there’s a box with more natural things for my body, but the real runner of the show in this box so far for me is the activity. I received a little deck of cards with suggestions on how to pamper ones self. I can’t wait to see what next months is.4 stars because something arrived damaged. I really hope they could provide more cushioning in the packaging in the future.

Verified Purchase

Not what I expected

Jul 31, 2019
Amanda B.
4 Reviews
7 Helpful Votes
Subscribed for 7 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

Pretty disappointed with this box. I was hoping to receive therapy and self-care products, instead I received urine sticks and shoe laces? I don't get the free spirit correlation either. Seems like random stuff thrown together.

Verified Purchase

Jan 03, 2019
Liz M.
1 Review
4 Helpful Votes
Subscribed for 1 month
Overall

Nov box was awesome. This box not so much. I made sure to order in time for holiday box. Received what looked like randomly thrown together items, four of which were journals. Will not continue my subscription.

Verified Purchase

Bad customer service

Aug 01, 2019
Raychel K.
3 Reviews
3 Helpful Votes
Subscribed for 2 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

I emailed the company about collaborating, they gave me the ,yes, and the requirements on how to post and said I would get a 20% discount reimbursed. I gave them my videos with all the links etc and they did not respond to me when asking for my 20%. Terrible customer service.

Verified Purchase

Total disappointment for furst box.

Jul 30, 2019
Tandy F.
5 Reviews
3 Pictures
9 Helpful Votes
Subscribed for 30 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

This is my first therabox and I was anxiously waiting for it because the past boxes looked really great. I opened up my box excited only to be quickly disappointed. A couple items I guess went too bad but the rest..... really? A face mask, some lip " masks" , some h2o hydration check things and shoelaces. Shoelaces???? How us this anything exciting? Plus, this h2o hrdrate check things are supposed to be therapeutic?
I subscribe to quite a few monthly boxes and even a more expensive seasonal box and of all the boxes I've ever gotten, this was by far the most disappointing and lackluster. Sorry therabox but I'm not going for round two after this. I'd rather spend my money on a different undiscovered box. The reviews seemed good too and I'm gonna bet I'm not gonna be the only disappointed one this month. Bummer.

Verified Purchase

Just OK

Sep 09, 2019
Rachel L.
1 Review
2 Helpful Votes
Subscribed for 29 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

Received my first box. Was super excited to receive, but the products were just OK. I feel like there were quite a bit of cheap products....a $10 diffuser and a candle, unknown brand of facemask and lotion. I'm not knocking it yet, as I haven't tried the products so it's hard to say if I'd purchase in future. I think the box could have been better. I'm giving it another month before I decide if I'm going to cancel.

Verified Purchase

Late

Jul 29, 2019
Monia A.
6 Reviews
9 Helpful Votes
Subscribed for 18 days
Overall
Shipping
Quality

Did not recieve my box yet its getting near to a month

Verified Purchase

No Thanks

May 14, 2019
Karishma M.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 14 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

This box is a waste of money. Basically got a bunch of beauty products and sticky notes

Verified Purchase

Not really useful

Apr 28, 2019
Lisa G.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 3 months
Overall

I’m not a fan of this box. I was hoping for relaxing scented candles, bath bubbles, etc... instead the box often has eye cream, hand cream, self help books, tea, etc... It feels a little bit like it’s full of high quality products no one wants to buy. I haven’t gotten a single thing in five months that I’d buy again on my own.

That said, just getting the box every month feels nice. I’d have liked it more at a three month subscription instead of six. I’m looking for a new box now.

Verified Purchase

Apr 23, 2019
Christine G.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 8 months
Overall

Not seeing it worth the price.

Verified Purchase

Sensitive Skin Beware

Jan 14, 2018
Dorothy D.
6 Reviews
1 Helpful Vote
Subscribed for 2 months
Overall

I tried this box and liked it in theory, but one of the products irritated my skin severely.

Verified Purchase

May 30, 2018
Kelley R.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 1 month
Overall

I got my first box today and was really disappointed. I was missing an item and one item hardly had any product in its jar.

Verified Purchase
TheraBox - Self Care Subscription Box said...May 30, 2018

Hi Kelley! We're sorry to hear that you were missing an item and one of the item sounds like it arrived leaked so you were missing some products. We are always here to fix any issues and wished you emailed us so that we could fix this for you. We are always very quick to send out replacements as long as we are aware of the issue. Please feel free to email us at info@mytherabox.com with pictures of the jar and we will surely get this taken care of for you. Have a blessed day!

Buying Options