Treats

Bringing the world together to you through international snacks, one country at a time!

Use code STAYCATION15 at checkout to get a special 15% discount
Loading options...
Plans as low as $13.75 / month
Product Overview
  • We ship within three business days after you place your first order! And for subsequent months we ship on the first week of the month
  • Ships worldwide from United States except for
  • Subscriptions automatically renew. Cancel anytime
Subscription Box for International Snacks
Treats is a subscription box for delicious snacks from other countries. Thanks to its curated international snacks, Treats enables patrons to become world-travelers without stepping foot on a plane. Treats delivers a package of international snacks to your door each month. Subscribe to experience new cultures and flavors you've never tried before!
  • Delicious and unique snacks that you've never seen before
  • Experience flavors and culture from a different country every month
  • Includes postcard and information about the country in the box
  • Free shipping in the United States
  • Ships worldwide

Questions

1

Q: I unfortunately cannot eat products made with chocolate. Can substitutions be made so that I can eat everything in the boxes that I purchase?Asked by Velvet C., August 2019

Treats answered...July 2020

Our boxes are pre-packaged so it is difficult to make adjustments to the contents, but as long as you notify us in advance of placing an order we can make substitutions for you.

In order to figure that out, you'll have to ask the trytreats team themselves as they're actually the ones handling this subscription box

by Vince S., October 2019

1

Q: How long does it takes for the box to arrive? Asked by Christianna H., April 2020

Treats answered...July 2020

Thanks for your question! We usually ship the following business day, and shipment can be 3-7 business days in the US and about 10-14 business days to most locations overseas.

My May 2020 box was sent out on the 12 of May and now it is June and still hasn't arrived.

by Danna T., June 2020

1

Q: When does the box ship?Asked by Paula G., December 2019

Treats answered...July 2020

We ship orders the following business day after the order is received

Never... going on 4 weeks late for the 2nd month in a row

by Debra L., January 2020

1

Q: Which shipping method you use to ship in Bangladesh?Asked by Md S., November 2020

Treats reviewsReviews

Write a Review

Haven't received anything

Nov 10, 2020
Susan W.
2 Reviews
6 Helpful Votes
Subscribed for 1 year
Overall
Shipping
Quality
Curation

I bought this as a gift and have yet to receive this box, though I keep getting messages saying it will. Then, I cancelled the box when I spoke by email with the seller, because my mother...whom I bought the box for...passed away. However, they still renewed the subscription even though they said it would be cancelled. And again, they keep saying it has shipped by my father has yet to receive any of the boxes (which are in my mother's name). It's ridiculous. I've basically paid for two subscriptions I haven't received.

Verified Purchase

NO thank you

Jan 13, 2021
Jessica B.
1 Review
3 Helpful Votes
Subscribed for 2 months
Overall
Shipping

I have been charged for two boxes, and I have yet to actually receive either of them. It said it would ship three days after ordering....it’s been over a month and I still haven’t gotten the first box. I’ve emailed twice and haven’t received a response. I am not pleased and someone needs to give me my $50 back.
**update** roger reached out in an attempt to negotiate my money back. He offered one month and apologized for the crappy shipping. Thanks for the apology but I still have yet to see my refund. He promised this refund on the 20th of January and said 3-5 days and yet here I am on January 28th not heard a peep or see that money back. He certainly has asked me to remove my negative post. Absolutely not. I believe at this point I deserve both refunds since I’ve had to wait since the beginning of the month since I started the claim for it and still NOTHING. terrible terrible customer service and horrible way to cheat people out of money. NEVER RECOMMEND.

Verified Purchase
Treats said...Jan 13, 2021

Hi Jessica,
Thank you for posting a review and we’re sorry to hear that your experience was not of the quality you expected.
We apologize for the delivery issues. Please be advised that because of the Holiday rush, our carriers were experiencing delays due to volume increase and limited employee availability from the impacts of COVID-19.
We've also sent you an email to discuss more of your order details.
Edit: We've taken a loss in providing a refund for shipping issues caused by COVID and from our shipping carrier in order to make your experience better, you received two boxes for the price of one. It's disappointing to hear that you are still upset about the situation, we are sorry we could not make you feel...

Great gift

2 days ago
Jenna E.
1 Review
Subscribed for 8 days
Overall
Shipping
Quality
Curation

Great gift for the man who has everything! I bought this for my husband for his birthday. The box came before expected and was full of fun snacks! It also included facts about the country and a recipe to try. We were very happy with the box!

Verified Purchase
Treats said...Yesterday

Thanks for the awesome review, Jenna! We are working really hard to meet expectations like yours, and we’re happy to hear we hit the mark for you.
Have a great week. Cheers!

Treats

5 days ago
Nadine T.
1 Review
Subscribed for 10 months
Overall
Shipping
Quality

My family and I love receiving a surprise treat every month. Through covid it has been something special that we look forward to opening together as a family. I am however still waiting for the December box to come in as it has been lost in shipping and am hoping to get a replacement box sent out soon.

Verified Purchase
Treats said...3 days ago

Hi Nadine,
First off, we would like to express our gratitude for taking the time to share your thoughts and feedback with us. Also, We are very sorry that you still have not received your December Treat box you purchased from us. We'll have this checked and get back to you immediately via email.
Thank you and stay safe!

Thanks

5 days ago
Lori P.
1 Review
Subscribed for 2 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

Got as a present for a friend she loved it.

Verified Purchase
Treats said...3 days ago

Hi Lori,
We're happy to know that your friend loved the Treat box and thank you for sharing this with us!
Thanks for your trust, we're thankful for amazing customers like you.
We hope to see you again soon!

Great

7 days ago
Amanda L.
1 Review
Subscribed for 3 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

They made fun boxes with good information about the country the treats were selected.

Verified Purchase
Treats said...7 days ago

Hi Amanda, Thank you so much for this 5-star review. We really appreciate you being a customer and helping to share the word about us. We’re here for you anytime.
Have a great day and stay safe!

Great customer service

Dec 17, 2020
Erin F.
2 Reviews
5 Helpful Votes
Subscribed for 3 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

I placed an order for Christmas and it was clear that this wouldn't get to me in time so I contacted them. They quickly cancelled my order and gave me a full refund. They also sent me a sample box as an apology for the inconvenience. They initiated communication with me frequently to ensure I received my free small treat box and were very easy to work with. I will be ordering again in the future. The treat box was great!!!!!

Verified Purchase
Treats said...Dec 20, 2020

Hi Erin, we are very sorry that you still have not received the Treat box you purchased from us. We understand your frustration and we would like to make it right. We've sent you an email to discuss this further.

review

Feb 15, 2021
Molly A.
1 Review
Subscribed for 2 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

recipient loved it

Verified Purchase
Treats said...Feb 18, 2021

Hi Molly, This review made our day! We are thrilled that the recipient loved the Treat box and thanks for sharing your review with us and the community.
Have a wonderful day and stay safe! :)

So much fun!!!

Jan 17, 2021
Kellie D.
1 Review
Subscribed for 2 months
Overall
Shipping
Quality
Curation

This box is so much fun for families!! It has alot of size but also facts about that country!! Cant wait until our next one!

Verified Purchase
Treats said...Jan 20, 2021

Hi Kellie,
Thanks for helping us with your review! We're here if you need anything.
Cheers and stay safe!

Mitigated with customer service

Dec 12, 2020
Jolly C.
1 Review
1 Helpful Vote
Subscribed for 2 months
Overall

Mitigated issue with customer service.

Verified Purchase
Treats said...Dec 20, 2020

Hi Jolly, we understand your frustration and we would like to make it right. We've sent you an email to discuss this further.

Past boxes from Treats

Subscribe Now